夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


21#
發表於 19-3-1 13:21 |只看該作者
回覆 Kikipo10 的帖子

等人改變,不如自己改變,唔洗俾人率住鼻子走


洋房

積分: 33


22#
發表於 19-3-1 13:25 |只看該作者
人生如戏 發表於 19-3-1 11:51
回覆 Nancy20090615 的帖子

忍耐,你可以得到乜,放手,你又可以得到乜!衡量過自己到底需要乜 ...

忍耐 仔囡有個健全嘅家 放手 我個人得到輕鬆 我要求唔高 有個人可以真正嘅依靠 家庭生活兩個去捱 唔係話有情飲水飽 而係在 大事小事有個人傾下講下 而唔係我一個人嘅責任


洋房

積分: 33


23#
發表於 19-3-1 13:27 |只看該作者
20150618bb 發表於 19-3-1 12:16
男女関係去到要..........永遠都有條柱在心中,早的打算好過,無謂浪費時間在磨滅自己
...

嗯 岩 但在理智同現實同時 我搖擺不定啦


男爵府

積分: 9236


24#
發表於 19-3-1 15:38 |只看該作者
Kikipo10 發表於 19-3-1 13:25
忍耐 仔囡有個健全嘅家 放手 我個人得到輕鬆 我要求唔高 有個人可以真正嘅依靠 家庭生活兩個 ...

我揹呢個責任好多年,亞仔都大喇,我既責任已經完了,但歲月催人,我亦已老,但每天過得唔開心,想走定留,呢個月都纏繞住我,很煩,所以你都要好好為自己想想


別墅

積分: 676


25#
發表於 19-3-1 17:01 |只看該作者
回覆 Kikipo10 的帖子

每段婚姻走到盡頭,唔開心果一方都系有哩個想法,但又如何,并唔咪甘容易


珍珠宮

積分: 49369

醒目開學勳章 環保接龍勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


26#
發表於 19-3-1 18:37 |只看該作者

回覆樓主:

樓主係ftm定wm?
如果你係wm, 我覺得你要求好合理,因為你都有返工,屋企事務老公應分擔多些
但如果你係ftm, 其實做得ftm都要預左要自己理屋企野多,因為老公一份糧養全家壓力都好大,佢顧得掂返工,家用俾足又肯陪下小朋友玩已經算唔錯架喇


洋房

積分: 33


27#
發表於 19-3-1 19:41 |只看該作者
瑤瑤~ 發表於 19-3-1 18:37
樓主係ftm定wm?
如果你係wm, 我覺得你要求好合理,因為你都有返工,屋企事務老公應分擔多些
但如果你係ftm, ...

我都有返散工 雖日日都有工開 都主要以照顧小朋友為主 時間係就小朋友返學放學來接野做 知道佢返工辛苦也能體諒 所以平時放工(返48休24)冇咩事返來都係玩機瞓覺 但有時我實在太忙 家務唔做唔緊要 但幫我接接小朋友 等我有時間在兩個鐘頭裹煮飯吃飯唔使太緊迫 (小朋友在四點半吃飯 五點半補習)佢返工冇人幫手自己趕 佢放假人在渡都係自己趕 大事小事就一句我唔識 你自己搞掂 我都唔識㗎 埋又係穩資料 了解 再自己去做 耐左會覺得一個人究竟係為左啲乜

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo