夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 710


21#
發表於 04-10-29 14:45 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

你真係好激動喎... :mrgreen:
不過你唔怪我直接,唔多唔少呢d受唔到引誘既男人都要負番d責任..(我都係講事實, 唔係偏幫個d姣女人)


洋房

積分: 43


22#
發表於 04-10-29 15:12 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

真係架, 我都身同感受, 我真係好唔明依架D女仔, 明知人地有老公都要同人地一齊, 重話要一生一世, 點解D女仔唔唸下如果身份掉轉左, 佢做緊人老婆, 有個女仔要佢老公一齊, 唔知佢有咩感受.


別墅

積分: 772


23#
發表於 04-10-29 15:32 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

dummypimp
我想信你所講, 我都試過見過一個時裝店女sales著住件超低胸tee(睇到1/3個胸), 低身少少都全個胸現出, 賣t-shirt幫一個男仔度身, 個胸真係貼住個男人背部(保證空位冇2cm勁貼住), 門口都有d咸濕佬企係到睇野~ 好多女仔都靠個對車頭燈搵食 ?-(


別墅

積分: 710


24#
發表於 04-10-29 15:50 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

其實佢地咁樣同做p.r.或者雞冇咩分別咋喎... ?-(


禁止訪問

積分: 73927


25#
發表於 04-10-29 15:53 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


翡翠宮

積分: 87403


26#
發表於 04-10-29 16:07 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

溫柔 寫道:
hi!大家好!其實係現今香港社會中,豪放唔只係d未結婚既女,連有好多結咗婚,不甘寂寞,老公又唔多理佢既女人,開始出黎破壞人哋家庭,黎証明自己既魅力,呢d女人咪重賤格,親手破壞自己屋企都唔夠,重要破壞人哋屋企,我老公就係遇到d咁既女人,攪到我哋頭家散咁濟!呢d女人簡直不知所謂,毫無廉恥,淫娃蕩婦,因住收尾個兩年,一世咀咒佢! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:!(對唔住!我實在太激動,大家唔好怪我!)


好明白你的感受~~~
係激動係應該既,因為我都好憎好憎個d狐狸精,我都會咁咒佢地,佢地做得出呢d咁折墮的野都唔怕人咒佢地喇!!!


大宅

積分: 1639


27#
發表於 04-10-29 16:18 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

毛毛虫 寫道:
其實佢地咁樣同做p.r.或者雞冇咩分別咋喎... ?-(


完全唔同...

PR或者雞係明買明賣,...冇錢就唔好話低胸,低腰都冇得你睇....冇錢就不行....所以給男人的感覺是:假-->所有野都係扮出黎...冇意思

而呢d係想show本錢既饑民,...唔使錢....給d麻nut佬的感覺是:貨真且免費....


別墅

積分: 710


28#
發表於 04-10-29 16:20 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

咪即係仲衰過P.R.同雞囉!!! :mrgreen:


翡翠宮

積分: 87403


29#
發表於 04-10-29 16:20 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我都覺得依架d女仔真係cheap到無人有~~~
佢地好似無似前世未比男人溝過咁,見到男人就流哂口水,好似恨男人恨到發燒咁,成個姣樣去哂出黎,想唔話佢地係姣婆都唔得呀!!!
我以前有個女同事咪係囉!!!
佢明知個男同事有個拍左成6/7年的女朋友,仲要成日姣個男同事,一d避忌都無,正常的都識得避忌下,通常都唔會有乜野身體接觸,佢就唔係既,同人講笑時隻手就成日拍落個男同事度,好似好fd咁,著住條短裙,仲要對住個男同事"猛"開對腳坐,擺明走光益個男同事,連個男同事都話"你走光喇!!!你咁樣我會好開心架!!!"當然,最後咪比佢得嘗所願囉!!!個男同事個女朋友就慘喇!!!青春就比哂個男仔,到頭黎咁容易就比隻狐狸精撬左去,不過,牛唔飲水唔?得牛頭低,個男同事都係花心架喇!!!
姣婆遇著妓粉客,無計喇!!!


男爵府

積分: 6296


30#
發表於 04-10-29 16:21 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

dummypimp 寫道:
[quote]
crystaltochan 寫道:
我有朋友落吧後返來都話d女仔主動到不得了.仲挨身挨勢


挨身挨勢 might少野囉,我見過有啲飲大左直情成對車頭燈撞埋個麻nut佬到都得(第一次見)[/quote]我朋友係靚仔來架,佢話個女人係咁挨落佢度,佢後邊又無得再退後,搞到佢 聽到好好笑.d女仔.咁monkey琴....
http://tn5.cn3.yahoo.com/image/3f7/b41fbbff9e4a8ee75e.jpeg


大宅

積分: 1639


31#
發表於 04-10-29 16:25 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

crystaltochan 寫道:

我朋友係靚仔來架,佢話個女人係咁挨落佢度,佢後邊又無得再退後,搞到佢 聽到好好笑.d女仔.咁monkey琴....


o甘似琴日秋官既?


複式洋房

積分: 425


32#
發表於 04-10-29 16:31 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我係女人都係咁話呀...依家真係好多cheap女人 :evil: :evil: 自己送上門都大乜把!唉.....對性又開放...唉..咩世界!!!!! :evil: 真係無話可說!!!!!
我既寶貝仔仔係4月21日出世...請多多指教~


男爵府

積分: 7163


33#
發表於 04-10-29 16:35 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

我都覺得好激動!! 最慘都係人個女朋友!!! 青春就比哂個男仔, 到頭黎咁容易就比隻狐狸精撬左去!!!

狐狸精! '4' '8' por!!!


大宅

積分: 1639


34#
發表於 04-10-29 16:36 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

9588 寫道:
我係女人都係咁話呀...依家真係好多cheap女人 :evil: :evil: 自己送上門都大乜把!唉.....對性又開放...唉..咩世界!!!!! :evil: 真係無話可說!!!!!


以我觀察所得,現今HK女仔主動過男仔....或者佢地抱住幸福是要自己爭取的心態•


別墅

積分: 772


35#
發表於 04-10-29 17:08 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

dummypimp

我好應同你所講一針見血, 好勁你!!

而且我開這個topic係話d 女仔cheap到連自己friend d 朋友都唔放過!

PR或者雞係明買明賣,...冇錢就唔好話低胸,低腰都冇得你睇....冇錢就不行....所以給男人的感覺是:假-->所有野都係扮出黎...冇意思
而呢d係想show本錢既饑民,...唔使錢....給d麻nut佬的感覺是:貨真且免費....


翡翠宮

積分: 87403


36#
發表於 04-10-29 17:28 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

pmama:
你老公個朋友個老婆個d姊妹大概幾多歲呀???做乜野職業架???
因為有d職業的確好難識到異性,所以形成個d廿/三十到"蚊"的女仔真係好恨拍拖,見到男仔好似兩眼識發光咁,仲好主動,佢地覺得咁樣係爭取自己的幸福,不過,主動出擊追求單身的心儀男性都不為過,但明知人地有女朋友/老婆都仲要"痴"埋去,咁就太過喇!!!


複式洋房

積分: 314


37#
發表於 04-10-29 18:47 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

[明知人地有老婆仔女都要"痴"埋去]一例

我識得有個女朋友(結婚10多年, 有一子, 夫妻關係好好, 好恩愛)

但是佢見個舊女同事失戀, 鬧自殺..於是可憐她間中招呼她上家中吃晚飯,有節目又三人行來開解她~~點知有時佢唔係屋企, 個女朋友靜靜鷄搵佢老公...發展下去, 真係只有用個cheap字來形容...佢老公最後坦承有路, 又話個女人送上門, 引誘佢kiss, ....下刪一百字(唔想寫4仔)

佢有懷疑是因為佢老公一向都唔check佢, 突然成日查佢係咪ot, 幾時返屋企..?d card 又用係d xx shop, xx restaurant, 最慘佢好慳, 為個家庭, 買個袋超過200蚊都唔捨得, 個女人就用佢老公張card博命碌~~

攤牌, 罵又罵過, 個女人都死纏佢老公不放, 甚至要求做no.2, 斟茶比佢飲,

最後直至佢老公財盡, 個女人至離開~~
Don't try to understand a person for searching internet. Remembering, full of lies in this world.


翡翠宮

積分: 87403


38#
發表於 04-10-29 19:06 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

debbywieland:
你個女性朋友的好朋友真係賤到無人有~~~
搶人老公個d狐狸精都已經賤到貼地,佢仲要連好朋友的老公都唔放過,真係因住修尾個兩年呀!!!
呢d咁的cheap精都唔怕有報應架喎,咁折墮的野都做得出~~~
其實,我有個好朋友(依架都係我好朋友),佢都有此傾向~~~
讀中學時,我同我男朋友同埋好朋友每多時係學校都係三人行,但係無幾耐之後,我就發覺佢同我男朋友玩得好埋,無乜避忌個隻,令我有少少"峽"醋,但我知佢地無野既,所以我無出聲,畢左業之後我同男朋友分左手,我好朋友竟然連續三年都寄聖誕卡比佢,但係三年黎佢都無回詔信/聖誕卡比我好朋友,通常好朋友同男朋友分左手,都會企係好朋友個邊,亦唔會主動同好朋友的男朋友斷絡,如果我以前個男朋友肯同佢繼續來往,相信佢地都有機會發展落去~~~
事隔幾年,我同我好朋友都仲有時時約會,有次佢竟然好開心我講佢終於有拖拍,但原來個男仔已經有女朋友,仲要係拍左好耐已經半同居,佢都仲要厚顏無恥"痴"埋去,我都無眼睇佢呀!!!
到後來個男人的女朋友發現左,個男人逼住同我好朋友分手,我好朋友仲要好唔甘心,係我面前鬧個女仔,鬧佢成日霸住個男人,我心諗聽講佢先係第3者,佢有乜資格鬧人呀 ?-(


別墅

積分: 646


39#
發表於 04-10-29 20:44 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

下....乜你個故事個女人有老公架??

嘩佢真係超賤
大家好!~~~我是阿包子~~~ 阿包子個阿~~~ 阿包子個包~~~ 阿包子個子~~~ 謝謝~~~ ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)


禁止訪問

積分: 4828


40#
發表於 04-10-29 21:34 |只看該作者

Re: Oo 現在好多女仔都好放 oO

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo