立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
子爵府
積分: 11876
大宅
積分: 3147
積分: 14300
積分: 2735
原帖由 kenbetty 於 09-3-27 15:03 發表 煲靈芝湯飲都好吖, 又或者冬蟲夏草 同佢傾多d計, 尊重佢嘅意願, 如果佢覺得咁做係開心...可能到最尾都無事呢
積分: 12024
男爵府
積分: 5008
珍珠宮
積分: 30558
原帖由 lok^^b 於 09-3-27 01:13 PM 發表 西醫都未必可以醫番好,而且貴又辛苦。中醫慢慢調理,起碼無咁痛苦。
禁止訪問
積分: 73927
原帖由 catjeffcat 於 09-3-27 16:27 發表 agree... 如果我到左七十有呢 D 病我都唔會花咁多錢去醫... 一來貴, 二來醫的過程都會都辛苦..... 令願開開心心唔使辛苦咁過日子..... 中醫調理都 OK 架... 反正佢而家暫時都叫無事..... ...
積分: 2097
積分: 3056
別墅
積分: 820
原帖由 EVA222 於 09-3-27 16:30 發表 未算係癌症,何必當癌症去醫,好多人英年早逝,未必有70歲命,你奶奶的抉擇無錯,佢自己覺得舒服就是.
原帖由 kenny1927 於 09-3-27 17:49 發表 點解我見樓上好多人,都話"唉,都70咯....." 唔明,點解70就會作為一個,係唔係應該放棄治療嘅指標 一個50歲,60歲,同70歲嘅生命有乜唔同
伯爵府
積分: 15937
積分: 14677
原帖由 RabbitQ 於 09-3-27 20:00 發表 咪係! 叫個醫生去 c 啦!! 你奶奶ge抉擇不但無錯, 仲好聰明tim, 唔怪得知佢有本事做惡家婆咁叻啦! 不過佢咁醒你最好叫佢自己查埋洗唔洗食靈芝同中藥喇! 前者真有可能越食越助長佢, 後者其實都係藥, 一樣傷肝腎 ...
積分: 10202
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy