夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1641


21#
發表於 17-9-27 10:37 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-25 12:04
有咩就唔岀聲,你唔知自己係激嬲佢定點,到你忍唔住試下佢,都依舊十問九唔應或一句起兩句止,當然有時候係 ...

exactly! 超辛苦! 2日唔埋都黎料, 辛苦到想走,同家人朋友講無人明,只覺得我多餘。。


大宅

積分: 1641


22#
發表於 17-9-27 10:40 |只看該作者
小小經理_tk 發表於 17-9-25 14:34
冷靜期同冷戰只差一線 小心拿捏免得好似我個c9咁推向邊緣

唔好意思,你地結果如何?

冷靜期,冷戰又應該點應對?

我都想改變下自己,覺得咁落去真唔係辦法,大家辛苦。


大宅

積分: 1641


23#
發表於 17-9-27 10:43 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-26 11:03
果時佢frequency無甘高,我tolerance亦相對高

衰鬼。。形容得咁鬼好 比叻你。


大宅

積分: 1641


24#
發表於 17-9-27 10:50 |只看該作者
水深火熱 發表於 17-9-26 13:05
我老公都係甘,初時好唔慣,好辛苦,好唔開心。後來自己睇開左,叫佢一兩次佢唔理我,我就有得佢,等佢自己 ...

但我c6痴架。。佢可以至少維持2日。。。咁我咪要記低自己想講既說話等佢下左氣時先講。。。我又無咁好記性記2日。。。有時幾日後根本唔記得大家初時嘈乜,得個嬲字,但佢一直黑面唔同我講野,我都唔想撩佢講,大家鬥唔講。。。。

幾日後就算好返,原本既事根本唔記得,又不了了之,到下次發生同樣事又爆過。

我試過wtsapp佢我想法,佢直頭唔睇。。。嬲到我,覺得佢行為簡直唔係男人!


大宅

積分: 1641


25#
發表於 17-9-27 10:52 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-25 12:04
有咩就唔岀聲,你唔知自己係激嬲佢定點,到你忍唔住試下佢,都依舊十問九唔應或一句起兩句止,當然有時候係 ...

樓主。。你地有小朋友嘛?


珍珠宮

積分: 44174


26#
發表於 17-9-27 11:06 |只看該作者
Ccccccc 發表於 17-9-27 10:52
樓主。。你地有小朋友嘛?

我無


珍珠宮

積分: 44174


27#
發表於 17-9-27 11:09 |只看該作者
Ccccccc 發表於 17-9-27 10:37
exactly! 超辛苦! 2日唔埋都黎料, 辛苦到想走,同家人朋友講無人明,只覺得我多餘。。
...

我份人比較急,好想快d解決,我覺得人生苦短,點解要浪費d甘既精力?但好多時最後原來係佢自己心情唔靚害我擔心左幾日所以而家我都找下興趣,唔想太focus佢度


大宅

積分: 1641


28#
發表於 17-9-27 11:17 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-27 11:06
我無

無小朋友。。比我走左9年。。可能會暗自set個時間,無轉變就一定拜拜啦。。

恭喜你仍有彎轉

岩岩睇到另一post講老公優點,先發現原來世界上好男人未絕種架 。。你幾歲呀?要睇下重有無時間可以浪費得起?

我同我老公正正同你地一樣,生埋仔重辛苦,因為有責任要困獸鬥。


大宅

積分: 1641


29#
發表於 17-9-27 11:19 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-27 11:09
我份人比較急,好想快d解決,我覺得人生苦短,點解要浪費d甘既精力?但好多時最後原來係佢自己心情唔靚:he ...

係既女人要識得愛自己


大宅

積分: 1641


30#
發表於 17-9-27 11:26 |只看該作者

回覆樓主:

不過我想講。。如果我未生仔,我真係好想搵一個同自己性格近似啲人,相處上我諗真係會容易好多。。。因為性格似,觀點似,大家會知大家諗咩。

而家我同c6就算傾完講完鬧完都無用,佢聽完根本唔明,佢聽完都得個嬲字,每件事大家想法好唔同,每件事都會有分歧,但大家都唔明大家。

你地性格咁唔同,我相信觀念都係大不同。。。。既然未生仔一切易辦有得揀,set返個時間比自己吧


珍珠宮

積分: 44174


31#
發表於 17-9-27 17:22 |只看該作者
Ccccccc 發表於 17-9-27 11:17
無小朋友。。比我走左9年。。可能會暗自set個時間,無轉變就一定拜拜啦。。

恭喜你仍有彎轉:zombi ...

我唔細了,不過其實就算揾過個都有risk,性格呢d野可以收埋,甘上下先爆


珍珠宮

積分: 44174


32#
發表於 17-9-27 17:23 |只看該作者
Ccccccc 發表於 17-9-27 11:26
不過我想講。。如果我未生仔,我真係好想搵一個同自己性格近似啲人,相處上我諗真係會容易好多。。。因為性 ...

你地甘唔夾拍拖幾耐先結婚?


男爵府

積分: 5408


33#
發表於 17-9-27 20:56 |只看該作者
ahpoo 發表於 17-9-25 12:04
有咩就唔岀聲,你唔知自己係激嬲佢定點,到你忍唔住試下佢,都依舊十問九唔應或一句起兩句止,當然有時候係 ...

你C6脾气咁怪,做佢老婆真係幾辛苦


複式洋房

積分: 254


34#
發表於 17-9-27 23:45 |只看該作者
Ccccccc 發表於 17-9-27 10:40
唔好意思,你地結果如何?

冷靜期,冷戰又應該點應對?
我覺得冷靜期就算唔出聲總有一日會和好如初 但冷戰期就非要對方認輸不可好有攻擊性俗語有話贏左場交 輸左頭家 你自己揀啦,你頂左幾日叫辛苦 我就唔知佢嬲乜頂左成個月 不過我個最掂智囊講得岩 時間越耐感情越淡 我心態上開始麻木唔想理。


大宅

積分: 4473


35#
發表於 17-9-27 23:52 |只看該作者
jeremylui83 發表於 17-9-25 15:47
有啲男人係唔鍾意講野,你唔理佢,佢心情好番啲就會撩番你講野。。我老爸就係咁人 ...

我老豆都係

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo