家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3261


21#
發表於 04-8-5 09:37 |只看該作者

Re: 怎樣可以有效儲錢

怪獸媽咪 寫道:
3.〈 基金投資 〉
優點: 高回報、流動性低
缺點: 有風險、年期長 ( 至少五年 )、手續費、


基金投資的流通性是屬於高的, 一般基金贖回的時間只需3至5天. 至於年期方面, 也沒有至小幾多年, 一至兩年也行, 視乎你買入的基金當時表現. E.g. 上年JF有隻亞洲基金升了很多, 你在03年頭若投資該基金, 你可在03年尾贖回, 全數返回自己的戶口. 當然, 投資基金的風險較高, 不能接受高風險的其實可選擇一些低風險的基金.
「我一生要讚美耶和華,我還活的時候,要歌頌我的神。」詩篇146:2


大宅

積分: 4189


22#
發表於 04-8-5 10:24 |只看該作者

Re: 怎樣可以有效儲錢

同意零存係好開始,尤其係以往沒儲錢習慣,可以訓練下適應下,回報係幾多都吾重要,最重要係養成消費模式。

如果冇信心冇決心,或者可以間吾中唸下口簧:
手機時時要新款,懶理銀行冇存款。
帶表要光詩單頓,哪管它江山晒盡。
日日唱 K S P A,老左社署等緊你。
* 以上文字純屬虛構,絕非要黎形容任何人或行為或品牌。
* 以上文字入左魔道,如果影響到心理,恕不負責。 :)


過完第一個零存,好似其他高人的意見咁。

咁就要學習下如何埋財,我學習緊,吾係好識,但呢樣野我覺得係要終生學習。

學習。市場上各種工具操作方式,吾係專業好難知得晒,學得幾多得幾多,自己吾清楚的項目就吾好參與。睇書,睇新聞,讀課程,日常生活留意多D。好似美債穩陣, 係人都知, 基金專業, 又係好多人認同, 咁美債加基金咪係穩陣首選 ? 記得好多年前, 美債之中的房利美, 曾經因流通性問題, 令格價大跌, 累埋D基金, 果陣之前, 我都冇諗過有呢個可能性. 睇新聞, 又學多一樣.

風險管理。投機同投資要依自己能力分配好,要有紀律。好多朋由最初由買股投資變成買輪投機,再嚴重的係借貸投機但又冇相應能力。

戒貪。某種工具提供高回報咁背後就一定係高風險,低風險高回報只可以短期存在,咁著數個個都參與,回布分散最後就變成低風險低回報。吾好想信自己係幸軍兒,係最早搵到呢的項目,低風險高回報就要提防 人地賣電子零件。


別墅

積分: 731


23#
發表於 04-8-5 15:34 |只看該作者

Re: 怎樣可以有效儲錢

無知人,
I totally agreed with you!!! And this is also what I am learning now.


伯爵府

積分: 19306

好媽媽勳章


24#
發表於 04-8-5 16:13 |只看該作者

Re: 怎樣可以有效儲錢

[quote]
無知人 寫道:
同意零存係好開始,尤其係以往沒儲錢習慣,可以訓練下適應下,回報係幾多都吾重要,最重要係養成消費模式。

如果冇信心冇決心,或者可以間吾中唸下口簧:
手機時時要新款,懶理銀行冇存款。
帶表要光詩單頓,哪管它江山晒盡。
日日唱 K S P A,老左社署等緊你。
* 以上文字純屬虛構,絕非要黎形容任何人或行為或品牌。

[quote]

好正好貼切好押韻, yeah



民房

積分: 14


25#
發表於 04-8-7 00:18 |只看該作者

Re: 怎樣可以有效儲錢

Ron38 寫道:


基金投資的流通性是屬於高的, 一般基金贖回的時間只需3至5天. 至於年期方面, 也沒有至小幾多年, 一至兩年也行, 視乎你買入的基金當時表現. E.g. 上年JF有隻亞洲基金升了很多, 你在03年頭若投資該基金, 你可在03年尾贖回, 全數返回自己的戶口.

Ron 38 ,你好,
你所指的是不是一舊過,即一大舊$放落基金,可趁低給納,見好就收,無時間限制,當然流動性高啦!
而每月定時定額的供款儲蓄的基金投資就有時間限制,
流動性就自然低D啦! ( 投資基金最重要係時間 )
對嗎?


大宅

積分: 3261


26#
發表於 04-8-7 01:43 |只看該作者

Re: 怎樣可以有效儲錢

Hahasiu 寫道:
你所指的是不是一舊過,即一大舊$放落基金,可趁低給納,見好就收,無時間限制,當然流動性高啦!
而每月定時定額的供款儲蓄的基金投資就有時間限制,
流動性就自然低D啦! ( 投資基金最重要係時間 )
對嗎?

其實, 基金最小投資額為16,000至20,000-.

定時定額的供款儲蓄的基金(基金公司, 不是保險公司的基金) 也沒有太大限制, 一般要求為不能短於半年, 否則罰$200.

"投資基金最重要係時間" 對短線投資者是. 對長線(投資期在5年以上)的則不用太理會, 只要你選擇的是一隻好的基金.
「我一生要讚美耶和華,我還活的時候,要歌頌我的神。」詩篇146:2

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo