夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


21#
發表於 16-7-22 15:46 |只看該作者
做個靚太 發表於 16-7-22 15:41
靚唔靚,見人見志!
不過我唔要做師奶。。。^^

都啱嘅,好多女人結婚後開始不修邊幅,咁樣同叫個老公出去搵第二個無異...可能有人話又要返工又要湊仔仲邊有時間打扮?但總會有人做得到,爭在懶唔懶做啫!正如考試總會有人考第一,人哋用咗幾多心機,放棄咗幾多懶惰嘅時間先得到一個好嘅成果呢!
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 2027


22#
發表於 16-7-22 19:27 |只看該作者
多謝大家既意見!溫柔同嗲都唔係強項,希望自己好好學習下!亦都希望係自己多心,如果老公真係出軌,我諗再強也會崩潰!做女人好難!又要返工,敎導孩子,處理家中事務,樣樣都要出心出力!仲要兼顧埋個樣及身材!要做一隻美麗的小鳥,談何容易!


珍珠宮

積分: 36256


23#
發表於 16-7-22 22:52 |只看該作者
Onetwofree 發表於 16-7-22 19:27
多謝大家既意見!溫柔同嗲都唔係強項,希望自己好好學習下!亦都希望係自己多心,如果老公真係出軌,我諗再 ...

嗲又唔係必要既。我諗要多啲為佢諗 關心佢 男女都好 都想俾人氹 關心

唔係強項咪慢慢學習,你做到咁高層 咁叻 都得 呢啲野都 一定得架

有時好羨慕啲咁能幹既女性 點解可以咁叻 我係公司低層人士架咋 羨慕你


子爵府

積分: 11389


24#
發表於 16-7-23 05:01 |只看該作者
其實我又覺得如果時間分配到,又未必要放棄現有工作。二人相處,quality time 好重要。男人,其實都係鐘意溫柔女人,唔好將公司嘅強勢帶返屋企,得閒扮吓傻,會令佢覺得自己head 到一個喺公司head 住咁多人嘅女人,佢會更開心。


大宅

積分: 2317


25#
發表於 16-7-23 07:28 |只看該作者
我有一段時期都好似你依家咁,但我當時未有小朋友。
我會利用回家的車程,放下工作情緒,聽d鐘意的歌,煲劇。有時d歌感動到我流哂淚,但可以令我放鬆心情。 同自己講,回家係咩角色,並不是上司,而是好老婆,好媽媽。
樓上d JM都講得好啱,一定要做回自己,不要為怕老公出軌就千依百順。
但我會惗,一生人有好多個不同的角色,未嫁前我係阿囡,又係家姐,又係上司,又係下屬。。。。

要做個點樣的老婆,點樣的媽媽,係自己話事的。
路係自己揀的。

但你工時咁長,真係無哂家庭生活。人生係要取捨的。
加油呀

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo