夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   6


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


21#
發表於 17-4-6 12:07 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 12:03
我有返工,我每日都有睇新聞,其實我同佢連小朋友既話題應該都唔會有,佢係怕麻煩既人,只要我做好搞掂就得,佢 ...

咁樣就真係辛苦妳啦,妳老公的確係一個幾冇責任心嘅人,認為有攞錢返屋企就盡咗做老公同爸爸嘅責任!

不過呢啲好多時都係成長過程當中,原生家庭都係採取呢一種觀念,所以佢就承繼咗呢一套做老公嘅方式,要改變都好難了!

點評

ling_198710    發表於 17-4-6 12:10
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


22#
發表於 17-4-6 12:17 |只看該作者
wing1388 發表於 17-4-6 12:07
咁樣就真係辛苦妳啦,妳老公的確係一個幾冇責任心嘅人,認為有攞錢返屋企就盡咗做老公同爸爸嘅責任!

不 ...
其實我唔知有無講錯, 我地每日對話"你用唔用廁所""你沖涼先,我炒埋菜可以食飯"哩D對話會有,但真係傾下計分享下事情差唔多係零.....我唔知係咪每個家庭係咁....我淨係知我再講多一句說話佢就覺我煩,會態度好差, 我每日都好似克制住自己唔好再講"多餘"既野


珍珠宮

積分: 47022

開心吸收勳章


23#
發表於 17-4-6 12:30 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 12:17
其實我唔知有無講錯, 我地每日對話"你用唔用廁所""你沖涼先,我炒埋菜可以食飯"哩D對話會有,但真係傾下計分 ...

妳知唔知妳C6有咩興趣同嗜好?我諗如果妳講一啲有關呢啲嘅話題,而妳又可以講到瞭如指掌,相信情況會完全唔同!
百花叢裡過,片葉不沾身。


大宅

積分: 2174


24#
發表於 17-4-6 12:42 |只看該作者

回覆樓主:

如果佢都去叫g,就唔好要都罷啦!走啦,做女人既要堅強。放心機落小朋友先值得,你老公既態度已經好明顯,佢係等你頂唔順走,佢都好賤下。比我一走了之。


別墅

積分: 890


25#
發表於 17-4-6 13:29 |只看該作者
要繼續行,一定要雙方。你應該問下對方吾滿意你嘅原因?你自己為咗佢會唔會改?如果咁樣做啱先可以長久,否則,七年又會發生架啦


侯爵府

積分: 24127


26#
發表於 17-4-6 14:10 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 12:17
其實我唔知有無講錯, 我地每日對話"你用唔用廁所""你沖涼先,我炒埋菜可以食飯"哩D對話會有,但真係傾下計分 ...

唔係咁,我結婚11年,除左佢好忙做通宵,否則係晚晚傾偈,佢講下公事人事俾我聽叫我分折比意見,有時傾下大家喜好,有時講下bb蝦碌事,仲經常拍拖睇戲食飯去旅行。

你老公同你係完全無溝通,情況好嚴重,如果唔想離婚唔好提呢2個字,感覺被威脅好討嚴。

屋企本來係最舒服嘅地方,工作回家後可以放鬆身心,諗下最初甜蜜時期係點樣,試下回到最初


男爵府

積分: 6304


27#
發表於 17-4-6 15:23 |只看該作者

回覆:無左感情?為左仔女唔離婚?

吓咁啫係算㸃三年就變化成咁?生完大仔就開始,咁又會生第二個既?个C6係未吾鍾意細佬?但是秘密返大陸叫G就吾直得原諒,咁污垢真嘔心!


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


28#
發表於 17-4-6 15:32 |只看該作者
本帖最後由 ling_198710 於 17-4-6 15:55 編輯
tommy715 發表於 17-4-6 15:23
吓咁啫係算㸃三年就變化成咁?生完大仔就開始,咁又會生第二個既?个C6係未吾鍾意細佬?但是秘密返大陸叫G就吾 ...
睇完你個留言,我諗左一陣,我如果無生第二胎,可能由發現佢返大陸果刻起就走左...大仔出世後既情況未至於而家咁樣.....特別係近哩一年(我陀第二胎)問題愈黎愈嚴重....


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


29#
發表於 17-4-6 16:05 |只看該作者
揼骨都大把野玩,
食飽返屋企梗係唔想開餐,
佢去開可以唔去?
俾張回鄉咭你亦冇用,
佢可以報失再申請新咭。
佢唔返工上大陸玩,
你點防?
加上佢死撐話冇叫雞,
即是佢冇話要你原諒。
作為老公丶老豆,佢有幾多分,
你一係接受,一係趕佢走。


大宅

積分: 3262


30#
發表於 17-4-6 16:12 |只看該作者
如果你可以獨立。其實離婚系件好事,唔好浪費自己青春!
個男人系唔系已經唔愛你?好好坐低傾,如果真系無得挽留我覺得離婚系件好事。我有朋友離婚後,反而開心左好多,仔女其實都明白,現代社會離婚已好平常!所以凡事睇開D,揾個啱噶解決方法!

點評

ling_198710    發表於 17-4-7 11:46


子爵府

積分: 11389


31#
發表於 17-4-6 18:28 |只看該作者
點解個處境咁似我。。。


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


32#
發表於 17-4-6 18:48 |只看該作者
skac 發表於 17-4-6 18:28
點解個處境咁似我。。。
邊方面似?其實係咪好多都咁樣


子爵府

積分: 11389


33#
發表於 17-4-6 22:22 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 18:48
邊方面似?其實係咪好多都咁樣

由咩都傾變冷淡,個話題只圍繞小朋友。老公冇返工但扮返工,咩都冇講我知。但我諗佢就未至於返大陸玩。


複式洋房

積分: 158


34#
發表於 17-4-7 19:36 |只看該作者
我都係咁,零溝通。
老公本身中港兩地走,連佢幾時係香港定大陸都分唔到。除左為左小朋友維繫住所謂完整的家,我完全唔知點解要咁慘咁過日子


男爵府

積分: 5469


35#
發表於 17-4-7 21:18 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-6 02:03
我同老公結左婚三年,近一年佢對我啲態度好冷淡,感覺好似普通朋友,就算所謂既傾計我覺得只係自言自語,我 ...

同你差不多。我同老公結婚五年的時候,都好似你咁,以為生多個可以好D,點知系細女4個月時,佢有外遇,差D連頭家都唔要。好彩我搏命讀書,而家出人工系老公的兩倍。但呢條刺,一直系個心入面。近呢半年,對我態度又差咗好多,少少唔順眼就鬧。我對佢開始心淡,當然佢無察覺。當我行緊window 7,佢仲行緊window98。今年我又再plan讀書,但佢連小學英文都唔識。我地越行越遠⋯⋯我霖,我會有一天離開佢,只系時間問題。


大宅

積分: 3943


36#
發表於 17-4-7 23:32 |只看該作者
karykoo 發表於 17-4-7 21:18
同你差不多。我同老公結婚五年的時候,都好似你咁,以為生多個可以好D,點知系細女4個月時,佢有外遇,差D ...

既然咁多距離,點觸你仲他一起?
你經濟又獨立


男爵府

積分: 5469


37#
發表於 17-4-7 23:33 |只看該作者
smilesmilefan 發表於 17-4-7 23:32
既然咁多距離,點觸你仲他一起?
你經濟又獨立

供樓,仔女⋯⋯。


大宅

積分: 2550

MommyPanel勳章 認識瑞士牛牛第一回


38#
發表於 17-4-7 23:39 |只看該作者
karykoo 發表於 17-4-7 23:33
供樓,仔女⋯⋯。
如果無呢兩樣野,出軌果刻應該唔使再諗。。。我希望對仔女傷害減到最低


男爵府

積分: 5469


39#
發表於 17-4-8 00:11 |只看該作者
ling_198710 發表於 17-4-7 23:39
如果無呢兩樣野,出軌果刻應該唔使再諗。。。我希望對仔女傷害減到最低

出軌果刻,我無得揀。我要靠佢,因為我full time去讀書,同我認為自己做得唔够好。我讀書讀到拿奬學金,就系為爭一口氣。但今天,到我出軌⋯⋯但另一個他一樣有頭家⋯⋯


男爵府

積分: 6959


40#
發表於 17-4-8 00:34 |只看該作者
樓主,如果你先生拒絕溝通,你要為自己好好打算啊!

點評

ling_198710    發表於 17-4-8 10:32

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo