母乳餵哺

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 4748


21#
發表於 17-12-24 09:17 |只看該作者

回覆樓主

請問大家泵奶器係咪次次都要擺蒸鍋消毒?用熱水淥佢得唔得


男爵府

積分: 8175


22#
發表於 17-12-28 11:42 |只看該作者
Meredith2014 發表於 17-12-24 09:16
請問大家泵奶器係咪次次都要擺蒸鍋消毒?用熱水淥佢得唔得
如果BB仲小, 當然有得消毒最好. 我個BB5個月我去台灣, 無得消毒, 就每次只係洗乾淨然後用熱水淥. 之後幾次旅行我都用同樣方法. 今日個B都已經無病無痛10個月全人奶喇.


大宅

積分: 4748


23#
發表於 17-12-28 14:01 |只看該作者
yungchai 發表於 17-12-28 11:42
如果BB仲小, 當然有得消毒最好. 我個BB5個月我去台灣, 無得消毒, 就每次只係洗乾淨然後用熱水淥. 之後幾次 ...

Bb上飛機有無扭計,點解決?我b五個幾月都想同佢去旅行,現在主要埋身食奶


男爵府

積分: 8175


24#
發表於 17-12-28 15:53 |只看該作者
Meredith2014 發表於 17-12-28 14:01
Bb上飛機有無扭計,點解決?我b五個幾月都想同佢去旅行,現在主要埋身食奶
...
我呢個BB算係乖巧唔多扭計既寶寶, 所以其實坐附近既人係未必知道有BB添.

我係全泵媽, 所以每次用奶欂餵完奶, 放阿B去老公度, 就要立刻用圍巾包住自己泵下一餐奶, 以免中途有變掛. (我個B係3-4小時一餐, 而剛泵好既人奶可以响室溫放4-6小時!!)

由於係由早到晚都响酒店以外地方既關係, 所以我每朝出門前都要準 3 sets 乾淨奶泵個日用.

其實如果可以埋身餵真係方便好多, 可惜我小寶寶一出世住咗10日院, 所以學唔翻埋身食奶...


大宅

積分: 4748


25#
發表於 17-12-28 18:49 |只看該作者
yungchai 發表於 17-12-28 15:53
我呢個BB算係乖巧唔多扭計既寶寶, 所以其實坐附近既人係未必知道有BB添.

我係全泵媽, 所以每次用 ...

謝謝你的回覆啊!很有用!想請教一下你
泵左的奶有時佢飲唔哂剩低的一小時內都可以飲對嗎?
全泵的話如何保持奶量?
每次食幾多左右?一日幾多餐?我b四個幾月,我泵出來的奶早上泵多果邊有170ml左右
有無儲冰奶?如果飲冰奶係咪要早一日擺上上格雪櫃解凍?解凍完可以擺幾耐?
十分感謝你!



男爵府

積分: 8175


26#
發表於 17-12-28 19:48 |只看該作者
Meredith2014 發表於 17-12-28 18:49
謝謝你的回覆啊!很有用!想請教一下你
泵左的奶有時佢飲唔哂剩低的一小時內都可以飲對嗎?
全泵的話如何 ...
泵左的奶有時佢飲唔哂剩低的一小時內都可以飲對嗎?
--> 對

全泵的話如何保持奶量?
--> 多泵! 以前阿B細時我會每日泵4-6次. 而家大啲, 我可能每日泵2-3次, 但每次都會泵至少半小時以上.

每次食幾多左右?一日幾多餐?
--> 我阿B細食, 4個月時只飲到一餐125ML左右. 一日6-8餐.

有無儲冰奶?如果飲冰奶係咪要早一日擺上上格雪櫃解凍?解凍完可以擺幾耐?
--> 如果預計第二日會飲冰奶, 我會早一晚上放定入下層. 預計12小時左右後飲就差不多.

首頁
12

尾頁

跳至
你需要登錄後才可以回帖 登入 | 註冊

Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo