想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


21#
發表於 18-6-26 14:18 |只看該作者
gobaa49 發表於 18-6-26 08:13
其實我而家陀緊,有19w啦,
飲食仲唔係好正常,見到唔岩食嘅嘢都仲係作嘔作悶,而我99食飯從來都冇就我, ...

竟然奶奶唔重仔,鐘意女


複式洋房

積分: 226


22#
發表於 18-6-27 17:29 |只看該作者
結婚1年半, 奶奶冇催過
5月驗到BINGO, 6月證實空心胎
入院食藥流X時奶奶唔係香港, 到出院先通知奶奶曾經有左又流走左


複式洋房

積分: 328


23#
發表於 18-6-27 17:57 |只看該作者
missy_k 發表於 18-6-25 14:35
其實如果結左年半之後先有BB, 都唔太遲je?

未結已經出聲,話快啲有可以雙囍臨門
生左一個未夠一歲又同我講,好襯佢仲有氣有力快啲生多個
所以唔洗理數字人嘅說話,得一想2


大宅

積分: 1579


24#
發表於 18-6-28 10:23 |只看該作者
兩三個月就出聲喇, 又係咁叫我睇中醫, 仲趁老公唔係度時同我講XX醫院有"人工授孕", 聽完之後我喊左好耐...


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


25#
發表於 18-6-28 10:31 |只看該作者
常綠葉 發表於 18-6-26 11:46
你兩公婆自己珍惜BB就已經足夠,其他人可以不理。我奶奶飲食上係完全唔會就我,亦講過自己拕仔不知幾舒服 ...

岩,基本上而家上去99度食飯都冇在意佢講乜,食完就走,廢話都唔多傾兩句,不過係驚到時生左多矛盾啫


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


26#
發表於 18-6-28 10:33 |只看該作者
JD930 發表於 18-6-26 14:18
竟然奶奶唔重仔,鐘意女

佢自己生三個都係仔
而我對佢其實唔差,表面都好尊重佢,
可能咁覺得生女會孝順佢呱~


珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


27#
發表於 18-6-28 11:14 |只看該作者
gobaa49 發表於 18-6-28 10:33
佢自己生三個都係仔
而我對佢其實唔差,表面都好尊重佢,
可能咁覺得生女會孝順佢呱~

妳哋關係都算係好


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


28#
發表於 18-6-28 11:29 |只看該作者
JD930 發表於 18-6-28 11:14
妳哋關係都算係好

其實唔算好,佢成日單打我,又鐘意同我媽比較,不過我尊重我父母(佢地叫我忍得就忍,除非太過份)
所以唔在意佢就ok, 太上心會令自己唔開心


珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


29#
發表於 18-6-28 11:34 |只看該作者
gobaa49 發表於 18-6-28 11:29
其實唔算好,佢成日單打我,又鐘意同我媽比較,不過我尊重我父母(佢地叫我忍得就忍,除非太過份)
所以唔在 ...

唉,如果我可以好似妳睇得咁開就好
我對住佢好有壓力,做每一樣嘢佢未講我已經知道佢會講乜然後唔敢做,精神超級緊張


大宅

積分: 1134


30#
發表於 18-6-28 23:54 |只看該作者
gobaa49 發表於 18-6-28 10:33
佢自己生三個都係仔
而我對佢其實唔差,表面都好尊重佢,
可能咁覺得生女會孝順佢呱~

係呀講嘢有骨㗎
我老公係獨子,老爺奶奶上年離婚,佢哋屋企關係變得非常疏離. 2018年只係見過奶奶一次,我依家27w. 佢一聽到係仔仔,即刻變面,問我會唔會追番個女 (小小意思係生仔就會冇左個仔,唔好孝順佢)


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


31#
發表於 18-6-29 10:43 |只看該作者
amuroo 發表於 18-6-28 23:54
係呀講嘢有骨㗎
我老公係獨子,老爺奶奶上年離婚,佢哋屋企關係變得非常疏離. 2018年只係見過奶奶一次,我 ...

本帖最後由 gobaa49 於 18-6-29 10:43 編輯

見得少自然少啲磨擦
你可以做到今年目前見左一次真係好呀 我而家keep住每星期都要見2-3次~直到生為止…
不過都係嗰句,有啲99係真係好好啲嘅,當你女咁;但有啲唔係咁,新抱係人地個女,當你生仔工具,不過無論我99點樣話我,我都係保持沉默冷静…費事激親自己同bb


珍珠宮

積分: 35908

2023年兔年勳章 畀面勳章


32#
發表於 18-6-29 10:50 |只看該作者
JD930 發表於 18-6-28 11:34
唉,如果我可以好似妳睇得咁開就好
我對住佢好有壓力,做每一樣嘢佢未講我已經知道佢會講乜 ...


對99隨心啦,唔洗咁大壓力俾自己嘅
佢一唱,你唔好駁佢,自然佢冇引架啦,99講嘅嘢,佢講完就真係算架啦,唔洗放心
而家我結婚3年幾,以前99會一見面講唔停幾個鐘,到而家都靜左好多, 佛系^^


珊瑚宮

積分: 113092

牛年勳章 HiPP勳章(1) 2018母親節勳章


33#
發表於 18-6-29 13:51 |只看該作者
gobaa49 發表於 18-6-29 10:50
對99隨心啦,唔洗咁大壓力俾自己嘅
佢一唱,你唔好 ...

佢講足三年冇停過,其實反而以前冇咁離譜,以前我仲會專登上去同佢傾偈,反而係落實咗會結婚之後就愈來愈差,應該係expection唔同咗,以前佢覺得我只係佢個仔嘅朋友,而做老婆的話就要侍候佢個仔要點要點..... 唉,我份人衰在對人講嘅好上心,個腦會無限loop啲難聽說話然後又喊一大餐


侯爵府

積分: 21584


34#
發表於 18-6-30 22:05 |只看該作者
aryan412 發表於 18-6-25 21:08
婚後一個月就催,之後mark低我幾時黎m,遲左一兩日就以為我有左,而家年半過左,係咁話我虛,話生仔好易, ...

你脾氣好好,mark我m,比我會鏟佢行房又洗唔洗mark?


大宅

積分: 1270


35#
發表於 18-7-1 07:52 |只看該作者

回覆樓主:

結婚大半年,冇直接催過
但有時會有意無意講
有次我感冒諗住出去買藥食
佢叫我睇急症,話如果有左唔可以亂食藥
反而d姨媽姑姐就有催


大宅

積分: 1376


36#
發表於 18-7-1 23:54 |只看該作者
aryan412 發表於 18-6-25 21:08
婚後一個月就催,之後mark低我幾時黎m,遲左一兩日就以為我有左,而家年半過左,係咁話我虛,話生仔好易, ...

叫奶奶煲湯你飲
生唔到賴佢冇湯水比你飲


大宅

積分: 2114


37#
發表於 18-7-2 09:14 |只看該作者
~細細妹~ 發表於 18-7-1 23:54
叫奶奶煲湯你飲
生唔到賴佢冇湯水比你飲

佢堅唔會煲囉,成日滾湯。我媽已經買晒花膠果d比佢,但佢居然用我d花膠煲比佢個女飲。


大宅

積分: 1376


38#
發表於 18-7-2 12:05 |只看該作者
aryan412 發表於 18-7-2 09:14
佢堅唔會煲囉,成日滾湯。我媽已經買晒花膠果d比佢,但佢居然用我d花膠煲比佢個女飲。
...

順理成章賴佢啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo