想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 294


21#
發表於 17-8-19 09:44 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-19 08:47
用唔同方法測試, 出來數據會唔同。

所以若驗丁丁, 最好搵有生殖科的的醫院驗。

可以去邊度check?同埋大概幾錢左右?


大宅

積分: 3400


22#
發表於 17-8-19 10:04 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-19 09:44
可以去邊度check?同埋大概幾錢左右?
返深圳中山驗, 精液常規就三百幾, 第二日可以攞報告。 驗精子DNA果啲就一千蚊左右, 要約二十日先有報告。
你搵個星期六日上去囉。留意佢地啲返工時間。

驗精前就禁房事3-7天。


複式洋房

積分: 294


23#
發表於 17-8-19 11:02 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-19 10:04
返深圳中山驗, 精液常規就三百幾, 第二日可以攞報告。 驗精子DNA果啲就一千蚊左右, 要約二十日先有報告。
...

我見好多人都係仁安check ge?其實我做婚前檢查個d 準唔準架?


大宅

積分: 3400


24#
發表於 17-8-19 11:16 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-19 11:02
我見好多人都係仁安check ge?其實我做婚前檢查個d 準唔準架?

我做過家計會懷孕前檢查同不孕不育科檢查, 方法唔同, 數據出入好大。

仁安有生殖科,份報告應該都OK。

但世衛標準的報告, 精子活躍力係個總數, 無細分4級。


大宅

積分: 3400


25#
發表於 17-8-19 11:20 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-19 11:02
我見好多人都係仁安check ge?其實我做婚前檢查個d 準唔準架?

因為在香港, 能驗精的地方太少了, 只能去仁安。


複式洋房

積分: 294


26#
發表於 17-8-19 11:32 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-19 11:16
我做過家計會懷孕前檢查同不孕不育科檢查, 方法唔同, 數據出入好大。

仁安有生殖科,份報告應該都OK。 ...

因為我份報告係70%合格,但老公有55%,個醫生只係話可以補充返d 鋅健康產品補充下,所以我唔知個指數係點?可以自然生育嗎?有d擔心!!


大宅

積分: 3400


27#
發表於 17-8-19 11:44 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-19 11:32
因為我份報告係70%合格,但老公有55%,個醫生只係話可以補充返d 鋅健康產品補充下,所以我唔知個指數係點? ...

轉返世衛標準, 精子形態不到4%了, 你要買啲野俾佢食了。

食乜野, 你睇我個POST啦


複式洋房

積分: 294


28#
發表於 17-8-19 12:31 |只看該作者
franchoi 發表於 17-8-19 11:44
轉返世衛標準, 精子形態不到4%了, 你要買啲野俾佢食了。

食乜野, 你睇我個POST啦

謝謝你啊!!原來你經歷左咁多野,希望你快d bingo,add oil!!


大宅

積分: 3400


29#
發表於 17-8-19 12:35 |只看該作者
siuching622 發表於 17-8-19 12:31
謝謝你啊!!原來你經歷左咁多野,希望你快d bingo,add oil!!

多謝。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo