夫婦情感

跳至

首頁
12345...8

尾頁
   2


民房

積分: 17


21#
發表於 17-3-21 10:34 |只看該作者
多謝各位
明白人情係我啊媽袋 ... 我支出亦只佔小部份,我啊媽唔俾返,我都無大損失,我只係諗緊幾個啊姨夾俾我嘅禮物 (利是) 其實可否問啊媽拎返一少部份

之前個post 可能表達得唔太好,其實係咁...

之前提及 5個啊姨喺我結婚 1-2 個月前有問過我, 另外我要唔要電器傢俬做禮物
由於我較早前已搬咗出去,都無咩要買
佢地就話實際d 封大封d 利是俾我旅行買野
由於屬於結婚嘅禮物,又係現金利是,我啊媽就收晒當係人情,嗰度都有 50k 左右

而金器,尋日想返去取回,我啊媽亦用"保險箱貴" 為理由,不容許取回


瑪瑙宮

積分: 139710


22#
發表於 17-3-21 10:41 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 10:34
多謝各位
明白人情係我啊媽袋 ... 我支出亦只佔小部份,我啊媽唔俾返,我都無大損失,我只係諗緊幾個啊姨夾 ...

你話你老公租左保險箱 keep , 我覺得呢方面要企硬, 金器係人地打比你的.


翡翠宮

積分: 79228


23#
發表於 17-3-21 10:56 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 10:34
多謝各位
明白人情係我啊媽袋 ... 我支出亦只佔小部份,我啊媽唔俾返,我都無大損失,我只係諗緊幾個啊姨夾 ...

既然係咁, 我會直接問佢拎番錢
金器就學樓上師姐講咁做, 一定要拎番.



民房

積分: 17


24#
發表於 17-3-21 10:57 |只看該作者
如果收嘅親戚禮只係酒席再多 d , 我都一定唔會同我啊媽諗拎返
現在只係親戚 5 圍都有 13 萬禮, 其中有5 萬係幾個啊姨俾我封利是, 我期望不多,啊媽俾返dd 我都好,只係諗緊仲應唔應該講


男爵府

積分: 6731


25#
發表於 17-3-21 11:01 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 10:57
如果收嘅親戚禮只係酒席再多 d , 我都一定唔會同我啊媽諗拎返
現在只係親戚 5 圍都有 13 萬禮, 其中有5 萬 ...

講左會反面,因為係你唔知實情係咁計,你阿媽覺得你而家當佢貪你啲嘢


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


26#
發表於 17-3-21 11:03 |只看該作者
所以我先覺得母親係襯機拎哂
金器都收埋..
同埋啲大利是
母親打金俾你有冇俾返大約數?
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


瑪瑙宮

積分: 139710


27#
發表於 17-3-21 11:06 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-3-21 11:08 編輯
lingfu 發表於 17-3-21 11:03
所以我先覺得母親係襯機拎哂
金器都收埋..
同埋啲大利是

講到金器都扣起就似了. 唔得, 一定要扲番金器.


呀媽還呀媽喎, 錢比你 ok, 金器一定係樓主 ge .


民房

積分: 17


28#
發表於 17-3-21 11:12 |只看該作者
回覆 lingfu 的帖子

啊媽打咗 4 萬多金器俾我 (龍鳳鐲同花頸鍊) 過大禮禮金 39999
男家俾晒婚禮大部份 $

人情同大家了解咗,知道親戚人情係呀媽收,已經ok 了
我只係唔開心我啊媽係知道d 啊姨封利是係俾我,當時 1 個月前想俾我先,我啊媽話唔得,要結婚當日先送,從此就俾佢拎咗


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


29#
發表於 17-3-21 11:13 |只看該作者
本帖最後由 lingfu 於 17-3-21 11:14 編輯
Katy0815 發表於 17-3-21 11:12
回覆 lingfu 的帖子

啊媽打咗 4 萬多金器俾我 (龍鳳鐲同花頸鍊) 過大禮禮金 39999

利是當俾佢當人情食咗啦一陣要計都唔知點分清利是/人情數
金器企硬
係佢話結婚時俾就可能已經有盤算但實際睇你了解你母親係點既人
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


翡翠宮

積分: 79228


30#
發表於 17-3-21 11:18 |只看該作者
cometingliu 發表於 17-3-21 11:01
講左會反面,因為係你唔知實情係咁計,你阿媽覺得你而家當佢貪你啲嘢

咁阿伯母都幾擺明喎.


瑪瑙宮

積分: 139710


31#
發表於 17-3-21 11:27 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 17-3-21 11:34 編輯
Katy0815 發表於 17-3-21 11:12
回覆 lingfu 的帖子

啊媽打咗 4 萬多金器俾我 (龍鳳鐲同花頸鍊) 過大禮禮金 39999

我當晚 d 金器我帶番屋企, 我呀媽無霸住我 d 金器. 你要追番 d 金器, 如果佢話幫你保管, 你話你老公有保險箱, 佢再支支左左, 叫你老公出聲.

講真, 如果佢係都唔比番金器, 我唔比家用佢, 過時過節先比.



伯爵府

積分: 16863


32#
發表於 17-3-21 11:48 |只看該作者
加埋成十萬都唔係小數目
我就會唔比家用到扣完數
之後再睇情況比幾多家用或節日先比


大宅

積分: 1612


33#
發表於 17-3-21 11:52 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 11:12
回覆 lingfu 的帖子

啊媽打咗 4 萬多金器俾我 (龍鳳鐲同花頸鍊) 過大禮禮金 39999

錢就算啦,點計得清?拎返金器就好了,無謂為左果幾萬搞到關係差


公爵府

積分: 25538


34#
發表於 17-3-21 12:35 |只看該作者
回覆 Katy0815 的帖子

您比您媽8圍酒席的意思係..........
8圍酒 (您 or 您老公找數), 呢8圍的人情係您媽袋. 呢d如果無事先講明就係咁做.

老實講, 因為您媽請既係親戚同佢d朋友, 佢一定要知人地封左幾多, 第時人地請飲佢都要封番比人, 好合理.

我覺得新人如果只想比禮金, 千萬唔好要女家人情, 您情願同您媽傾比多d禮金, 另外佢比番佢要的酒席錢比較好.

一般人情收回會多過酒席錢, 要蝕的好多時因為太舖張........我係2年前擺, 都算係高級d的酒樓, 我收的禮夠比埋我媽的6圍酒. 另外, 金器自己袋.........


大宅

積分: 1760

開心吸收勳章


35#
發表於 17-3-21 12:36 |只看該作者
本帖最後由 夏落特 於 17-3-21 12:38 編輯

我想講其實你阿媽都幾貪心, 我唔知有冇誤會佢吖, 其實個女啱啱結完婚應該真係冇乜錢剩,我都結過婚 , 如果我係你, 禮物嗰度我會同佢講返,不過如果佢唔想俾我唔會堅持, 始終佢係你媽媽, 但金器冇得傾一定要攞返, 如果你阿媽唔肯拎返出嚟, 畀我係你真係嬲嬲豬。
平淡是福


子爵府

積分: 11405

好媽媽勳章


36#
發表於 17-3-21 12:43 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 03:51
Hello, 等我講一講我個 case... (我啱啱結婚擺完酒, 因為呢件事好 down)

我係家中獨女。因為男家親戚多 ...
包酒席意思, 真係幫佢俾8圍酒席錢, 而果8圍的人情佢袋喎. 如果人情比番你, 就唔係包啦.


珍珠宮

積分: 49896

環保接龍勳章


37#
發表於 17-3-21 13:11 |只看該作者
Katy0815 發表於 17-3-21 11:12
回覆 lingfu 的帖子

啊媽打咗 4 萬多金器俾我 (龍鳳鐲同花頸鍊) 過大禮禮金 39999

得你一個囡都咁
大家好,我是子悠~~


男爵府

積分: 6480

開心吸收勳章 美好大世界2017勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第一回


38#
發表於 17-3-21 13:17 |只看該作者
點解金器, 係你阿媽度? 不是直接比你?


珍珠宮

積分: 32676


39#
發表於 17-3-21 14:24 |只看該作者

回覆樓主:

阿媽咁貪嘅


公爵府

積分: 25538


40#
發表於 17-3-21 14:29 |只看該作者
回覆 Katy0815 的帖子

樓主, 如果係大利是, 但親戚又唔係直接比您, 比左您媽都無辦法.
至於金器, 您試下問下佢先, 因為佢都叫做比左4萬元金您, 您可以話第時人地請您飲時, 您都要回番d金比您, 如果佢堅持唔比番您, 而您又覺得佢太貪心既話, 咁唯有暫時唔比家用住..........睇下佢點都好!

首頁
12345...8

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo