夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 18628


21#
發表於 17-5-31 11:57 |只看該作者
日日去就話有問題,間唔中一次冇所謂,男人都需要減壓嘅……心平氣和同佢講下次唔好玩到咁夜,你會擔心……


男爵府

積分: 8658


22#
發表於 17-5-31 14:01 |只看該作者
Bobo113 發表於 17-5-30 18:28
唔比佢去大家黑哂面,不如set 個時間最遲要佢幾奌返重好啦,佢都有佢自己尋開心的朋友,唔—定要吓吓—齊 ...
喺囖,反正夠鐘就要識返屋企。


子爵府

積分: 10470


23#
發表於 17-5-31 14:18 |只看該作者
唔比出街... 坐監咩, 去街都要你批准. 可以傾下叫佢唔好去咁夜, 但係去街係唔應該需要攞PERMIT 個囉


別墅

積分: 672


24#
發表於 17-5-31 15:10 |只看該作者
clyl03 發表於 17-5-30 09:54
你為了家庭放棄哂d朋友嗎?

我d 朋友個個都有家庭了


別墅

積分: 672


25#
發表於 17-5-31 15:10 |只看該作者
chengkayan 發表於 17-5-30 13:55
有D男人就係咁自私,屋企有個家庭就唔應該料到咁夜,比著我肯定發佢爛渣
...

發爛都冇用了


大宅

積分: 2754


26#
發表於 17-5-31 15:32 |只看該作者
朋友老公都係咁
仲要每星期例行去酒吧

我自己無法子接受老公夜歸(兩點後)
偶然有班爛玩嘅朋友生日派對都要一兩點回家
中間要有交帶

年紀唔細喇
要對自己同伴侶負責任
結得婚的話理念要一致
所以男人話結婚無自由失自由我好讚成
唔係做乜要結婚


別墅

積分: 672


27#
發表於 17-5-31 16:09 |只看該作者
bubu7 發表於 17-5-30 14:19
同同事唱k玩到零晨5點。。。好正常喎,佢日日都係咁去定點呀?而且去唱k那又如何呢?為何要你準許才可出去 ...

咁佢又唔係成日係咁!
唉!我知衰啦!


別墅

積分: 672


28#
發表於 17-5-31 16:09 |只看該作者
chillimom 發表於 17-5-30 21:15
間時一次無問題喎

反而有「唔俾」呢個概念。。

我就係衰咗啦


別墅

積分: 672


29#
發表於 17-5-31 16:11 |只看該作者
Fu121314 發表於 17-5-31 01:40
我個都係,個個星期都要去飲要輕鬆,反來醉酒仲發癲,羨慕有酒後死豬的衰男人
...

我嗰個唔係好飲酒,剩係鍾意唱歌!
你好慘,佢個個禮拜都係咁


別墅

積分: 672


30#
發表於 17-5-31 16:11 |只看該作者
Bobo113 發表於 17-5-30 18:28
唔比佢去大家黑哂面,不如set 個時間最遲要佢幾奌返重好啦,佢都有佢自己尋開心的朋友,唔—定要吓吓—齊 ...

知道!多謝你的提議


別墅

積分: 672


31#
發表於 17-5-31 16:13 |只看該作者
micky886 發表於 17-5-31 01:53
男人都要有私人空間,管得太多只會有反效果,唔係出去搵小三已經好好了
...

我就係擔心會發生d咁嘅事!可能我太得閒諗多咗


別墅

積分: 672


32#
發表於 17-5-31 16:13 |只看該作者
Stepmother 發表於 17-5-30 22:28
叫佢帶埋你去丫嘛,一次生兩次熟架啦

佢話冇人㩗眷喎


別墅

積分: 672


33#
發表於 17-5-31 16:14 |只看該作者
ccgirlcc 發表於 17-5-31 08:30
回覆 Imasuperstar 的帖子

明呀,我老公都1係,我已經每星期一日加一晚比佢去,尋日假期佢都要全日出左去 ...

原來我係咁少事


別墅

積分: 672


34#
發表於 17-5-31 16:15 |只看該作者
Miss.Hui 發表於 17-5-31 08:57
只能說,明白你嘅嬲
為左呢種事,我個心都好唔舒服,呻吓又一日
...

係呀!喺lee 度呻完開心d


別墅

積分: 672


35#
發表於 17-5-31 16:16 |只看該作者
Pianistbaby 發表於 17-5-31 09:24
男人唔可以管架,咁大個人有自己思想,管佢只會將佢慢慢推走。如果佢要去攪攪震,其實已經做左。我完全唔會 ...

明白,我會調整一下自己嘅心態


別墅

積分: 672


36#
發表於 17-5-31 16:17 |只看該作者
wing1388 發表於 17-5-31 10:53
其實佢係妳老公,又唔係妳個仔,點可以話「唔俾」?係唔係妳冇得去佢都唔准去玩咁呀?

夫妻間係互相尊重 ...

多謝意見!


別墅

積分: 672


37#
發表於 17-5-31 16:18 |只看該作者
QY08040408 發表於 17-5-31 11:57
日日去就話有問題,間唔中一次冇所謂,男人都需要減壓嘅……心平氣和同佢講下次唔好玩到咁夜,你會擔心…… ...

其實我都知自己太緊張,攪到有反效果


別墅

積分: 672


38#
發表於 17-5-31 16:19 |只看該作者
Gee! 發表於 17-5-31 14:18
唔比出街... 坐監咩, 去街都要你批准. 可以傾下叫佢唔好去咁夜, 但係去街係唔應該需要攞PERMIT 個囉 ...

我知錯了


別墅

積分: 672


39#
發表於 17-5-31 16:27 |只看該作者
我完全收到哂你地嘅意見,你地講得好啱!我唔應該唔比嘅,間唔中一次,我知道越管只會越走!
而家佢咪就係發哂難渣話要自由呀!乜乜乜
唉!都係我自己衰,迫到佢咁!本來我地感情好好,佢好錫我,乜都就哂我!
而家我乜都冇了,我自己攞黎


翡翠宮

積分: 79228


40#
發表於 17-5-31 16:49 |只看該作者
點會咁容易乜都無?
O岩O岩先係獄長, 難道即時比人炒??

冷靜D啦; 佢嬲一陣既遮, 你 say sorry 無事.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo