爸爸專區

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 73346


21#
發表於 16-5-11 07:58 |只看該作者
mini_cc 發表於 16-5-7 14:32
本帖最後由 mini_cc 於 16-5-7 14:33 編輯

返左去四日之後咪囉返囉!第三日嘅時候手機收到個message話u ...

好同情你

Tesla嘅售後服務,真係好差,真係有$都好難入原厰整,所以我成日提醒自己要好小心揸。


點評

loop    發表於 16-5-13 11:44


水晶宮

積分: 73346


22#
發表於 16-5-11 08:21 |只看該作者
20150618bb 發表於 16-5-9 13:37
加速力重係電油車好.

加速力?我部最平版70D Tesla 同平治E class、波子平排起步, 真係差好遠喎, cut 線方面,response time 超快。有興趣上youth tube search下,Tesla 同超跑鬥快的片。

不過做工差係事實,歐洲車一定靚好多,後座head room 唔夠,我仔170cm都話後座開始頂頭,電位成日排長龍,我唔洗返工可以閒日去义電都要排隊,屋企冇位义電千萬唔好買,你嘅生活成日諗住义電,都好大壓力下!

總之部車有好有唔好,我都想部車有歐洲車的details , 同埋Tesla 嘅科技..........但世事冇咁完美的


珊瑚宮

積分: 109144

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 16-5-11 11:37 |只看該作者
本帖最後由 20150618bb 於 16-5-11 11:41 編輯
wcandtt 發表於 16-5-11 08:21
加速力?我部最平版70D Tesla 同平治E class、波子平排起步, 真係差好遠喎, cut 線方面,response time 超 ...

呢個係未來主流,而家有待改進,其實都好多謝你地講出佢...............,波子是非常合香港環境.


水晶宮

積分: 73346


24#
發表於 16-5-11 12:50 |只看該作者
20150618bb 發表於 16-5-11 11:37
呢個係未來主流,而家有待改進,其實都好多謝你地講出佢...............,波子是非常合香港環境.
...

我講Tesla唔好方面,全部係事實,自己體驗返嚟,所以未買嘅又想買,真係要諗清楚,始終架車唔平,比左$又勞氣真係好慘㗎。

我自己so far就幾滿意,始終叫"電器", 要撞手神

波子好有型㗎!不過好似好貴咁,冇$買!


子爵府

積分: 10230


25#
發表於 16-5-12 17:50 |只看該作者
wcandtt 發表於 16-5-11 12:50
我講Tesla唔好方面,全部係事實,自己體驗返嚟,所以未買嘅又想買,真係要諗清楚,始終架車唔平,比左$又 ...

我都覺買Tesla同買手提電話一樣!一係就好好用,唔使整,抵用
一係就一日唔係呢度有問題就嗰度有問題,整唔完咁!
我部車擋風玻璃都裂開左,差不多有30厘米長了⋯⋯一定要返Tesla換,出面無! 排到7月先有


禁止訪問

積分: 844


26#
發表於 16-5-13 00:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 74


27#
發表於 16-5-13 10:19 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1663


28#
發表於 16-5-13 11:45 |只看該作者
我屋企CAR PARK 有得CHARGE, 所以好想買番架白色. 但而見真係要再3思


男爵府

積分: 6521


29#
發表於 16-5-13 12:36 |只看該作者
y2klemon 發表於 16-5-13 10:19
成日都聽到7折回收,點計㗎???
好似要用佢地指定財務公司上會, 先有7折回收trade-in換返佢地嘅車, Full pay冇得7折回收嘅


複式洋房

積分: 157


30#
發表於 16-5-16 07:47 |只看該作者
都係
朋友都係咁講,始終叉電係一個問題


禁止訪問

積分: 74


31#
發表於 16-5-16 18:39 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1186


32#
發表於 16-5-17 12:45 |只看該作者
抺茶雪糕 發表於 16-5-6 14:04
其實屋企車位冇得叉電真係唔應該買
近兩星期見到架泊左係屋宛固定位, 屋宛係無得叉電......


子爵府

積分: 14283


33#
發表於 16-5-17 17:58 |只看該作者
宮二 發表於 16-5-7 00:36
我坐過一次uber black tesla (一般我坐alphard)
只覺後座欠缺舒適,似坐dog seat
怕怕。

除左後座窄之外, 我覺得內籠啲手工好粗糙...雖然我住既屋苑已經裝左兩個電位, 但諗起要排隊叉電, 就覺得咪攪了...
再加上大家所講既售後服務問題.... 都係等下 BMW 或 Benz 幾時出全電車好過...


瑪瑙宮

積分: 139292

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


34#
發表於 16-5-18 07:47 |只看該作者
evacatcat 發表於 16-5-17 09:58
除左後座窄之外, 我覺得內籠啲手工好粗糙...雖然我住既屋苑已經裝左兩個電位, 但諗起要排隊叉電, 就覺得咪 ...

Bmw出左呀,i3同i8, i3個樣唔得,i8好貴


子爵府

積分: 13660


35#
發表於 16-5-18 09:00 |只看該作者

引用:Quote:evacatcat+發表於+16-5-17+09:58+除

原帖由 我愛Corina 於 16-05-18 發表
Bmw出左呀,i3同i8, i3個樣唔得,i8好貴
同埋i3續航好低




子爵府

積分: 14283


36#
發表於 16-5-18 09:38 |只看該作者
我愛Corina 發表於 16-5-18 07:47
Bmw出左呀,i3同i8, i3個樣唔得,i8好貴

BMW 呢兩架好似唔係全電架,係hybrid,i3唔靚, i8我地都有興趣,價錢可接受,但問過條龍好長,而我c6之前訂既另一架新車又提早左production ,所以或者等下一代BMW既電車先至買了!


男爵府

積分: 5325


37#
發表於 16-5-18 09:51 |只看該作者
evacatcat 發表於 16-5-18 09:38
BMW 呢兩架好似唔係全電架,係hybrid,i3唔靚, i8我地都有興趣,價錢可接受,但問過條龍好長,而我c6之前 ...
i3 全電i8 hybrid


子爵府

積分: 14283


38#
發表於 16-5-18 11:38 |只看該作者
dick9394 發表於 16-5-18 09:51
i3 全電i8 hybrid

但係我本身已經揸緊部335i,所以唔會諗i3了... 要換就換i8... 我住既屋苑剛剛裝左兩個電位,$40叉一小時~


瑪瑙宮

積分: 139292

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


39#
發表於 16-5-18 16:11 |只看該作者
evacatcat 發表於 16-5-18 09:38
BMW 呢兩架好似唔係全電架,係hybrid,i3唔靚, i8我地都有興趣,價錢可接受,但問過條龍好長,而我c6之前 ...

I8香港幾錢?我呢邊大約$1.5m,呢個價錢好多選擇了


瑪瑙宮

積分: 139292

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


40#
發表於 16-5-18 16:11 |只看該作者
抺茶雪糕 發表於 16-5-18 09:00
同埋i3續航好低

一分錢一分貨

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo