夫婦情感

跳至

首頁
12345...6

尾頁
   1


子爵府

積分: 10342


21#
發表於 19-4-29 21:47 |只看該作者
要同子女同房,仲想生多個,唔計工人房,大d點住呀,加埋搵4x k,就咁睇,我唔覺得你有條件生多個。
另外你問左6299肯唔肯比你生多個未?


男爵府

積分: 7374


22#
發表於 19-4-29 21:59 |只看該作者
其實你C6唔想生既原因除左係唔想分薄資源仲會唔會有其他原因?
資源除左屋企空間同錢之外
其實花喺小朋友身上既時間都係其一
當一諗到第時返學陪溫書就頭痛
唔知陪得個大定陪得個細
同學校都還好
好多活動都一齊
唔同學校所有時間表都唔同就慘
生左兩個又唔可以偏心
呢個真係好難控制


男爵府

積分: 7374


23#
發表於 19-4-29 22:01 |只看該作者
mini1204 發表於 19-4-29 21:01
兄長姊妹未必可以互相依靠,亦有可能係互相廝咬
我絕對一定會集中資源比一個,成家人都好過
...

完全認同
成家人開心真係好重要


翡翠宮

積分: 79228


24#
發表於 19-4-29 22:07 |只看該作者

回覆樓主:

我睇钱重要
我吾知將來層樓有乜變動
有無都好,40+k 一家三口只可以話剛好
如果將來要交租或供樓就直情吾太夠


寶石宮

積分: 346894

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 2021可愛聖誕B勳章 2018復活節勳章 2018母親節勳章 2018父親節勳章 牛年勳章 BK Milk勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


25#
發表於 19-4-29 22:23 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 crystal媽咪 於 19-5-4 07:33 編輯



瑪瑙宮

積分: 139710


26#
發表於 19-4-29 22:30 |只看該作者
最重要你老公話ok.

我自己意見,錢又5多住又迫,1个够。


大宅

積分: 4045


27#
發表於 19-4-29 22:57 |只看該作者
就咁睇好似唔係好鬆動咋喎...


大宅

積分: 1257


28#
發表於 19-4-29 23:12 |只看該作者

回覆樓主:

既然分歧出在資源上,樓主有冇同老公攤開計過數?或者佢同你嘅期望唔同。
老實收入幾多冇意思,開支幾多至係真,暫時無住屋問題係慳到唔少,但間屋唔係你哋嘅,第日2老百年後一定係留比你哋嗎?
就算係,而家家中所有開支都係你哋負責嗎,如要全部負責可否負擔?囡囡應該未返學,返學嘅開支計算咗未?到時2個小朋友一齊讀書嘅開支+屋企所有開支+過數年長老需要照顧的開支等等,你們的收入頂得順嗎?
4萬幾收入唔算少,但一個4人家庭用絕不寬裕,要生多個肯定要用生活質素遷就,睇你哋點取捨了。


男爵府

積分: 6731


29#
發表於 19-4-29 23:19 |只看該作者
點解樓主會覺得70歲老爺有日「仙遊」後,間屋就可以點點點夠你哋一家人住呢?其實你老公對上仲有5個家姐,而你哋亦係借緊人地方住,樓主似乎早左將喱間屋幻想為屬於自己擁有


男爵府

積分: 8773


30#
發表於 19-4-29 23:23 |只看該作者
sharonsuet 發表於 19-4-29 19:48
因為我同一時間都有認同老公的講法,After all 佢都係為個囡好,但係我地同奶奶共住,已慳好大筆,加上我搵 ...

呢個人工,唔會生多個了


別墅

積分: 736


31#
發表於 19-4-29 23:45 |只看該作者
cometingliu 發表於 19-4-29 23:19
點解樓主會覺得70歲老爺有日「仙遊」後,間屋就可以點點點夠你哋一家人住呢?其實你老公對上仲有5個家姐, ...

其實我都有排公屋,不過未排到,希望排得番東涌會快d。老公自己都想我可以同兩老住,因為各位家姐已搬走,爺爺開始無辦法自理,佢希望如果我地相處到就盡量一齊住。咁so far又真係夾到既,無婆媳問題仲好有計傾。咁夾到就無想太多,都當左對方係要照顧一世既屋企人,我並唔係想打呢間屋主意,其實我都可以出去租,附近都有圍村單位,一樣好近佢地。但如果搬出去,我就真係無可能生第2個。如果而家暫時無住既問題,都唔可以去計劃下生第2個嗎?我自問又真係無諗過有一日奶奶會趕我走,咁我就可以打消哂生多個既念頭了。但此時此刻我係咪要為左呢d去斷左自己的第2胎計劃呢?


侯爵府

積分: 24127


32#
發表於 19-4-29 23:50 |只看該作者
sharonsuet 發表於 19-4-29 23:45
其實我都有排公屋,不過未排到,希望排得番東涌會快d。老公自己都想我可以同兩老住,因為各位家姐已搬走, ...

公屋3人入息上限$23010,4人$29240
超額喎


男爵府

積分: 6731


33#
發表於 19-4-29 23:58 |只看該作者
sharonsuet 發表於 19-4-29 23:45
其實我都有排公屋,不過未排到,希望排得番東涌會快d。老公自己都想我可以同兩老住,因為各位家姐已搬走, ...

我反而覺得間屋住10個人都唔會影響生幾多個小朋友,只要你老公婆都想,間屋又容得下,奶奶又支持,經濟上又鬆動,絕對無問題。但首先,你同你老公對於生多個係有分歧,我覺得應該著眼喱個位多一點。有個帖係講樓主有第二胎,老公黑面兼唔理。


男爵府

積分: 7374


34#
發表於 19-4-29 23:59 |只看該作者
sharonsuet 發表於 19-4-29 23:45
其實我都有排公屋,不過未排到,希望排得番東涌會快d。老公自己都想我可以同兩老住,因為各位家姐已搬走, ...

即使唔講長遠住既問題
到小朋友讀書時d錢就倒水咁倒
以呢個家庭收入養4個人就真係忟d


別墅

積分: 736


35#
發表於 19-4-30 00:07 |只看該作者
ninachu 發表於 19-4-29 23:50
公屋3人入息上限$23010,4人$29240
超額喎

到時候我就無得拎花紅同雙糧啦,我地申請個陣都唔係而家呢份工,個陣老公18000我就做freelance。所以我都仲頭痕,如果唔放棄份工,樓下租圍村都有8500既盤。


侯爵府

積分: 21457


36#
發表於 19-4-30 00:14 |只看該作者
老實講 兩公婆收入如果出去租樓既話 再生多個 請埋工人 都幾吃力既 不過小朋友就有伴同埋平養 一個女可以貴養佢 但依家同老爺奶奶一齊住地方又唔係好大 其實目前環境唔係好適合生 再講 三代一齊住 我自己覺得教養方面點都有衝突


珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


37#
發表於 19-4-30 00:21 |只看該作者
收入唔多,除左養小朋友,也要為退休作準備,唔通將來負累仔女?如果係我,已經有一個,唔會再生


大宅

積分: 4848


38#
發表於 19-4-30 00:22 |只看該作者
sharonsuet 發表於 19-4-30 00:07
到時候我就無得拎花紅同雙糧啦,我地申請個陣都唔係而家呢份工,個陣老公18000我就做freelance。所以我都 ...

生吾生係兩公婆要有共識?你老公都話一個夠又何必有自吾在攞苦來申?如果佢咁講我就會叫佢記住記得?將來不要後悔冇仔賴三賴四?


伯爵府

積分: 17775


39#
發表於 19-4-30 00:29 |只看該作者
回覆 mingmama 的帖子

係喎,其實樓主你知唔知間屋係邊個名架,如果唔係你c6名,兩老兩腳一申,你c6咁多兄弟姐妹,萬一要分身家,買咗層樓分錢,分分鐘都有可能,今時今日有咩親得過錢,你睇宜家d新聞,有錢無錢都話要分身家。
有你每一天在我身邊,活著是多好和幸福,多謝你!我愛你


大宅

積分: 1555


40#
發表於 19-4-30 00:31 |只看該作者
唔生,你唔覺得迫,唔代表其他人冇問題,仔女會長大,要有私人空間。

首頁
12345...6

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo