自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 11876


21#
發表於 09-3-27 15:03 |只看該作者
煲靈芝湯飲都好吖, 又或者冬蟲夏草
同佢傾多d計, 尊重佢嘅意願, 如果佢覺得咁做係開心...可能到最尾都無事呢


大宅

積分: 3147

好媽媽勳章 畀面勳章


22#
發表於 09-3-27 15:21 |只看該作者
關心佢, 陪佢多d, 等佢開開心心啦~~
希望佢一直都身體健康~


子爵府

積分: 14300

BK Milk勳章


23#
發表於 09-3-27 15:58 |只看該作者
靈芝湯唔好亂煲黎飲
唔係個個人都飲得
分分鍾良性變惡性
最好俾中醫把個平安脈
而且中藥無西藥咁散
你可以查下中大/浸會/港大既中醫學院
貓也好,狗也好,請愛護尊重每個生命體


大宅

積分: 2735


24#
發表於 09-3-27 16:08 |只看該作者
原帖由 kenbetty 於 09-3-27 15:03 發表
煲靈芝湯飲都好吖, 又或者冬蟲夏草
同佢傾多d計, 尊重佢嘅意願, 如果佢覺得咁做係開心...可能到最尾都無事呢


我雖然同佢一齊住, 但有時我都真係頂唔順佢d "惡家婆" 性格, 但我都會忍或當聽唔到, 睇唔到咯, 不竟佢始終係我奶奶!!


子爵府

積分: 12024

好媽媽勳章


25#
發表於 09-3-27 16:09 |只看該作者
樓下個個講得好啱.
俾著我自己,令願享下兒孫福,舒舒服服咁過多三五七年.定好過捱一刀又做化療,手軟腳軟行攤响張床,攤到九十歲呢?(仲係樂觀乍噃,頂唔順又係幾年貨仔乍)
春有百花秋有月 夏有涼風冬有雪 若無閒事掛心頭 便是人間好時節


男爵府

積分: 5008


26#
發表於 09-3-27 16:19 |只看該作者
我70歲有呢個病都唔會醫,
都70啦, 3萬一個月藥費咁貴~
300 or 3000 都話~而家係3萬~
留返d錢比孫用仲好~


珍珠宮

積分: 30558

2018復活節勳章 熱血勳章 好媽媽勳章 畀面勳章 大廚勳章 BK Milk勳章 育兒性格勳章 親子王國15週年勳章


27#
發表於 09-3-27 16:27 |只看該作者
原帖由 lok^^b 於 09-3-27 01:13 PM 發表
西醫都未必可以醫番好,而且貴又辛苦。中醫慢慢調理,起碼無咁痛苦。

agree... 如果我到左七十有呢 D 病我都唔會花咁多錢去醫... 一來貴, 二來醫的過程都會都辛苦..... 令願開開心心唔使辛苦咁過日子..... 中醫調理都 OK 架... 反正佢而家暫時都叫無事.....


禁止訪問

積分: 73927


28#
發表於 09-3-27 16:30 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2735


29#
發表於 09-3-27 16:37 |只看該作者
原帖由 catjeffcat 於 09-3-27 16:27 發表

agree... 如果我到左七十有呢 D 病我都唔會花咁多錢去醫... 一來貴, 二來醫的過程都會都辛苦..... 令願開開心心唔使辛苦咁過日子..... 中醫調理都 OK 架... 反正佢而家暫時都叫無事..... ...


咁我想問有冇媽咪有關於瘇瘤科的中醫師可介紹及一些食療呢類資料!!


大宅

積分: 2097


30#
發表於 09-3-27 16:40 |只看該作者
最緊要係你奶奶開心..佢想點由得佢..佢都七十歲咯..要做手術真係好辛苦..等佢開開心咁享吓褔啦..


大宅

積分: 3056


31#
發表於 09-3-27 17:49 |只看該作者
點解我見樓上好多人,都話"唉,都70咯....."

唔明,點解70就會作為一個,係唔係應該放棄治療嘅指標

一個50歲,60歲,同70歲嘅生命有乜唔同


別墅

積分: 820


32#
發表於 09-3-27 20:00 |只看該作者
原帖由 EVA222 於 09-3-27 16:30 發表
未算係癌症,何必當癌症去醫,好多人英年早逝,未必有70歲命,你奶奶的抉擇無錯,佢自己覺得舒服就是.


咪係! 叫個醫生去 c 啦!!

你奶奶ge抉擇不但無錯, 仲好聰明tim, 唔怪得知佢有本事做惡家婆咁叻啦!

不過佢咁醒你最好叫佢自己查埋洗唔洗食靈芝同中藥喇! 前者真有可能越食越助長佢, 後者其實都係藥, 一樣傷肝腎!

七八十歲老人死後解剖出來ge結果, 個個都有幾個腫瘤架! 唔係惡性根本唔需要理會; 由良性變惡性ge機會係相當低! 我係你99, 我就當根本無睇過醫生, 唔知算喇!!


別墅

積分: 820


33#
發表於 09-3-27 20:19 |只看該作者
原帖由 kenny1927 於 09-3-27 17:49 發表
點解我見樓上好多人,都話"唉,都70咯....."

唔明,點解70就會作為一個,係唔係應該放棄治療嘅指標

一個50歲,60歲,同70歲嘅生命有乜唔同


生命就無mud唔同喇!

不過身體機能就差好多! 而且可延長ge時間亦都相對較少!

所以70歲去做咁傷身而無mud把握醫得好ge治療; 係復原得慢, 免疫力又低, 容易感染併發症等ge情況下; 值唔值得做同頂唔頂得順就自己諗喇!!


伯爵府

積分: 15937


34#
發表於 09-3-28 00:06 |只看該作者
Life is life no matter it's 50, 60 or 70. But a 70 body's health condition is worse than 50 & 60. If need to do operation, the risk is higher. Therefore, it's not worth to take the risk to do any treatment.

原帖由 kenny1927 於 09-3-27 17:49 發表
點解我見樓上好多人,都話"唉,都70咯....."

唔明,點解70就會作為一個,係唔係應該放棄治療嘅指標

一個50歲,60歲,同70歲嘅生命有乜唔同


子爵府

積分: 14677


35#
發表於 09-3-28 00:18 |只看該作者
真係好高興呢度有許多媽咪相信中醫 !


大宅

積分: 2735


36#
發表於 09-3-28 09:18 |只看該作者
原帖由 RabbitQ 於 09-3-27 20:00 發表


咪係! 叫個醫生去 c 啦!!

你奶奶ge抉擇不但無錯, 仲好聰明tim, 唔怪得知佢有本事做惡家婆咁叻啦!

不過佢咁醒你最好叫佢自己查埋洗唔洗食靈芝同中藥喇! 前者真有可能越食越助長佢, 後者其實都係藥, 一樣傷肝腎 ...


我奶奶行到呢個階段真係好怕死, 口口聲聲話唔怕唔怕, 其實就好怕!!

昨晚同佢講開, 佢宜家想採用中醫醫治, 但又唔知邊個中醫師對這科了得, 我咪同佢搜集多些呢類資料; 我亦想問係咪有呢類病, 就唔好飲靈芝湯?


子爵府

積分: 10202

好媽媽勳章 醒目開學勳章


37#
發表於 09-3-28 10:36 |只看該作者
其實並唔係因為佢有咩病所以唔好飲靈芝湯,只不過每個人既體質唔同,所以見見中醫打個脈會安全D。另外中醫會因應唔同既人加唔同既藥材,以提高藥效,呢D唔睇醫生唔會知,網上係好多介紹,不過都係個句,要確保D藥真係適合體質,就只有睇醫生啦!

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo