夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 3622


21#
發表於 16-7-23 14:28 |只看該作者

回覆樓主:

樓主你思想咁保守,你有無睇過AV?
其實睇AV好正常,只要唔係沉迷就無問題,就等如得閒睇下電視,佢只係種類比較另類小小~大把女人都會睇AV仲會自慰tim


翡翠宮

積分: 79228


22#
發表於 16-7-23 14:30 |只看該作者

回覆樓主:

離婚吾好煩


公爵府

積分: 27237

2025勳章蛇年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 親子王國15週年勳章


23#
發表於 16-7-23 14:38 |只看該作者
ballmui 發表於 16-7-23 13:12
睇AV動機=叫雞先兆?
我好想說服自己
Jm, 你唸野咁得意,你係咪讀教會女校大?? 睇AV, 都係正常男人都會做,連女人都會睇。咁都有罪真係好無辜。。你連俾佢自己發洩下都吾得,真係就好專制。依你咁講, 吾怪得話而家無晒好男人。


水晶宮

積分: 51137


24#
發表於 16-7-23 14:49 |只看該作者

回覆:冷戰中,好嬲!

睇av啫。。無理由連老公思想都控制埋架。。我覺得樓主係諗埋左一邊!
我記得我初初發現老公睇av,都覺得有啲嬲,我係嬲佢唔同我一齊睇,又唔俾我知,唔通我係佢心目中,係咁唔開通嘅咩?
後尾自己觀察下,其實可能老公想自己睇,滿足下自己幻想下啫,唔通尼啲野又同我一齊做咩。。我有性幻想,都唔會下下同老公講啦!
況且佢睇av,如果我鬧佢,感覺上傷害左佢自尊心咁,所以就由得佢啦!
就算我依加有時問老公,邊個邊個女優好紅,我都想睇下佢啲作品,我老公會答,唔知喎~我都唔睇嘅~



男爵府

積分: 6304


25#
發表於 16-7-23 14:50 |只看該作者

回覆:冷戰中,好嬲!

笑死睇吾代要叫G,吾睇又未必係正人君子,你再咁專制真是推个老公出去叫?


男爵府

積分: 7348


26#
發表於 16-7-23 14:53 |只看該作者
樓主你太保存啦,我諗吾睇av既男人已經絕哂種,你搵到我讚你叻。我覺得冇所謂,我有時自己都會睇,幻想中都幾興奮


男爵府

積分: 7281


27#
發表於 16-7-23 15:28 |只看該作者
本帖最後由 cedarcone 於 16-7-26 01:16 編輯

唔知笑你傻單純 ? 亦或笑你OUT ?

我係女,以前好奇都睇過,現在謝絕了,因為已滿足好奇心


接唔接受係因人而定, 在乎自己底線去度邊?

唔係鼓吹要睇 , 個人覺得有限度的,理性的睇唔係太壞。
但謹記不要上引走火入魔 ! 適可而止 !  

 
       
 
 








 
 





子爵府

積分: 14244

畀面勳章


28#
發表於 16-7-23 23:12 |只看該作者
睇完嚇一跳,之後得啖笑…


琥珀宮

積分: 152982


29#
發表於 16-7-23 23:14 |只看該作者

回覆樓主:



男爵府

積分: 7759

畀面勳章


30#
發表於 16-7-24 00:07 |只看該作者

回覆:Delted

到一到先


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo