夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 50566


21#
發表於 17-8-31 11:55 |只看該作者
本帖最後由 tammy2008 於 17-8-31 12:13 編輯

真係陰功, 明明已經無爸爸但每個星期日同大時大節就會閃出來 , 到底想小朋友點呀 ?

嗰兩個大人都唔係老實人


瑪瑙宮

積分: 139710


22#
發表於 17-8-31 12:53 |只看該作者
AhiruNoPekkle 發表於 17-8-31 11:38
其實一齊食飯都OK, 但一齊返去瞓又好似有點那個...
我覺得个前妻比佢返去瞓先奇怪, 瞓到个仔幾大个先停?


琥珀宮

積分: 152982


23#
發表於 17-8-31 13:21 |只看該作者
生日係指小朋友生日定佢自己生日?

老實,你揀個結過婚又有小朋友的,預咗會有依D麻煩嘢,未結婚諗清楚先,唔係以後有排煩


侯爵府

積分: 20164


24#
發表於 17-8-31 15:08 |只看該作者

回覆樓主

你可以去爭寵,但未必爭贏


男爵府

積分: 6304


25#
發表於 17-8-31 15:17 |只看該作者

回覆:男朋友正日生日話要陪小朋友過

食得咸魚就扺得喝,何況你是有得選擇?


瑪瑙宮

積分: 139710


26#
發表於 17-8-31 15:46 |只看該作者
第時有埋細路重煩.


男爵府

積分: 5408


27#
發表於 17-8-31 15:51 |只看該作者
nscw 發表於 17-8-30 19:58
陪小朋友過既意思係同埋前妻一齊 食飯 切蛋糕 同返去前妻度訓 (同小朋友訓書房)
原因係不嬲生日果日既星 ...

睇來佢真係幾鐘意小朋友,永遠將小朋友放第一位,睇來係個好爸爸


公爵府

積分: 28330


28#
發表於 17-8-31 19:54 |只看該作者

回覆樓主

小朋友係無辜的 大人都好難狠下心腸同佢爭。

唯有咁諗: 佢地佔左個男既呢一日 但你佔有佢其他日子。


複式洋房

積分: 495


29#
發表於 17-8-31 23:39 |只看該作者
正面睇佢是個重家庭的人,到你地有小朋友可能會唔同。


男爵府

積分: 8950

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章


30#
發表於 17-9-4 19:47 |只看該作者

回覆樓主

親生仔點都親過女朋友架喇,無得爭,一喺接受一喺離開


別墅

積分: 764


31#
發表於 17-9-5 10:50 |只看該作者

回覆樓主

無所謂,佢生日想點咪點,又唔係你生日


禁止訪問

積分: 1026


32#
發表於 17-9-5 22:20 |只看該作者

回覆樓主:

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7507


33#
發表於 17-9-6 08:04 |只看該作者
nscw 發表於 17-8-30 19:58
陪小朋友過既意思係同埋前妻一齊 食飯 切蛋糕 同返去前妻度訓 (同小朋友訓書房)
原因係不嬲生日果日既星 ...
可唔可以叫佢接個仔出嚟,然後你地3個一齊食?我男朋友都有兩個仔,如果佢敢大時大節話同d仔仲有前妻過,我都清楚知道自己位置係邊,我念我會同佢分手。我可以接受佢個仔同佢有前妻,但我接受唔到佢生日同前妻食飯唔同我食。


男爵府

積分: 6304


34#
發表於 17-9-6 08:30 |只看該作者

回覆:男朋友正日生日話要陪小朋友過

可以㸃一哭,二鬧,三上吊?


男爵府

積分: 6415


35#
發表於 17-9-6 16:57 |只看該作者
nscw 發表於 17-8-30 19:58
陪小朋友過既意思係同埋前妻一齊 食飯 切蛋糕 同返去前妻度訓 (同小朋友訓書房)
原因係不嬲生日果日既星 ...

即係明示佢會一直如此,你接受就一齊,唔接受就自己打算啦


珍珠宮

積分: 37236


36#
發表於 17-9-6 19:14 |只看該作者

回覆樓主:

比我會走,未結婚都咁唔開心,結咗婚包你後悔!


珍珠宮

積分: 30223


37#
發表於 17-9-14 13:34 |只看該作者
Lovelovebear 發表於 17-8-30 21:27
個心一定唔舒服,但佢將個仔放第一位,你都無辦法啦

同意,人地小朋友已經冇咗父母一起生活,作為有人性的爸爸,跟親生骨肉一起過生日,有問題嗎?要大方成熟有愛心一點,否則自己也不會開心


男爵府

積分: 6303


38#
發表於 17-9-14 18:46 |只看該作者

回覆樓主:

同佢夾下早餐或午餐可唔可以就下,慶祝唔一定全日


複式洋房

積分: 195


39#
發表於 17-9-15 07:19 |只看該作者
o_____o 發表於 17-8-30 20:42
冇得點睇,果個永遠係佢個仔,永遠會有關係,如果自己接受唔到就早日走人。
...

(emoji)

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo