烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   3


珍珠宮

積分: 35565

大廚勳章


21#
發表於 18-3-31 22:51 |只看該作者
Lavonne 發表於 18-3-31 19:53
3000 Watt 好似要用三尚電?大多數舊的屋苑都未必有
Pan 記嗰款 唔駛用3相電, 不過 唔可以用 普通 方腳插蘇頭 ,
要裝 cooker 掣 或 直接拖電線去 電箱 攞電。
智慧用思考照明宇宙 invite all people to the moment of εὕρηκα !

Walk like a bird / Sleep like a dog / Sit like a turtle ~
人生 gridlock ... mix & match ~
ご馳走様
bella, ciao! Hasta la vista, baby ~
暗物質= entropy@>光速度@<-273℃


大宅

積分: 1063


22#
發表於 18-3-31 23:12 |只看該作者
khman 發表於 18-3-31 22:51
Pan 記嗰款 唔駛用3相電, 不過 唔可以用 普通 方腳插蘇頭 ,
要裝 cooker 掣 或 直接拖電線去 電箱 攞電。
...

Thanks. 如果不用3尚電,這部很好!


子爵府

積分: 13219


23#
發表於 18-4-8 15:46 |只看該作者
電磁爐炒菜冇鑊氣?完全錯!用過凹面個啲爐未,煤氣爐都未必夠佢抽,烹調方法九成相似。
http://www.baby-kingdom.com/foru ... p;extra=&page=1


珍珠宮

積分: 34108


24#
發表於 18-4-9 12:56 |只看該作者

回覆樓主

鑊氣主要係取決於個鑊... 唔太關用咩燃料(媒氣/電)事..


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo