在職全職

跳至

首頁
12

尾頁
   0


大宅

積分: 2974


21#
發表於 04-11-9 15:02 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

我個女平時就勁黏我, Daddy想抱吓佢都好難!
但係一出到街呢...有得玩就唔要我啦!!!
2個寶貝~雅詠&灝泯


子爵府

積分: 12759

畀面勳章


22#
發表於 04-11-9 15:34 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

平時去街就個個都跟,訓覺就只跟我.


別墅

積分: 877


23#
發表於 04-11-10 20:43 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

囡囡最痴我老爺奶奶~
因為佢跟佢地住,而老爺奶奶又勁縱佢錫佢~
如果佢跟我同我老公就會痴我老公,因為我老公好叻哄bb笑,又識得哄佢訓~.....而我......咩都唔識.....呢個媽媽真係冇用 :cry:
過去的留不住, 未來的難預測, 守住現在,當下即是~


大宅

積分: 3551


24#
發表於 04-11-11 14:47 |只看該作者

Re: 寶貝比較黏誰???

我個仔最黏麻麻,因為每日都係麻麻睇住佢..

但我係屋企佢就會黏住我....因為我會陪佢玩

但係訓覺...佢就一定搵麻麻...
因為除左頭兩個月係我日夜揍住佢之外...
佢都係麻麻陪佢訓....


首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo