想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1704


21#
發表於 17-10-13 12:48 |只看該作者
我都分享一下, 12wk, 檢查確認冇左心跳, 即日刮, 因為不是第一次小產, 都唔係好崩潰, 覆診時, 醫生話我係葡萄胎, 穩陣D要刮多次, 之後又刮, 2星期驗HCG, 直至個位數。現在冇事, 不過已經40+, 同BB應該緣盡喇。


別墅

積分: 763


22#
發表於 17-10-14 06:45 |只看該作者
要照肺嗎? 低過5 都要照... 之後每次覆診其實要check d 咩


複式洋房

積分: 387


23#
發表於 17-10-19 01:31 |只看該作者
我小產左2次,第一次空心胎,第二次完全性葡萄胎,完全性比較危險,所以我有定時返医院抽血,等左一年先可以再懷孕,女女十一個月,好感恩,建必你都是去政府抽血驗查化算,同埋瑪麗医院有專科睇葡萄胎。


複式洋房

積分: 387


24#
發表於 17-10-19 01:34 |只看該作者
回覆 小野花 的帖子

恭喜你


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo