爸爸專區

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 190


21#
發表於 16-2-22 02:21 |只看該作者
我都想換車我c9鐘意cube,但我鐘意spike
不過都要聽佢講,d錢係晒佢度
Everyone have a nice day


子爵府

積分: 14934

BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章


22#
發表於 16-2-22 07:05 |只看該作者

引用:Quote:orangekkkkk+發表於+16-2-21+15:25+

原帖由 wingyee0814 於 16-02-22 發表
吾會,需然得6百幾CC但係有TURBO,吾慢但吾係快反而你簡大CC個D車,我驚新牌會好危險,馬力勁就會
一味快,果人 ...
請問夏天開冷氣加坐滿哂人,夠力嗎?你都揸過gino嗎?我都覺gino 外型好靚仔



Anyway the wind blows, doesn't really matter to me, to me...


子爵府

積分: 12229

2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 親子王國15週年勳章 BK Milk勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 16-2-22 10:53 |只看該作者
boschung 發表於 16-2-19 21:18
年份?
2001 COROLLA, 只行 11萬公里


複式洋房

積分: 190


24#
發表於 16-2-23 18:37 |只看該作者
orangekkkkk 發表於 16-2-22 07:05
請問夏天開冷氣加坐滿哂人,夠力嗎?你都揸過gino嗎?我都覺gino 外型好靚仔



...
我揸緊, 夠力,但我個部要行車先涼

Everyone have a nice day


大宅

積分: 1516


25#
發表於 16-2-23 23:10 |只看該作者

回覆:littlemaco 的帖子

Pm thx


大宅

積分: 2269


26#
發表於 16-2-24 08:43 |只看該作者

回覆:美魔女 的帖子

屋企有架06 corolla, 只行11,500公里,真係好小楂,都會放。


別墅

積分: 895


27#
發表於 16-2-24 10:26 |只看該作者

引用:屋企有架06 corolla, 只行11,500公里,真係

原帖由 鰻魚仔 於 16-02-24 發表
屋企有架06 corolla, 只行11,500公里,真係好小楂,都會放。
幾錢?


大宅

積分: 2269


28#
發表於 16-2-24 10:42 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 鰻魚仔 於 16-02-24 發表屋企

原帖由 littlemaco 於 16-02-24 發表
幾錢?
49k


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo