自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 4431


21#
發表於 19-2-14 17:03 |只看該作者
朱古力妹妹 發表於 19-2-14 15:53
我都係交友app識我老公,拍左7年拖先結

Me too 拍在4年先結


大宅

積分: 4431


22#
發表於 19-2-14 17:04 |只看該作者
朱古力妹妹 發表於 19-2-14 16:29
傾左2個禮拜先約出黎~~

食飯之後睇戲!

我傾左兩個月先約出黎


用戶要求終止服務

積分: 346556

HiPP勳章(2) HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018母親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 開心吸收勳章


23#
發表於 19-2-14 18:17 |只看該作者
DorotheaSun 發表於 19-2-14 15:26
睇你夠唔夠謹慎之餘都要睇彩數,預左有可能得個吉或者衰左,但都有成功例子
...

Agree


公爵府

積分: 28324


24#
發表於 19-2-14 18:21 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 wannabe118 於 19-2-15 10:45 編輯

相睇係比較老土。。對象條件應該差d

Speed dating應該騙色既情況比較少(但做媒情況多?)因為我覺得係用apps騙色成本低 又容易,駛乜比錢去speed dating。。。


男爵府

積分: 6566

2025勳章蛇年勳章


25#
發表於 19-2-15 08:47 |只看該作者
wannabe118 發表於 19-2-14 18:21
相睇係比較老土。。對象條件應該差d

Speed dating應該騙色既情況比較少(但做媒情況多?因為我覺得係用apps ...

Apps系漁翁撒網

點評

wcpcelia    發表於 19-2-15 15:36


公爵府

積分: 28324


26#
發表於 19-2-15 09:58 |只看該作者
PrettyCatCat 發表於 19-2-15 08:47
Apps系漁翁撒網

好聽d講咪多d選擇囉。。。


男爵府

積分: 6566

2025勳章蛇年勳章


27#
發表於 19-2-15 10:01 |只看該作者
wannabe118 發表於 19-2-15 09:58
好聽d講咪多d選擇囉。。。




男爵府

積分: 7469


28#
發表於 19-2-15 11:18 |只看該作者
個人感覺交友apps比較機會大,因為speed date比friend叫過幾次去充數,我沒有去因為呃人其實好累!

不過交友apps要小心,不要太快涉及$,性個啲


洋房

積分: 75


29#
發表於 19-2-15 11:31 |只看該作者

回覆樓主:

我同男友都係交友app識,佢好好


男爵府

積分: 6566

2025勳章蛇年勳章


30#
發表於 19-2-15 13:09 |只看該作者
小魔怪星球 發表於 19-2-15 11:31
我同男友都係交友app識,佢好好

咩app識


男爵府

積分: 7516


31#
發表於 19-2-15 13:29 |只看該作者
朱古力妹妹 發表於 19-2-14 16:29
傾左2個禮拜先約出黎~~

食飯之後睇戲!

你同我個case好似


男爵府

積分: 9201


32#
發表於 19-2-15 13:37 |只看該作者
相睇係指親戚朋友介紹的?
咁應該相對下較安全


洋房

積分: 75


33#
發表於 19-2-15 13:44 |只看該作者
PrettyCatCat 發表於 19-2-15 13:09
咩app識

個個app都一樣,但網上識人要小心d


已刪除用户

積分: 33407


34#
發表於 19-2-15 13:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6566

2025勳章蛇年勳章


35#
發表於 19-2-15 14:10 |只看該作者
小魔怪星球 發表於 19-2-15 13:44
個個app都一樣,但網上識人要小心d

你講得岩


水晶宮

積分: 65555


36#
發表於 19-2-15 14:17 |只看該作者
好多年前join 過相睇公司,唔係呃人的。相都係普通影passport photo 甘,無話要比幾多錢做facial 影靚相etc.
我有朋友去同一間,比左d details 同要求之後,間公司check 完佢個data base 話無人附合佢要求,無做佢生意。


複式洋房

積分: 205


37#
發表於 19-2-15 14:19 |只看該作者
小心d


子爵府

積分: 13627


38#
發表於 19-2-15 14:26 |只看該作者
Nbs 發表於 19-2-15 14:17
好多年前join 過相睇公司,唔係呃人的。相都係普通影passport photo 甘,無話要比幾多錢做facial 影靚相etc ...

好高要求?


水晶宮

積分: 65555


39#
發表於 19-2-15 14:32 |只看該作者
puitan 發表於 19-2-15 14:26
好高要求?

其實都係普通要求,不過個女仔自己比較高大同肥,高薪專業人士,唔靚但其實人好好的。所以可能倒返轉無男人想要佢呢款女仔。
我覺得間公司都幾均真。佢幫我set up 左一次date, 個男人大荀盤有錢的,不過人超悶。


珍珠宮

積分: 48089

BB防敏心得分享勳章


40#
發表於 19-2-15 14:34 |只看該作者
我覺得都唔排除有既,肯定有好有壞

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo