在職全職

跳至

首頁
12345...12

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


21#
發表於 09-4-1 00:59 |只看該作者
我本身超怕痛 ,,
雖然痛得5粒鐘 ,,
不過我都唔敢再生 ,,


大宅

積分: 1010


22#
發表於 09-4-1 01:08 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 00:52 發表
嘩嘩嘩!見到有人痛成廿個鐘或以上,你地驚生下個嘛?


超級勁驚!!!
諗起都驚


子爵府

積分: 10335

好媽媽勳章 醒目開學勳章


23#
發表於 09-4-1 02:08 |只看該作者
17歳生...
由有痛既感覺開始計總共生左2個半鐘..
b重5磅7..比預産早半個月



大宅

積分: 3538


24#
發表於 09-4-1 02:19 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-1 00:53 發表



其實都幾好嫁
早d生早d甩身嘛 ~


無錯~
咁你唔諗住再生?


大宅

積分: 3538


25#
發表於 09-4-1 02:20 |只看該作者
原帖由 man880912 於 09-4-1 01:08 發表


超級勁驚!!!
諗起都驚



你敢再生嘛?


男爵府

積分: 5050


26#
發表於 09-4-1 02:23 |只看該作者
18歲生~~~

由入院計7:00Am去7:42pm先生倒出黎~~~(其實3:00am已經開始唔妥~~~)

比預產早一week~~~

重2.74kg~~~


瑪瑙宮

積分: 139292

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章


27#
發表於 09-4-1 08:04 |只看該作者
我唔係順產,不過開刀一d都唔好..
痛左兩晚先開刀.... 開完刀痛足40日...
生多個,我需要好大勇氣!!!


男爵府

積分: 6636


28#
發表於 09-4-1 09:31 |只看該作者
18歲生....比預產期早19日
由開始陣痛到生有4個鐘 出世3.27xkg
我係7:xx穿水..未識痛,到醫院8:xx直入產房,9:xx開始痛...1點多dd出黎

21歲生.....由開始陣痛到生有7個鐘
比預產期早3日 出世3.26xkg
夜晚2:xx以為搞肚痛(之前食左生蠔)
到4:xx諗諗下唔對路,諗住朝早帶埋哥哥返學先去醫院......5:xx痛到喊開始有規律痛即上醫院(唔知點解勁驚),產前檢查室比個實習既係咁拎個鴨咀放入去睇,比佢整左左好耐勁痛勁驚(佢係話我未開度數,又話唔係生得果d陣痛只係宮縮,但佢係好唔肯定咁講),我叫佢不如叫醫生啦,醫生仆住黎睇,一伸手入去摸已經開左3-4度即入產房,到生果時仲衰...老公o岩o岩食完早餐返黎,有人入黎檢查完之後我覺得好急好急,話比姑娘聽好似要生,佢話未有咁快因為未穿水(勁唔耐煩既語氣),唔使2秒即穿水..穿水已經見頭,始痛到生穿水到出世10分鐘,
但胎盤唔出


侯爵府

積分: 20768

好媽媽勳章 畀面勳章


29#
發表於 09-4-1 10:05 |只看該作者
嘩~你地都好後生喎~
我第一胎就26歲生..
而家陀住第二胎...今年29 o剌~
我第一胎就遲o左1日預產期出世(7磅半)..
痛o左6個鐘就生o左了..
其實都唔係叫痛..因我打了無痛針!!

fungfungmami,
你第二胎o既經歷都幾恐佈喎~
o的醫護人員..個個都好似冇經驗咁o既..
你係去邊間醫院生o架?


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


30#
發表於 09-4-1 11:51 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 00:52 發表
嘩嘩嘩!見到有人痛成廿個鐘或以上,你地驚生下個嘛?

其實生第1個無經驗,都唔知可以有幾痛,我由開頭陰陰地痛到愈來愈痛,我個心只係係咁諗"而家唔算痛嫁,可能會再痛d,忍住忍住~"一痛就痛左18粒鐘
生之前有個姑娘仲話我有無咁痛呀?你第1胎,起碼聽朝先生得出啦,嘈生曬 (當時係夜晚12點正)唉...見你咁送你去產房文氣啦,嘈到其他媽咪都無得訓(態度極差)
到產房,姑娘搞一輪先比到氣我文(12:05),又話幫我打支止痛針(我都無話打)打完果刻我就feel到穿水喇(12:10),同個姑娘講,個姑娘幫我睇,話得咁少,唔會係穿水,叫我再等下,(12:15)我feel到有野頂下頂下,又同個姑娘講,佢都未睇就話鬼我"邊有咁快呀,生仔係咁嫁啦...."佢一路鬧一路拉開黎睇....一睇即大叫,快d黎呀,要生喇佢....跟住就一堆人幫我過床,去左第2間房,一個幫我整血壓果d,都未整好,就已經生左 個姑娘仲係度細細聲講"又會快到咁既"我真係想暈,我第1胎咩都唔識,未生時以為醫院姑娘係有經驗聽佢講無死,點知係......


禁止訪問

積分: 4584


31#
發表於 09-4-1 11:59 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3538


32#
發表於 09-4-1 15:27 |只看該作者
原帖由 我愛Corina 於 09-4-1 08:04 發表
我唔係順產,不過開刀一d都唔好..
痛左兩晚先開刀.... 開完刀痛足40日...
生多個,我需要好大勇氣!!!


點解醫生又唔―早同你開刀架~


大宅

積分: 3538


33#
發表於 09-4-1 15:30 |只看該作者
原帖由 ChristieMing 於 09-4-1 10:05 發表
嘩~你地都好後生喎~
我第一胎就26歲生..
而家陀住第二胎...今年29 o剌~
我第一胎就遲o左1日預產期出世(7磅半)..
痛o左6個鐘就生o左了..
其實都唔係叫痛..因我打了無痛針!!

fungfungmami,
你第二胎o既經歷 ...


我都係26生第―胎
恭喜你呀!有左幾多週?


大宅

積分: 3538


34#
發表於 09-4-1 15:36 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-1 11:51 發表

其實生第1個無經驗,都唔知可以有幾痛,我由開頭陰陰地痛到愈來愈痛,我個心只係係咁諗"而家唔算痛嫁,可能會再痛d,忍住忍住~"一痛就痛左18粒鐘
生之前有個姑娘仲話我有無咁痛呀?你第1胎,起碼聽朝先生得出啦,嘈生曬 (當 ...



係呀我覺得香港d醫務人員態度超差~上次我地―家人返HK,點知仔仔唔慣HK d空氣,入左醫院由元朗博愛到屯門再到瑪喜烈,全部都係無禮貌既醫務人員~係外國根本唔會感~激死我
我係英國生,我老公陪我―齊,我叫好痛幾時生得,醫生仲同我講唔使怕,快喇,又同我傾計鼓勵我~

[ 本帖最後由 angie127 於 09-4-1 15:41 編輯 ]


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


35#
發表於 09-4-1 15:45 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 15:36 發表



係呀我覺得香港d醫務人員態度超差~上次我地―家人返HK,點知仔仔唔慣HK d空氣,入左醫院由元朗博愛到屯門再到瑪喜烈,全部都係無禮貌既醫務人員~係外國根本唔會感~激死我
我係英國生,我老公陪我―齊,我叫好痛幾時生得, ...

你就好~真係幸福.....
我果個壽司老公....真係僧死佢呀,邊有人係老婆就生得買壽司人食嫁 佢係我生完打比佢,佢可以問完我生左仔定女,之後就話好眼訓收我線~~勁勁勁僧佢


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


36#
發表於 09-4-1 15:47 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 02:19 發表


無錯~
咁你唔諗住再生?


唔諗住再生喇 ,
其實本身都唔想生 ,
不過意外有左所以先生 ,
我好鬼怕痛呀 ,,


珍珠宮

積分: 42413

好媽媽勳章


37#
發表於 09-4-1 15:53 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-1 15:47 發表


唔諗住再生喇 ,
其實本身都唔想生 ,
不過意外有左所以先生 ,
我好鬼怕痛呀 ,,

禾DO系咁話呀
收工~~


大宅

積分: 3538


38#
發表於 09-4-1 16:52 |只看該作者
原帖由 susi1024169 於 09-4-1 15:45 發表

你就好~真係幸福.....
我果個壽司老公....真係僧死佢呀,邊有人係老婆就生得買壽司人食嫁 佢係我生完打比佢,佢可以問完我生左仔定女,之後就話好眼訓收我線~~勁勁勁僧佢 ...


咁都得~比我都嬲~
點解你果時唔叫他即去睇你?


大宅

積分: 3538


39#
發表於 09-4-1 16:54 |只看該作者
原帖由 小露比* 於 09-4-1 15:47 發表


唔諗住再生喇 ,
其實本身都唔想生 ,
不過意外有左所以先生 ,
我好鬼怕痛呀 ,,



我都好怕~不過―個好似好小


珍珠宮

積分: 39132

好媽媽勳章


40#
發表於 09-4-1 17:01 |只看該作者
原帖由 angie127 於 09-4-1 16:54 發表



我都好怕~不過―個好似好小


咁又係 ,,
我媽咪係獨女 ,
佢成日都話生多個好 ,
有咩事上黎都有多個1齊商量 ,

其實我地又唔係唔想生多1個既 ,
不過經濟唔許可丫 , 又唔係搵得多錢 ,
公屋都仲申請緊 , 所以都唔敢生喇 ,
二來我都怕自己湊唔掂 ,
生就易 ,, 教佢養佢就難喇 ,,

首頁
12345...12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo