夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 5640


21#
發表於 17-4-25 19:30 |只看該作者
meek 發表於 17-4-25 19:25
直接約見?要唔要轉介信?

pm


男爵府

積分: 8392


22#
發表於 17-4-25 19:34 |只看該作者
missbull 發表於 17-4-24 13:35
"我果件又係成日發脾氣,不過佢唔認自己既錯,係全世果人既錯" X2

我個件又係咁,

我唔怕佢發脾氣因為已經決定會走


禁止訪問

積分: 845


23#
發表於 17-4-25 19:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9546


24#
發表於 17-4-25 22:17 |只看該作者
carwaichu 發表於 17-4-25 19:30
pm

謝謝JM


男爵府

積分: 9546


25#
發表於 17-4-25 22:20 |只看該作者
zoooooooooo 發表於 17-4-23 21:29
做運動真係有效架,仲有食蕉同黑朱古力

我都覺得運動好有效,我自己可以捱到今時今日仲咁正面全靠我有運動


禁止訪問

積分: 656


26#
發表於 17-4-25 22:27 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9546


27#
發表於 17-4-25 23:00 |只看該作者
andyangel1013 發表於 17-4-25 22:27
我之前2個個都有燥狂,多數有遺傳,你可以起佢平靜時比佢睇下d例子,下次佢發瘋就拍片,比佢自己睇返。。我 ...

多謝意見同分享,記低原來對見醫生/專家咁重要


大宅

積分: 4518


28#
發表於 17-4-26 13:44 |只看該作者
andyangel1013 發表於 17-4-25 22:27
我之前2個個都有燥狂,多數有遺傳,你可以起佢平靜時比佢睇下d例子,下次佢發瘋就拍片,比佢自己睇返。。我 ...
請教一下, 請問點解""脾氣由0至100唔駛幾秒就上到快過林寶咁就似了""??

發脾氣唔係一定是幾秒之間的事嗎?






禁止訪問

積分: 656


29#
發表於 17-5-1 00:08 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 766


30#
發表於 17-6-16 22:52 |只看該作者

回覆樓主:

Pm精神科E生我


男爵府

積分: 9857


31#
發表於 17-6-16 23:21 |只看該作者

回覆樓主

或者叫他去教會啊

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo