婆媳關係

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4246


21#
發表於 09-2-3 23:11 |只看該作者
我本人覺人死梗,懂事開始就覺得要分開住,註左冊都堅持要同老公各有各住,直至抽到居屋,先一齊住
試過佢屋企裝修,一家三口上黎我home住兩三個月,都死咁濟
直到坐月..奶奶又上左黎住兩個月,攪到同老公想離婚咁濟
總知免得過就免,你始終都係人地個女,佢又點會對你好者~
第日bb大個左,我都要asap拆房,唔比新抱同個仔痴我住添丫,我唔想老左仲要受人氣~
kaka
親子王國已刪除閣下簽名檔內容,煩請自行檢視頭像、頭銜、暱稱,如帶有廣告或宣傳推介成份,應立即修改或刪除,否則可被封鎖戶口,謝謝合作。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo