夫婦情感

跳至

首頁
12345...7

尾頁
   2


大宅

積分: 3480


21#
發表於 17-4-30 20:27 |只看該作者
~小樹兒~ 發表於 17-4-30 17:56
算啦,比機會呢啲人盞糟蹋自己

唔係我唔好,係佢唔珍惜我


大宅

積分: 3480


22#
發表於 17-4-30 20:29 |只看該作者
SUMSUM_88 發表於 17-4-30 18:08
2014年佢話要分開,我估係台妹散咗先同返你一齊,感覺佢唔係好愛你,今次又來,估計就算今次無事,咁既事會 ...

果時我肯定佢無同台妹一齊,因為我地分開左兩星期,佢地都係透過line同we chat FF,果時我入左院,唔知佢做咩良心發現回頭搵返我


大宅

積分: 3480


23#
發表於 17-4-30 20:31 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-4-30 18:32
唔係重諗住嫁佢下麻? 好明顯佢對厭左你.

佢問左你兩次係咪有野想講, 做咩唔講? 唔講你都無謂 quote 个 ...

有咩好講?比佢機會佢講我已知道佢想講既解釋?我傾下計之嘛,玩下之嘛...無必要啦,我而家咁佢仲驚,我一係唔分手,一分手毫無先兆不吵不鬧...


大宅

積分: 3480


24#
發表於 17-4-30 20:32 |只看該作者
Pianistbaby 發表於 17-4-30 18:36
飛左佢啦。其實講真,你男友係咪有錢又好靚仔先,如果唔係,台妹都未必show佢啦,同埋long d都唔係咁容易。 ...

係囉,成日幻想同台妹 呵呵 乜d台妹真係咁好咩?說話嬌嗲?小鳥依人?假架 扮架咋....我地港女都識,不屑咁做姐


大宅

積分: 3480


25#
發表於 17-4-30 20:33 |只看該作者
tommy715 發表於 17-4-30 19:08
jm掉了件蛋散啦?佢jj痕送佢比台妹吧!

謝謝你Ching!JJ痕佢實搵我不過我唔會比機會佢


大宅

積分: 3480


26#
發表於 17-4-30 20:34 |只看該作者
Meir079 發表於 17-4-30 20:12
點解D男人係都唔珍惜大家一齊咁耐的感情?飛得了呢個男人

係咁架啦,男人都係敵唔過新鮮感丫嘛
我都想比次機會自己 去識第二個


大宅

積分: 3480


27#
發表於 17-4-30 20:36 |只看該作者
soso1227 發表於 17-4-30 20:27
你男朋友咁得閒半夜同人打機丶閒聊,
翌日唔使返工?
加上一而再打機溝女,

一講到打機 幾時都有精神啦~同埋佢返shift ga,有時返夜,果晚佢第二日返夜 所以可以打機打到凌晨
打機咪打機囉 又要打到溝女 真無奈


侯爵府

積分: 21304


28#
發表於 17-4-30 22:16 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 17-4-30 15:55
第二次喇

你可以原諒?

未結婚要走話咁易


大宅

積分: 4750


29#
發表於 17-4-30 22:31 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-4-30 15:45
我地一齊5年,一直同居,仲儲緊錢結婚,佢一路都好鐘意打機,次次打親都著左魔咁,最近有隻game叫傳說對決. ...

我係過來人,雖然傷心但我覺得係一件好事。如果你同佢結完婚又看埋先搞呢咁野就真係慘啦。依家比你睇清楚先,考慮清蕃,如果以後結完婚都係咁,仲應唔應該結呢?同居係比較難分開,但到你都忍無可忍既情況下,分開係比自己一個新機會


大宅

積分: 3480


30#
發表於 17-4-30 22:34 |只看該作者
flori 發表於 17-4-30 22:16
未結婚要走話咁易

唔關結唔結婚事既 我地同居 要走都唔係一時三刻


大宅

積分: 3480


31#
發表於 17-4-30 22:36 |只看該作者
Josephmon 發表於 17-4-30 22:31
我係過來人,雖然傷心但我覺得係一件好事。如果你同佢結完婚又看埋先搞呢咁野就真係慘啦。依家比你睇清楚 ...

我反而無咁傷心 我好似預左咁 或者因為我都係想搵答案點解佢要咁對我 係咪真係我唔好...我而家知喇,唔開心有既 但唔係傷囉


子爵府

積分: 10708


32#
發表於 17-4-30 22:41 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-4-30 22:34
唔關結唔結婚事既 我地同居 要走都唔係一時三刻

加油


伯爵府

積分: 19137


33#
發表於 17-4-30 22:44 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-4-30 15:45
我地一齊5年,一直同居,仲儲緊錢結婚,佢一路都好鐘意打機,次次打親都著左魔咁,最近有隻game叫傳說對決. ...

未結婚就分開喇,會遇到一個更加愛你嘅人


大宅

積分: 3480


34#
發表於 17-4-30 22:50 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 17-4-30 22:41
加油

多謝JM


大宅

積分: 3480


35#
發表於 17-4-30 22:51 |只看該作者
hamsterma 發表於 17-4-30 22:44
未結婚就分開喇,會遇到一個更加愛你嘅人

I'll try my best!!!我調整梗心理 當無左佢會點..
多謝JM


子爵府

積分: 10708


36#
發表於 17-4-30 23:09 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-4-30 22:51
I'll try my best!!!我調整梗心理 當無左佢會點..
多謝JM

之後睇返轉頭覺得好小事
走左仲好


瑪瑙宮

積分: 139710


37#
發表於 17-5-1 00:06 |只看該作者
歌莉泡泡 發表於 17-4-30 20:31
有咩好講?比佢機會佢講我已知道佢想講既解釋?我傾下計之嘛,玩下之嘛...無必要啦,我而家咁佢仲驚,我一 ...

男人似蜜蜂週圍採蜜, 天性. 唔關事你好唔好的.


大宅

積分: 3480


38#
發表於 17-5-1 00:07 |只看該作者
MrsBlueBlue 發表於 17-4-30 23:09
之後睇返轉頭覺得好小事
走左仲好

我成日同佢鬧交 次戈我都好似痴左線咁
但而家知佢有第二個 我可以狠起心 佢feel到我呢排對佢好冷淡架喇~我就生日 想過埋個生日先處理我地段感情


大宅

積分: 3480


39#
發表於 17-5-1 00:09 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 17-5-1 00:06
男人似蜜蜂週圍採蜜, 天性. 唔關事你好唔好的.

本帖最後由 歌莉泡泡 於 17-5-1 00:09 編輯

我諗起鄧麗欣首歌 愛與妒忌
性格是沒法變吧 你是蝴蝶便愛野花

咁係咪個個男人都係咁呢?


別墅

積分: 832


40#
發表於 17-5-1 00:33 |只看該作者

回覆樓主:

同我一樣!我識左佢第5年打機打到識左個台灣妹!中要黎香港搵佢!個陣我中要有左!我即刻話同佢分開!嚇到佢即刻同台灣妹斬攬!個台灣妹都知我有左佢中話想同我老公生返個!好賤!台灣妹好識嗲人架

首頁
12345...7

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo