論盡家傭

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4382


21#
發表於 16-4-15 11:06 |只看該作者
回覆 sumsumbear 的帖子

佢地其實要D 咩去借錢?
假設佢冇PASSPORT, 冇身份證....都借到?!



大宅

積分: 1751


22#
發表於 16-4-15 11:14 |只看該作者
bb0405 發表於 16-4-15 11:00
會吾會追上門 我也有同一問題
touchwood暫時未試過,
我之前個衰賓,大大話話出名的財仔:大X,UX

不知名的細財仔,以及電訊公司都分別追過佢數,

電話追,收信追都有,

只要收到FAX證明佢已離職,不在你家,

多數也無再打來.

我個衰賓,比我偶然知道,佢又返左來HK做,仲鬼咁HAPPY,
日日在僱主屋企玩自拍.挺胸拮羅,鬼咁風SO.

但我上星期仲收到財仔電話話怇無還錢,

怕佢食過番尋味,再周圍借,
所以有出POST尋佢現任僱主,
但好可惜,無人有反應.

我只有係呢到分享少少,
我地做僱主,亳無保障,唯有自求多福.

祝JM好運.


大宅

積分: 1751


23#
發表於 16-4-15 11:19 |只看該作者
mojoo 發表於 16-4-15 11:06
回覆 sumsumbear 的帖子

佢地其實要D 咩去借錢?
曾經聽過有合約都借到.不用PASSPORT
但佢地實有身分證,點會無呢??

我個CASE,佢偷我銀行信去做住址證明做擔保人,

聲稱人地著草,佢要上身

但老實信得幾多.

我打去問過銀行,財仔有我信用咭,名等資料,

銀行都怕有機會盜用個人資料,提議我CUT CARD.

你話佢地借錢係咪易過借火

好心,監管一下




大宅

積分: 4382


24#
發表於 16-4-15 11:25 |只看該作者
回覆 sumsumbear 的帖子

因咁啱佢個身份證唔見了....不過算啦...佢補領完都可以去借...唉....




子爵府

積分: 13430

馬年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章


25#
發表於 16-4-15 16:21 |只看該作者
我個CASE係工人借左三間財仔, 初頭收到信都5認係自己借,到人地日日打去我屋企﹠手提,寄恐嚇信(有粗言穢語),找上門先同我講自己有份借,為左保障屋企人安全,走去報案室報警,開個CASE#,警方話呢D見得太多,炒左工人最實際,其他無符,有借有還,天經地義,追數呢家野只屬民事,並非刑事。














大宅

積分: 1149


26#
發表於 16-4-15 22:50 |只看該作者

引用:回覆+mojoo+的帖子手快快按錯,+SEND+了個空

原帖由 mojoo 於 16-04-14 發表
回覆 mojoo 的帖子

手快快按錯, SEND 了個空白回覆, SORRY!
我個case同你差不多,話同朋友一起借,每人佔一半.佢朋友去蘇聯冇寄錢還,佢要咩埋上身。我叫佢開個Facebook俾我睇,有多多藉口。睇唔到。
諗住佢做嘢OK,不過不失咁就算數啦 。
點知同佢繼第二個約,Passport俾人偷咗要重新申請。文件搞掂好晒。返菲律賓放假兩星期,機票買來回。
點知向上機個人WhatsApp我,不能今天上機,要遲些回。幾日後又whatsapp我,冇$買票,叫我幫佢。我睬佢都傻,跟着通知入境處,等佢冇得返香港。
幾星期後,開始收到多間電話和信件追數。
事隔幾個月,仍收到追數信。但最奇怪是其中一封寄到我公司為什麼呢???




象牙宮

積分: 239758


27#
發表於 16-4-16 10:41 |只看該作者
本帖最後由 333s 於 16-4-16 10:43 編輯
kumomon1224 發表於 16-4-13 14:53
第一次比我知道左係舊年九月因為佢有一期冇還錢, 財務公司打電話黎。追問之下佢話筆債係個friend嘅。。我當 ...




其实, 你是怕雇主須負責工人的負債? 还是什么原因?


你是簽債担保人, 你才要負責。先明白多D。


多了解, 多明白... 还是你想為工人服務? 幫佢还?

或上网吹吹水?






想不開、就別想. 得不到、就不要.  失去了、繼續笑.  擁有了、要珍惜。
快乐不是拥有的多,而是计较的少。  

生悶氣,發脾氣,煩躁,焦慮,失眠.   是指因生气(生闷气、怒气、着急上火生成的火气、思虑生成的郁气)。
理性討論交流者。


複式洋房

積分: 452


28#
發表於 16-4-16 15:53 |只看該作者

引用:Quote:kumomon1224 發表於 16-4-13 14:53

原帖由 333s 於 16-04-16 發表
本帖最後由 333s 於 16-4-16 10:43 編輯
不是怕要負責姐姐D債務。。。如你所說, 我不是擔保人。。。只係D信同電話annoying ....

hmmm.....都吾係淨吹水嘅。。。同其他媽媽分享自己個case 睇下有冇其實面對緊similar case...分享下大家睇法, 經驗同解決方法咁啦。。。


大宅

積分: 1083


29#
發表於 16-4-26 15:36 |只看該作者
本帖最後由 iankaka 於 16-4-26 15:36 編輯

我個前姐姐都係咁啦
我估有成三間,仲有擔保人
加加埋埋成8万幾
第一間我忍..我有兩個小朋友
第二間..即搵新姐姐
走左..仲收到第三間
佢已經搵到新工..返印尼等簽証批
我真係想講借左錢係吾係吾使還


大宅

積分: 2696


30#
發表於 16-4-27 14:48 |只看該作者

回覆:姐姐借財務公司-第二次啦。。點搞。。

我都加埋入嚟,今朝收到財仔電話,話佢借錢唔還,最慶係工人借左我地銀行信,保險公司信借錢,財仔連我家人credit limited都知。今晚會帶工人去agent 對質,睇佢究竟欠幾多條街數,好彩我一早預唔要佢,已請了新工人,希望新工人五月底到。




大宅

積分: 4447


31#
發表於 16-4-28 16:56 |只看該作者
回覆 manwai11 的帖子

其實姐姐攞左我地d個人資料借錢, 我地可否用盜用他人資料, 行為不當及不忠實行為而即炒佢唔賠通知金呢?

若不是從天上賜的, 人就不能得什麼(約3:27)


大宅

積分: 2696


32#
發表於 16-5-1 23:49 |只看該作者

回覆:lilichan 的帖子

可以,直接報警,告工人偷竊,因佢偷了我們的私人信件,亦毋須賠代通知金。




子爵府

積分: 14429


33#
發表於 16-5-2 00:03 |只看該作者
佢欠落咁多財仔數,成日俾人追,俾著係你,又點會有心機做嘢,叫佢早走早著啦!

千祈唔好借錢俾佢還財仔,幫唔掂㗎!

我有同事咪借錢俾工人還,咪又係諗住佢锡佢個女喎,跟著咪走路,人財两失!!


複式洋房

積分: 349


34#
發表於 16-5-2 12:47 |只看該作者

回覆:姐姐借財務公司-第二次啦。。點搞。。

個個都話幫friend借, 如果有friend叫我幫佢借錢我即刻反面呀! 所以我絕對唔會信佢哋講嘅嘢




大宅

積分: 4382


35#
發表於 16-5-6 16:03 |只看該作者
回覆 manwai11 的帖子

那你是補一個月通知$比佢走還是點呀?

我家姐姐都係大話連篇, 之前說只係借了一間, 點知我地又收到另一間, 佢有一間幾個月都冇還, 估計佢都係冇力償還, 因佢都仲還緊$比我地。佢本來係9月中完約, 我已經找了新工人, 預計七八月到, 我估佢估到我地不同佢續, 但我唔想咁早同佢講唔同佢續....佢除了借$ 其實做嘢好OK....所以我決定唔到斷佢約OR 當完約比佢早走....





複式洋房

積分: 316

最關心BB問題熱投勳章


36#
發表於 16-5-6 16:33 |只看該作者
其實, 有好多方法

1. 一開始就要比D公主意識到僱主唔會無左佢唔得.
2. 屋企任何貴重嘢一定要收好佢, 一眼都唔好比佢望到.
3. 一定要講到屋企搵錢好辛苦, 唔好比佢意識到有機會比多錢佢.
4. 萬一真係借左錢, 佢唔還就搞到自己, 忍心炒左佢吧, 再得入境處封信比財仔, 咁就唔會騷擾到屋企.
*** 借得一次, 一定有第二次,點呻都無用.
問心, 佢地咁叻就唔會離鄉別井做傭工啦.
King


大宅

積分: 2696


37#
發表於 16-5-6 20:03 |只看該作者
mojoo 發表於 16-5-6 16:03
回覆 manwai11 的帖子

那你是補一個月通知$比佢走還是點呀?

未抄佢,香港僱主的悲劇係抄左佢,邊過幫你睇家中幼少,我都等緊新工人上任,另外我的情況較複雜,我果工人仲有病,須不時返醫院覆診,可能要做手術,抄左佢, 分分鐘鐘我被人告,可幸佢六月底完約,一向做野ok, 所以留佢至完約為止。


別墅

積分: 594


38#
發表於 16-5-6 20:30 |只看該作者
ChuchuAdrian 發表於 16-4-14 18:57
我絕對唔會再相信姐姐講嘅嘢!
上任印尼工人臨被我炒前兩日(由於呢個極品做嘢唔得不突止仲疏忽照顧我兩個 ...

八間!佢都借得好狼吓。


禁止訪問

積分: 2048


39#
發表於 16-5-7 02:13 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2826


40#
發表於 16-5-8 19:51 |只看該作者
sumsumbear 發表於 16-4-15 11:14
touchwood暫時未試過,
我之前個衰賓,大大話話出名的財仔:大X,UX

請問電話追是打來僱主家中還是僱主電話?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo