烹飪搵食

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 1135


21#
發表於 18-3-16 11:55 |只看該作者
Wexley 發表於 18-3-1 22:30
如果有機會行開,都去試下
可以一試~不過最近去覺得有一兩個職員服務態度一般希望有改善, 因佢D野食真係幾有心機整~


禁止訪問

積分: 723


22#
發表於 18-3-16 17:43 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1135


23#
發表於 18-3-19 10:47 |只看該作者
cherry1212 發表於 18-3-16 17:43
下次去試~
我嗰間叫焱丸水產 我嗰陣食仲好凍未試刺身 食左燒海鮮同火鍋 下次要去食埋刺身~~
...
好阿~ 等我MARK低下次去試

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo