夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   6


大宅

積分: 4208


21#
發表於 19-4-12 14:40 |只看該作者
bbchu15 發表於 19-4-12 12:59
請問可以點樣喺日常做到關心老公?

我覺得關心係發自內心做出來嘅先會有自然感覺,如刻意去做感覺就會假!
相信每個男人都希望自己個女人需要他同尊重他,你不能用自己覺得嗰把尺去度落個老公度!每個人要求都唔同,自我感覺良好就夠了!


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


22#
發表於 19-4-12 14:44 |只看該作者
bbchu15 發表於 19-4-12 14:33
你講得岩, 冰封三尺非一日之寒...
我地自從個仔出世後, 出現左好大問題, 最大問題係誠信問題。
我生完仔, ...
我覺得你老公做你唔鍾意既事
唔代表你就應該做返啲佢都唔鍾意既事
就好似佢課金預咗俾你鬧,你質問佢換來佢反感一樣

你要咁做,就預咗承受咁做既後果
有啲事冇分對與錯
只有"你做咗咩會換來啲咩"


另外你老公講大話因為怕俾你鬧
你能夠代入到佢內心嗎?你不能因為你本身就反對佢
我唔知返大陸做咩(叫雞就可以拜拜啦當然
但使錢打機真係好多男人都會
連娛樂下都要瞞你,你覺得係佢錯定你問題?

另外我覺得你呢篇似幫自己辯護
但你老公心入面諗咩
你又知幾多?

我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


大宅

積分: 1853


23#
發表於 19-4-12 14:56 |只看該作者
lingfu 發表於 19-4-12 14:44
我覺得你老公做你唔鍾意既事
唔代表你就應該做返啲佢都唔鍾意既事
就好似佢課金預咗俾你鬧,你質問佢換來佢 ...

我好迷恾, 我只知自己有錯, 我可以點樣知道老公心入面諗咩?
我實在唔知點改善好, 由邊度開始改善好


大宅

積分: 1853


24#
發表於 19-4-12 14:59 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-4-12 14:37
我哋會分擔家務。好多時都係叫至做,佢主動做咗我會衷心多謝佢。(唔駛我勞氣…… 當然呢句放喺心裏面)

盡 ...

字眼係多謝, 定唔該曬?
我實在唔熟識語言藝術呢D野


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 19-4-12 15:04 |只看該作者
bbchu15 發表於 19-4-12 14:59
字眼係多謝, 定唔該曬?
我實在唔熟識語言藝術呢D野

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-5-13 14:28 編輯

……


寶石宮

積分: 346852

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


26#
發表於 19-4-12 15:05 |只看該作者
bbchu15 發表於 19-4-12 14:59
字眼係多謝, 定唔該曬?
我實在唔熟識語言藝術呢D野

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-5-13 14:29 編輯

……


水晶宮

積分: 51137


27#
發表於 19-4-12 15:06 |只看該作者

回覆樓主:

咁你有無讚下個老公呀?唔好會問、好都要讚喎~
其實我都會,一有機會就讚老公,即使係小事,例如炒碟菜,揸下車,我會話哇~老公好勁、或者會話如果無左老公我點算~等等~
所以當我唔好老脾時,老公會諗係咪真係有咩做得唔好~


水晶宮

積分: 51137


28#
發表於 19-4-12 15:07 |只看該作者
crystal媽咪 發表於 19-4-12 15:05
唔係啲咩語言偽術,只係對耐咗就是大家忘記咗講禮貌, 永遠對街外人有禮貌,返到屋企就真我性情盡表露。
...

尼點都係,夫妻間都要講禮貌,我同老公,係會唔該晒~辛苦晒~掛係嘴邊嘅!


大宅

積分: 1853


29#
發表於 19-4-12 15:07 |只看該作者
lingfu 發表於 19-4-12 14:44
我覺得你老公做你唔鍾意既事
唔代表你就應該做返啲佢都唔鍾意既事
就好似佢課金預咗俾你鬧,你質問佢換來佢 ...

我覺得你老公做你唔鍾意既事, 唔代表你就應該做返啲佢都唔鍾意既事』
我無刻意做佢唔鍾意做既事, 我當時實在身心疲累, 我坐月受盡99日鵝夜鵝, 坐完月又知到咁既大話, 持續半年時間久唔久又一個大話比我知, 我唯有叫自己唔好聽唔好理, 咁就乜都唔知, 逃避左就算。


返大陸一樣為打機既事, 但唔知有無涉及女人, 當時已經唔敢深入。


我唔係為自己辯護乜野, 我知自己係有問題, 有好多不足, 所以我上黎呢度問, 希望可以參考下JM平日點同老公相處。


侯爵府

積分: 24127


30#
發表於 19-4-12 15:07 |只看該作者
bbchu15 發表於 19-4-12 14:33
你講得岩, 冰封三尺非一日之寒...
我地自從個仔出世後, 出現左好大問題, 最大問題係誠信問題。
我生完仔, ...

本帖最後由 ninachu 於 19-4-13 12:07 編輯

.


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


31#
發表於 19-4-12 15:07 |只看該作者
bbchu15 發表於 19-4-12 14:56
我好迷恾, 我只知自己有錯, 我可以點樣知道老公心入面諗咩?
我實在唔知點改善好, 由邊度開始改善好
...
你同佢以前拍拖時講野語氣是否都係咁?
男人都想女人係崇拜自己
會嗲自己,做咩都會支持自己(邊個唔係咁?)


又會唔會係因為個仔而大幅度影響到你地關係?
依家你當佢係老公定係一個照顧屋企既同事?

又或者由嬰兒時佢做咩都睇佢唔順眼
變到依家佢做得好係應份
做得唔好就係抵鬧之類
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


侯爵府

積分: 23167


32#
發表於 19-4-12 15:10 |只看該作者
bbchu15 發表於 19-4-12 14:33
你講得岩, 冰封三尺非一日之寒...
我地自從個仔出世後, 出現左好大問題, 最大問題係誠信問題。
我生完仔, ...

本帖最後由 YolandaTam 於 19-4-12 15:17 編輯

嘩嘩嘩,唔怪得你對佢無晒耐性啦,佢真係好唔成熟喎。
咁其實佢究竟想點喎,太太又返工又顧小朋友,佢就打機上大陸
不過又咁講,打機總係要課金嘅...始終你係佢太太又唔係佢娘親,只要佢唔係因為打機搞到要問你借錢,你都係唔好出聲嘞,不過你自己要有儲備囉,有乜野要用錢唔靠得佢架。


大宅

積分: 1853


33#
發表於 19-4-12 15:14 |只看該作者
Yusum 發表於 19-4-12 14:40
我覺得關心係發自內心做出來嘅先會有自然感覺,如刻意去做感覺就會假!
相信每個男人都希望自己個女人需要 ...

知道


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


34#
發表於 19-4-12 15:14 |只看該作者
bbchu15 發表於 19-4-12 15:07
『我覺得你老公做你唔鍾意既事, 唔代表你就應該做返啲佢都唔鍾意既事』
我無刻意做佢唔鍾意做既事, 我當時 ...
唔係講你刻意去激佢
而係好老實
佢啲大話其實係小事
小事到如果咁都要講大話
我只會覺得你太嚴而非佢衰
簡稱逼狗跳牆


另外又扯到99埋來...
我會覺得你先擺脫因為XXX所以我先咁樣(因為老公打機,99鵝,etc)
咁你先會真係想改善自己

另外你老公何嘗唔係覺得你鵝佢打機
你覺得99討厭時可能你老公同一諗法

我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


大宅

積分: 1853


35#
發表於 19-4-12 15:18 |只看該作者
lingfu 發表於 19-4-12 15:07
你同佢以前拍拖時講野語氣是否都係咁?
男人都想女人係崇拜自己
會嗲自己,做咩都會支持自己(邊個唔係咁?)


又或者由嬰兒時佢做咩都睇佢唔順眼
變到依家佢做得好係應份
做得唔好就係抵鬧之類
我睇到呢段真係叮一聲喎!


"你同佢以前拍拖時講野語氣是否都係咁?"
其實係, 我份人向來直話直說, 有咩就直接問, 因間屋得我同佢


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


36#
發表於 19-4-12 15:18 |只看該作者
YolandaTam 發表於 19-4-12 15:10
嘩嘩嘩,唔怪得你對佢無晒耐性啦,佢真係好唔成熟喎。
咁其實佢究竟想點喎,太太又返工又顧小朋友,佢就打 ...
樓主老公係咪冇試過係樓主休息時候顧小朋友先
如果唔係既話只係互相補位啫

好難想像男人玩哂,老婆做哂冇抖過既畫面
另外樓主99有冇幫手湊又係一個因素

我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


大宅

積分: 1853


37#
發表於 19-4-12 15:22 |只看該作者
ninachu 發表於 19-4-12 15:07
老公曾經同我講過工作壓力巨大,佢必須透過興趣去減壓,但係佢啲嗜好包羅萬有,健身游水藍球單車乒乓潛水 ...

多謝你


大宅

積分: 1853


38#
發表於 19-4-12 15:26 |只看該作者
YolandaTam 發表於 19-4-12 15:10
本帖最後由 YolandaTam 於 19-4-12 15:17 編輯

嘩嘩嘩,唔怪得你對佢無晒耐性啦,佢真係好唔成熟喎。

就係已經我同佢都無乜家底, 佢份糧主力供樓, 我主力日常開支, 佢供樓連洗費已經8-9成, 得返果一成係唔夠佢課金, 佢當時係每月透支左, 所以我先咁大反應。


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


39#
發表於 19-4-12 15:28 |只看該作者
bbchu15 發表於 19-4-12 15:18
又或者由嬰兒時佢做咩都睇佢唔順眼
變到依家佢做得好係應份
做得唔好就係抵鬧之類
好老實
我覺得好多時做媽媽既要求真係高好多
同一樣野爸爸覺得OK
但媽通常都唔得
而爸提議一啲野時候
被ban率超過一半甚至七成以上
呢啲情況好難怪做老豆冇哂癮
利申同你一樣有個差唔多大既仔女
我老婆由以前成日ban變到依家起碼會傾過先決定
即使最尾係ban都講清楚點解會ban
當中我感覺到最大分別既係尊重
對屋企既參與成功感會令人更有動力

唔知你老公會唔會一樣
但打機投入都係因為打機俾人成功感好大,尤其男人天性愛狩獵


講到一舊舊
希望你明白啦
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


40#
發表於 19-4-12 15:32 |只看該作者
本帖最後由 lingfu 於 19-4-12 15:33 編輯
bbchu15 發表於 19-4-12 15:26
就係已經我同佢都無乜家底, 佢份糧主力供樓, 我主力日常開支, 佢供樓連洗費已經8-9成, 得返果一成係唔夠佢 ...

我明白你有幾嬲
但如果係想補救既
就惟有放低
如果佢依家冇再咁課法
就當係過去啦

語氣同相由心生一樣
你嫌棄佢自然唔會低聲下氣嗲

我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo