夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   7


民房

積分: 27


21#
發表於 19-3-18 18:51 |只看該作者
回覆 HiMangosteen 的帖子

張醫生收費係好合理,有一半都會俾左養和既雜費加麻醉師。
再者她做的手術,個傷口係零痛楚,我本人覺得已經抵返哂。


複式洋房

積分: 271


22#
發表於 19-3-29 14:53 |只看該作者
BabeK 發表於 19-3-18 18:51
回覆 HiMangosteen 的帖子

張醫生收費係好合理,有一半都會俾左養和既雜費加麻醉師。

想問下張醫生收唔收新症?


男爵府

積分: 7034


23#
發表於 19-3-29 16:34 |只看該作者


洋房

積分: 51


24#
發表於 19-4-13 23:36 |只看該作者
BabeK 發表於 19-3-18 18:51
回覆 HiMangosteen 的帖子

張醫生收費係好合理,有一半都會俾左養和既雜費加麻醉師。

我也係張醫生的病人,她好professional 及straight forward, no BS. 手術也是她做,她有醫德的。


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


25#
發表於 19-4-14 06:17 |只看該作者
回覆 badlina 的帖子

我知道張醫生是乳癌權威,但她是否只看癌症,一般婦科不接?


琥珀宮

積分: 152982


26#
發表於 19-4-15 13:28 |只看該作者


洋房

積分: 51


27#
發表於 19-6-27 23:21 |只看該作者
soso1227 發表於 19-4-14 06:17
回覆 badlina 的帖子

我知道張醫生是乳癌權威,但她是否只看癌症,一般婦科不接? ...

yes! 乳病科only


複式洋房

積分: 424


28#
發表於 19-6-29 02:52 |只看該作者
HiMangosteen 發表於 19-3-15 10:48
我都有睇過張醫生,雖然等既時間係好漫長,但係張醫生既建議真係好有用,令到病人好放心將自己個病交託俾 ...

認同!我媽媽都係同你一樣,佢做既手術同治療方案都可以算現今世代最好既。佢有關乳腺癌唔單止係hk權威仲係亞洲權威,佢既技術真係不容置疑。我媽媽個陣都有睇過好幾個醫生,有d真係好nice陪你講,但最終都搵張醫生,因為佢既醫術真係高明。由最基本既抽針,試幾個醫生你就明白手勢真係有差。


複式洋房

積分: 239


29#
發表於 19-6-29 06:42 |只看該作者
我是2008年睇張醫生的,那時候已經插針都難好多人睇,次次都係要等的,多富貴人睇是真的,每次去都好多人拎住hermes同名牌包。我那時是學生不知道咁多,張醫生是屋企人介紹所以睇唔知佢咁有名。我那時是割乳房纖維瘤,手術係好成功,只可惜我對自動溶解既線敏感所以傷口發炎,洗傷口洗左3個月,好痛苦下。幸好那時有個姑娘好好,可能可憐我咁細個已經受呢種苦,生日那天佢竟然送我生日禮物,好開心,可是後來佢好似唔舒服無做了,失去左聯絡,好想可以搵番佢,同佢講聲好感激同我大個女了,亦希望佢安好


禁止訪問

積分: 4845


30#
發表於 19-6-29 07:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo