夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 2079


21#
發表於 17-8-17 13:31 |只看該作者
ngan2012 發表於 17-8-17 00:53
我唔係一個清高或者聖人,我有時會有以下感受,只想搵下有冇同路人,不喜勿插
同老公結婚冇多餘錢擺酒,只 ...

不求擁有得多,但求計較得少。

我自己生小朋友在公立醫院, 我身邊全部朋友都系私家, 我從來冇羡慕佢地, 反而我覺得自己慳咗幾皮嘢。


琥珀宮

積分: 152982


22#
發表於 17-8-17 13:33 |只看該作者
未結婚前你都應知佢有幾錢左右,無擺酒相信你都係同意之下才決定,既然無錢係一早知,你仍選擇嫁,咁應該係真愛,咁無需要後悔


大宅

積分: 4231


23#
發表於 17-8-17 13:46 |只看該作者

回覆樓主:

會呀 會同人哋老公比較自己老公, 不過唔係比較你所描述嘅物質上嘅嘢,而係比較兩個人間嘅溝通,互動,交流時間。我會更羨慕懂得愛老婆嘅男人多過富有嘅男人。


禁止訪問

積分: 1026


24#
發表於 17-8-17 13:47 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 32299


25#
發表於 17-8-17 14:17 |只看該作者
ngan2012 發表於 17-8-17 00:53
我唔係一個清高或者聖人,我有時會有以下感受,只想搵下有冇同路人,不喜勿插
同老公結婚冇多餘錢擺酒,只 ...
其實無得咁比較, 每個人都唔同. 好多野你嫁佢時你係知, 你都要嫁, 係你既選擇. 仲有有好多係你睇人好人睇你好啫. 只要佢係認真愛你同為家庭, 都好夠啦


男爵府

積分: 6143


26#
發表於 17-8-17 15:17 |只看該作者

回覆樓主

你睇人好,人睇你好。每個家庭都有好有唔好,有錢既可能驚老公去滾,冇錢既為左柴米油鹽煩,其實你有能力俾到個家咁多野已經好叻,就當係你老公運氣未到,唯有在意多啲其他既優點上,例如專一,咁大家都會開心啲


子爵府

積分: 10805


27#
發表於 17-8-17 15:39 |只看該作者
ngan2012 發表於 17-8-17 00:53
我唔係一個清高或者聖人,我有時會有以下感受,只想搵下有冇同路人,不喜勿插
同老公結婚冇多餘錢擺酒,只 ...

咩都自己出錢俾,明白你


男爵府

積分: 5408


28#
發表於 17-8-17 17:18 |只看該作者
ngan2012 發表於 17-8-17 00:53
我唔係一個清高或者聖人,我有時會有以下感受,只想搵下有冇同路人,不喜勿插
同老公結婚冇多餘錢擺酒,只 ...

有時見朋友個個生活過得咁好再睇返自己都會有比較,有少少埋怨,不過知足常樂唔好諗咁多喇


珍珠宮

積分: 32678


29#
發表於 17-8-17 18:30 |只看該作者

回覆樓主:

你自己都盡量儲返個錢
加油!!!


琥珀宮

積分: 152982


30#
發表於 17-8-17 20:33 |只看該作者

回覆樓主:

如果你老公同d兄弟傾計,然後互相比較自己老婆,發覺你不如人後悔娶你,你會點?


大宅

積分: 1521


31#
發表於 17-8-17 21:47 |只看該作者
人比人,比死人!

知足常樂!


大宅

積分: 1771


32#
發表於 17-8-17 22:19 |只看該作者

回覆樓主:

都揀咗啦,冇辦法
你有能力出到咁多錢,都係好事呀,好過兩個都揾唔到錢


男爵府

積分: 8627


33#
發表於 17-8-18 08:26 |只看該作者

回覆樓主

我同你都好似,老公都係搵唔到錢,個個月清底,但因為愛我唔會同人比較,相反因爲佢唔叻搵錢所以多時間陪下我同對仔女有自己屋住(公屋)日日一家人食飯已經好好,唔好同人比較要知足先會常樂,加油呀


水晶宮

積分: 65895

母親節2025勳章


34#
發表於 17-8-18 09:42 |只看該作者
ngan2012 發表於 17-8-17 00:53
我唔係一個清高或者聖人,我有時會有以下感受,只想搵下有冇同路人,不喜勿插
同老公結婚冇多餘錢擺酒,只 ...

你肯定你唔嫁呢個老公,就一定可以嫁個好似你講人地既老公嗰種老公?好多嘢唔好睇表面,向好方面諗,好彩你嫁到呢個老公,佢只係唔能夠比到好生活你,如果嫁嗰個鐘意黃賭毒就真係煩死了。


男爵府

積分: 7874


35#
發表於 17-8-18 10:16 |只看該作者
mini1204 發表於 17-8-17 09:53
就算唔衝動
都唔代表嫁到有能力既人

講得岩 係你就係你 唔係你就臨門一腳都達你Q 有人就係天生好命冇得講

同埋有時真係你睇人好,我識個人(男)好有錢,40出頭,住擎天,老婆細佢12年,但佢仍然有keep住出面有女人 (當然更後生),點解我會知? 因為個小三開始唔理佢,佢竟然覺得唔捨得,問我知唔知依家d後生女諗緊乜

我問佢你地搞野果時有冇諗下屋企個老婆,有冇覺得好對佢唔住,佢答我冇,佢對老婆一樣咁好

樓主,你老公雖然俾唔到好優質嘅生活你,但佢起碼冇負債先,果時又打老婆又差落人地一身債又唔返工嘅先係最慘


侯爵府

積分: 21257

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


36#
發表於 17-8-19 02:17 |只看該作者
Nino 發表於 17-8-17 12:11
無論任何事,
只要同人比較你都唔會快樂。



別墅

積分: 543


37#
發表於 17-8-19 03:55 |只看該作者

回覆樓主

最後悔唔係佢無錢,係佢唔上進仲要原來係媽寶
hi everyone


大宅

積分: 1804


38#
發表於 17-8-19 23:00 |只看該作者

回覆樓主:

咁當初點解要揀佢


洋房

積分: 55


39#
發表於 17-8-26 23:13 |只看該作者
回覆 ngan2012 的帖子

係就係生活未叫做好富裕!但老公最重要人品同鍚自己, 有邊個唔想生活好點?嫁個有錢人?
你上得黎都見過好多人遇到唔好既男人, 一個男人第一關係人品, 之後先再談生活~!
所以姊妹, 多鼓勵老公, 同佢一齊努力, 男人要信任同鼓勵就會奮鬥多點!!!


大宅

積分: 2063


40#
發表於 17-8-27 00:56 |只看該作者
ngan2012 發表於 17-8-17 00:53
我唔係一個清高或者聖人,我有時會有以下感受,只想搵下有冇同路人,不喜勿插
同老公結婚冇多餘錢擺酒,只 ...

甘就要睇下你老公平時點對你,對你係遷就同錫既話,就會好足夠!
我老公都唔識浪漫,攪咩情趣既嘢,身邊朋友既老公,生日,記念日都實有花有禮物!
但係我老公份糧都交比我,去邊都車出車入,重嘢都唔洗我拎下,星期日仲會煮飯比我地2母女食!
朋友既老公就2個月先係身邊1星期左右,有咩事就要自己面對攪店!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo