自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   15


翡翠宮

積分: 79226


21#
發表於 17-2-1 19:57 |只看該作者

回覆樓主:

少飲水,少生果,夜訓
全部都係大忌
吾改善生活習慣,揸乜打乜光都無用


禁止訪問

積分: 2665


22#
發表於 17-2-1 20:38 |只看該作者

引用:Quote:honeyhonry 發表於 17-2-1 18:21 唔

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 379


23#
發表於 17-2-1 20:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 379


24#
發表於 17-2-1 20:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 44164


25#
發表於 17-2-1 21:25 |只看該作者
honeyhonry 發表於 17-2-1 20:38
千零蚊, 我當每兩個月做個貴facial

thx so much


翡翠宮

積分: 76272


26#
發表於 17-2-1 21:38 |只看該作者

回覆樓主:

中醫角度,夜訓會有損肝血,肝功能唔好氣血不行就會面色差。

而斑就好難講。可以係 melasma 由荷爾蒙引起,可以係後生時曬完到而家年紀大先浮面,可以係汗斑,又可以係雀斑。種類多,搽野效果唔算明顯,要散斑就要打激光不過都唔代表唔會返發。


大宅

積分: 2351


27#
發表於 17-2-1 21:45 |只看該作者

引用:Quote:ahpoo+發表於+17-2-1+16:19+我35+!

原帖由 mmkk12 於 17-02-01 發表
氣血唔好...就會變黃面婆...
試下睇中醫.....
你講嘅我都中,但我早瞓架喎




公爵府

積分: 28042


28#
發表於 17-2-1 22:10 |只看該作者
Alice愛麗斯 發表於 17-2-1 20:42
但每朝都要飲奶茶提神

試吓轉飲水仙,呢啲顏色淺既茶,可以飲茶提神


男爵府

積分: 7025


29#
發表於 17-2-1 22:19 |只看該作者
每日一杯紅棗元肉杞子茶


伯爵府

積分: 17298


30#
發表於 17-2-1 22:33 |只看該作者
bbccbbcc 發表於 17-2-1 21:45
你講嘅我都中,但我早瞓架喎
咁內在差左..同早訓無關係既..我10點半就訓..6點起身
我每日運動1小時...

但我可能生完bb之後..就出現如此既情況(血虛生風)..睇左中醫1年差不多..現在好好多..




寶石宮

積分: 415537

2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 畀面勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 美好大世界2017勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 17-2-2 11:11 |只看該作者
睇下中醫調理,肝不足導致出斑


侯爵府

積分: 20735

好媽媽勳章 睛靈勳章


32#
發表於 17-2-2 11:16 |只看該作者

回覆樓主:

面色差,就算你比幾多錢做療程只係治標不治本,最有效係做運動,circulation好,面色自然有光澤。


禁止訪問

積分: 75


33#
發表於 17-2-10 00:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 35318

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 醒目開學勳章


34#
發表於 17-2-10 00:34 |只看該作者
banana25 發表於 17-2-10 00:04
你要經常飲水、做運動同勤力護膚先會皮膚靚架!我宜家每早晚用Bio-essence隻24k Gold water搽面,feel到毛 ...

有相嗎?


男爵府

積分: 7111


35#
發表於 17-2-10 01:52 |只看該作者
早d訓,多敷水份mask,爭好遠

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo