夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   5


子爵府

積分: 11392


21#
發表於 17-7-20 19:32 |只看該作者
JayJayMum 發表於 17-7-20 14:46
我三十中離過婚,明年再婚...我覺得揀一個老公係要睇埋佢父母家人呢個係真,如果佢屋企係融融恰恰開心既, ...

恭喜!你好有勇氣,我都有d 想離婚,但無勇氣,兩家人相處得好好,我屋企人好鐘意佢。
同埋我由22歲同佢拍拖到宜家成3張野,最美麗ge 青春年華都比左佢,離婚好似好唔抵。


珍珠宮

積分: 30223


22#
發表於 17-7-20 21:35 |只看該作者
suetfunglui 發表於 17-7-20 08:15
咩條件都好,婚後太多變數,有小朋友、轉工等因素都會令人變(不論你或佢)所以好難界定任何條件!當然拍拖 ...

同意,日久見人心,環境可以改變一個人,時間耐咗,點會有野不變?只能盡力做好自己。生小朋友後,更加生活大家挑戰,由食,到學校,功課,課外活動,打扮,到品格教育等等,全部也可以炒一餐!所以就算是單身,也未必是不幸福,可能是更幸福添!


侯爵府

積分: 23167


23#
發表於 17-7-21 12:36 |只看該作者

回覆樓主:

1)責任感:比較大機會顧家
2)唔可以太重外表:否則到我人老珠黃佢一定揾過個
3)又係知己又係情人:男人好難抗拒「紅顏知己」,要一生一世嘅話,做太太嘅最好辛苦啲兼職埋知己

但其實乜都係假,婚姻係要經營,感情係儲返嚟嘅。我嘅做法係:佢做得啱,讚。做錯,如果小錯就隻眼開隻眼閉,大錯就未有過,或者揾輔導或牧師幫手啩。


大宅

積分: 4291


24#
發表於 17-7-21 14:17 |只看該作者
回覆 mocha20150323 的帖子

但係為咩事你想離婚先? 如果已經沒有愛同另一半有令你不能接受的錯誤,我覺得離開佢無話抵唔抵,唔通就因為覺得唔抵而同一個你已經唔可以接受既人拉扯落去咩?
甘婚姻就真係唔好甘兒戲不合就離,兩個人應該努力經營,保持愛情的感覺,一齊一世好難架兩個人,我第一段婚姻就覺得結婚後就咩都唔洗做,佢都娶左我啦,仲驚咩?後黎佢有第二個我個刻真係好似天跌落黎,接受唔到,都有唔甘心既想法。但係人大左,經歷過一兩次拍拖,宜家遇到對的人,反而覺得之前結婚無諗對方係咪一個適合結婚既人就無端端嫁左,但係個天要比你既始終都會安排比你,應該要做好自己先。



男爵府

積分: 6731


25#
發表於 17-7-21 23:54 |只看該作者
我都係單親家庭長大,聽得太多失敗婚姻同衰男人,覺得婚姻唔代表承諾,加上拍過幾次拖乜嘢love you forever,早就知道世上無嘢係永遠。但自己到左某個階段某個年齡,覺得需要做某件事,例如到適婚年齡要結婚,到高齡之前要生仔等。結婚之前我覺得要去下旅行或者同居,相處過先知大家適唔適合一齊生活。而所有嘢都應該順次序,即係拍拖、結婚、生仔,咁條路會行得比較順。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


26#
發表於 17-7-22 21:21 |只看該作者
amychan784 發表於 17-7-19 20:19
我係單鳥中女 , 都想結婚 , 戀愛經驗唔多 , 自己自破碎家庭長大所以對婚姻冇信心 , 我好保護自己的
見到呢 ...

我自己咁揀: 要合眼緣夠高身裁好,身體健康無不良嗜好,心地好,搵得夠養家,誠實,溫柔。咁我就會愛上佢。

其他不足可接受。


大宅

積分: 1379


27#
發表於 17-7-23 01:05 |只看該作者
amychan784 發表於 17-7-19 20:19
我係單鳥中女 , 都想結婚 , 戀愛經驗唔多 , 自己自破碎家庭長大所以對婚姻冇信心 , 我好保護自己的
見到呢 ...

睇人嫁姐,我老公未同我結婚個陣對我好差,又成日網上識女仔,返大陸媾大陸妹,不過我好愛佢一而再將底線降低,直至我有左bb我地結婚,之後佢就對我好好啦,由所有人眼中既賤男變成暖男


複式洋房

積分: 259


28#
發表於 17-7-23 16:02 |只看該作者
我自己三十七歲先遇到而家老公 不過我以前拍拖都是性格不合分手 没有出現好不愉快既事情
我身邊有幸福快樂的有自怨自艾常遇壞男人的
我综合加一D個人意見
遇壞男人的朋友佢地都係好感覺行先 即係第一眼有feel 就有計傾 無feel 個男仔幾好都唔比機會人....有feel 仲要人地男仔對佢好熱烈 沉醉於個男不停甘讚佢靚 口甜舌滑好受 最後D男當然對其他女仔都口甜舌滑啦
幸福果群佢地都係睇定D會㨂適唔適合唔係有無feel...當然唔係完全無feel啦 但我地呢D年紀知道適唔適合既重要性!
- 俾唔俾到安全感 例如佢有無公開你地關係 佢願唔願意俾你了解佢既生活朋友圈之類 會唔會無故失蹤 神神秘秘
- 身邊朋友係咪正經都好重要
- 在乎你
- 如果你好缺乏安全感 就避要開輪班的人要北上工作的人
- 你自己也要尊重愛護自己 不要替對方搵藉口 唔好任勞任怨 照顧對方無微不至都係大忌 要記住男人都係犯賤同得寸進尺的
- 自己要保持狀態 要打扮要keep fit 不要找藉口放棄自己 等佢緊張下你
- keep 住自己生活圈子 你的世界不要圍住佢轉
- 不要日日EE or or 看不合眼既小事當自己時運高睇唔到就算
最後凡事没有绝對 以上只作参考 但對自己好起碼將来有咩事自己都可以重新来過!
不要怕勇敢D positive D 沒有後悔就可以!


複式洋房

積分: 498


29#
發表於 17-7-25 19:28 |只看該作者
美之選468 發表於 17-7-20 12:47
經驗就係.......媽寶的男人不能嫁,否則你總有後悔日,除非對方的媽媽與我有同樣的品格。
...

本帖最後由 愛輕如空氣 於 17-8-5 14:41 編輯

啱~千奇唔好穩群腳仔男人,好難頂~


珊瑚宮

積分: 109193

2026勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 17-7-27 16:02 |只看該作者
amychan784 發表於 17-7-19 20:19
我係單鳥中女 , 都想結婚 , 戀愛經驗唔多 , 自己自破碎家庭長大所以對婚姻冇信心 , 我好保護自己的
見到呢 ...
真係睇緣份,点教呢?唔同人士個的化學作用真真唔同.


男爵府

積分: 8879


31#
發表於 17-7-27 20:10 |只看該作者
JayJayMum 發表於 17-7-21 14:17
回覆 mocha20150323 的帖子

但係為咩事你想離婚先? 如果已經沒有愛同另一半有令你不能接受的錯誤,我覺得 ...

jm 講得無錯,愛情同婚姻都需要經營。我好彩D,係第一次拍拖無做任何野經營,一味剩係接受對方對我既好,結果有個拍拖經驗豐富、經營手法一流既第三者,ex變心亦係人之常情。

我當時忍住難過既心情同ex傾左3個鐘電話,知道曬個第三者打動 ex 既點點滴滴,下次拍拖我就慢慢用番出黎,結果老公娶左我番屋企。

過程係痛,係跌得好甘,但學既過程我對個第三者係心服口服,因為人地係做得比我好好多。


複式洋房

積分: 264


32#
發表於 17-7-27 22:34 |只看該作者
我建議千萬唔好為結婚而結婚。見太多為左30前嫁,結果明知唔啱都結,諗住改變到佢,最後日怨夜怨,何必呢。

所以要諗清楚自己需要一個點樣的人。未遇到之前令自己有吸引力,再目標明確咁擴展自己的圈子去搵呢個人。搵到就立即捉緊機會啦。記住,呢個人總會有缺點,咁你就要諗呢個缺點係咪自己接受到的,佢比到你的大過佢的缺點,咁就個心放開d,淡化佢,再放大佢對你的好,一定要開口讚佢,咁2個都開心。好好經營2個人之間的感情。要令男人對你有憧景,佢自然會諗結婚。

我都係到3x先遇到我老公,相識未到1年佢就求婚了。所以年紀真心唔係問題。


公爵府

積分: 25196


33#
發表於 17-7-28 00:15 |只看該作者
hunterml 發表於 17-7-20 11:15
搵好老公條件好簡單, 記住 .. 要有錢, 之後都係要有錢, 最後都係要有錢, 咁樓主既老公一定係好老公. ...

對 錢唔係萬能 但無 就日日閙交 我之前唔介意佢窮 但之後 真係好麻煩


禁止訪問

積分: 8787


34#
發表於 17-7-30 10:18 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2403


35#
發表於 17-7-30 14:33 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 17-7-27 20:10
jm 講得無錯,愛情同婚姻都需要經營。我好彩D,係第一次拍拖無做任何野經營,一味剩係接受對方對我既好, ...

sis我都好想知果個第三者點勁法
可唔可以分享下例子學下野?
我同你一樣 第一次淨係識接受


男爵府

積分: 5434


36#
發表於 17-8-5 10:50 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 17-7-27 20:10
jm 講得無錯,愛情同婚姻都需要經營。我好彩D,係第一次拍拖無做任何野經營,一味剩係接受對方對我既好, ...

好想知第三者用咩方法


翡翠宮

積分: 97287


37#
發表於 17-8-5 11:01 |只看該作者

回覆樓主:

揀個有經濟能力又相處得開心就可以
其他一切並不重要
<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lilypie.com/pic/2010/02/26/jFSJ.jpg" width="100" height="80" border="0" alt="Lilypie - Personal picture" /><img src="http://lb4f.lilypie.com/eb6op8.png" width="400" height="80" border="0" alt="Lilypie Fourth Birthday tickers" /></a>


公爵府

積分: 27460


38#
發表於 17-8-5 14:03 |只看該作者

回覆樓主:

最梗要係對自己好,不過呢樣嘢好難講,結婚後大家磨合囉,邊對夫妻都會嘈跤,係呢個過程裡面不斷磨合,大家都要尊重對方,遷就對方,


別墅

積分: 914


39#
發表於 17-8-6 22:39 |只看該作者
shannon_fky4186 發表於 17-7-27 20:10
jm 講得無錯,愛情同婚姻都需要經營。我好彩D,係第一次拍拖無做任何野經營,一味剩係接受對方對我既好, ...

本帖最後由 fungikaikai 於 17-8-6 22:40 編輯

Del


男爵府

積分: 7364


40#
發表於 17-8-7 12:01 |只看該作者
回覆 mocha20150323 的帖子

咩事想離婚呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo