影視娛樂

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 3423

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


21#
發表於 18-2-28 13:59 |只看該作者
c.vieri 發表於 18-2-16 23:34
Mytv 有,早2日無聊開黎睇,d配音好唔掂,睇左一集無睇。

男主個樣⋯⋯⋯我覺得

請問mytv度睇,知唔知點解無1~22集?


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


22#
發表於 18-2-28 16:29 |只看該作者
bb21314 發表於 18-2-28 13:59
請問mytv度睇,知唔知點解無1~22集?

有呀
myimage.jpg
myimage.jpg


大宅

積分: 2792


23#
發表於 18-2-28 16:57 |只看該作者
睇到跳左船
好難頂呀


象牙宮

積分: 227919

2024年龍年勳章


24#
發表於 18-2-28 17:04 |只看該作者
mrstree 發表於 18-2-28 16:57
睇到跳左船
好難頂呀

樓主我已跳船。


大宅

積分: 2792


25#
發表於 18-2-28 17:07 |只看該作者
回覆 Sumyeema1 的帖子

唔知想點男主角d戲.....簡直呢......想嘔
男女主角又唔襯


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


26#
發表於 18-2-28 17:15 |只看該作者
mrstree 發表於 18-2-28 17:07
回覆 Sumyeema1 的帖子

唔知想點男主角d戲.....簡直呢......想嘔

男主角個樣+對眼 真係唔識形容,再加埋d配音


大宅

積分: 2792


27#
發表於 18-2-28 17:46 |只看該作者
回覆 c.vieri 的帖子

我都飛住睇,捱到20集之後上網搵劇情簡介算
依家劇情簡介睇到34集


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


28#
發表於 18-2-28 17:51 |只看該作者
mrstree 發表於 18-2-28 17:46
回覆 c.vieri 的帖子

我都飛住睇,捱到20集之後上網搵劇情簡介算

你咁利害仲可以頂到20集,我睇左半集已頂唔順,再加埋d配音好難頂


大宅

積分: 3423

最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第三回 認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


29#
發表於 18-2-28 18:08 |只看該作者
c.vieri 發表於 18-2-28 16:29
有呀

唔好意是第一次用mytv,原來有下一頁,thx!


珍珠宮

積分: 39607

環保接龍勳章


30#
發表於 18-2-28 22:18 |只看該作者
c.vieri 發表於 18-2-28 17:51
你咁利害仲可以頂到20集,我睇左半集已頂唔順,再加埋d配音好難頂
...

頭2集真係對男一睇唔順眼, 但之後又覺得ok, 宜家睇到21集, 會追落去。

劇情係講姊弟戀, 女一仲叫男一嗌佢姐姐!! 所以我接受到!!

教養孩童,使他走當行的道, 就是到老, 他也不偏離!


大宅

積分: 2792


31#
發表於 18-3-1 10:38 |只看該作者
回覆 c.vieri 的帖子

係呀...我一路打機一路飛住黎睇依家真係唔知睇咩好~~~~


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


32#
發表於 18-3-1 12:03 |只看該作者
mrstree 發表於 18-3-1 10:38
回覆 c.vieri 的帖子

係呀...我一路打機一路飛住黎睇依家真係唔知睇咩好~~~~

見其他討論區d人話河神幾好睇,但我只睇左少少。


男爵府

積分: 9468


33#
發表於 18-3-1 12:17 |只看該作者
c.vieri 發表於 18-3-1 12:03
見其他討論區d人話河神幾好睇,但我只睇左少少。
河神跟住係爛尾的。。。。


水晶宮

積分: 58606

牛年勳章 2018復活節勳章


34#
發表於 18-3-1 12:43 |只看該作者
kyliema2006 發表於 18-3-1 12:17
河神跟住係爛尾的。。。。

咁我未必再開黎睇啦


侯爵府

積分: 22053

熱血勳章


35#
發表於 18-3-2 14:21 |只看該作者

回覆樓主:

雖然角色配搭差d,但睇楊冪d衫 好靚

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo