夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   0


水晶宮

積分: 51137


21#
發表於 19-5-5 15:26 |只看該作者

回覆樓主:

本來可能真係無野,但你咁樣成日嘈,等於將佢推俾第二個女人!
無野都變有野!


子爵府

積分: 10805


22#
發表於 19-5-5 15:28 |只看該作者
Miran.Yuen 發表於 19-5-5 11:15
同老公係閃婚,拍拖一年就結左婚,到而家結左婚大概9個月左右,我有左BB 目前係15週,最近俾我發現佢同個女 ...

連蛛絲馬跡都冇 唔好捕風捉影啦,好好安胎吧


大宅

積分: 4208


23#
發表於 19-5-5 15:38 |只看該作者
Miran.Yuen 發表於 19-5-5 14:52
係,我以前真係好信任佢,佢亦都好愛我,我都唔知點解會搞成咁,琴晚好番啲,只係我真係好驚自己要做單親 ...

本帖最後由 Yusum 於 19-5-5 16:30 編輯

有咗BB心情係會反覆無常!理解的!
但你將自己嘅疑心升到咁高你會快樂嗎?
月都有陰晴圓缺,每日天氣都會變幻無常,感情亦都有高低起跌嘅時候!一樣道理!
你要明白一點就係無一個老婆會預計到自己老公會唔會有變心嘅一日,咁點解唔好好去珍惜大家仲係一齊嘅每一日呢?
你介意個老公同個女同事來往密係因為你在乎嘛,你要做嘅係好好改變自己嘅心態同時做好自己老婆嘅本份先!
心態決定心情,快樂其實好簡單!


複式洋房

積分: 140


24#
發表於 19-5-5 16:02 |只看該作者
Yusum 發表於 19-5-5 15:38
本帖最後由 Yusum 於 19-5-5 15:40 編輯

有咗BB心情係會反覆無常!理解的!

謝謝你,你講得好啱,我唔想同佢分開


男爵府

積分: 7514


25#
發表於 19-5-5 17:06 |只看該作者
Yusum 發表於 19-5-5 14:29
本帖最後由 Yusum 於 19-5-5 14:31 編輯

既然你都唔信任你老公其實真係無乜好講!

這道理很好。
但只適合老公是老實人, 擔屎唔偷食。
問題是, 樓主老是否唔偷食果種男人?


大宅

積分: 2841


26#
發表於 19-5-5 17:59 |只看該作者
Miran.Yuen 發表於 19-5-5 11:15
同老公係閃婚,拍拖一年就結左婚,到而家結左婚大概9個月左右,我有左BB 目前係15週,最近俾我發現佢同個女 ...

直接約個女同事同老公三人食飯,當她朋友甘傾下BB野,老公幾咁緊張又錫你,令個女的難堪,如果佢地有情,那女的應該會呷醋嬲,發你老公皮氣。

間接破壞佢地感情


大宅

積分: 1804


27#
發表於 19-5-5 18:15 |只看該作者
回覆 Miran.Yuen 的帖子

其實你係咪冇做野FULL TIME MUM? 長期唸埋一邊?
一般同事你問下我野我問下你野...食乜...去邊都好正常JA WOR......我有男同事SICK LEAVE都會同我MESSAGE, 正常社交. 只係話你老公人緣好啫

唉.....好同情你老公....比你睇電話又嘈, 唔比你睇又嘈.


你唔顧你自己都顧下個肚入面個BB囉, 無辜架!!!


大宅

積分: 4208


28#
發表於 19-5-5 18:25 |只看該作者
Solarflare 發表於 19-5-5 17:06
這道理很好。
但只適合老公是老實人, 擔屎唔偷食。
問題是, 樓主老是否唔偷食果種男人?

本帖最後由 Yusum 於 19-5-5 18:35 編輯

我想同樓主講嘅係:快樂係掌握係自己手中的!
無論老公係咪老實人都好,我地作為女人都應該將快樂建立係自己雙手內,只要自己做嘅野能夠令自己感到快樂嘅同時亦能給與老公溫暖同愛,自己就會變得更好!
人應該為自己而活的,只有懂得愛自己才會懂得如何愛別人!
樓主,只有自己快樂,別人才會感染到感受到感覺到感動到的!
加油努力!


大宅

積分: 3700


29#
發表於 19-5-5 18:51 |只看該作者
Yusum 發表於 19-5-5 18:25
本帖最後由 Yusum 於 19-5-5 18:35 編輯

我想同樓主講嘅係:快樂係掌握係自己手中的!

講得太好


子爵府

積分: 14244

畀面勳章


30#
發表於 19-5-5 19:04 |只看該作者
依家冇實證,你又離唔開佢,咁我就勸你唔好搞咁多野。。日問夜問,又要睇電話又乜乜乜,你會自取滅亡


大宅

積分: 4208


31#
發表於 19-5-5 19:19 |只看該作者
Iamawoman 發表於 19-5-5 18:51
講得太好

多謝


複式洋房

積分: 140


32#
發表於 19-5-5 20:54 |只看該作者
Yusum 發表於 19-5-5 18:25
本帖最後由 Yusum 於 19-5-5 18:35 編輯

我想同樓主講嘅係:快樂係掌握係自己手中的!

多謝你,好正面,我都覺得如果我疑心咁重,佢遲左一分鐘返屋企都可以拗交


大宅

積分: 4208


33#
發表於 19-5-5 22:20 |只看該作者
Miran.Yuen 發表於 19-5-5 20:54
多謝你,好正面,我都覺得如果我疑心咁重,佢遲左一分鐘返屋企都可以拗交
...

我自己都係經歷咗好多風風雨雨後先穩固到同老公嘅感情!有時唔一定係老公有外遇嘅先叫受傷害,有一個「媽寶」事事以媽媽為中心點嘅老公,都會令老婆受到好重嘅傷害!
如果你自己心態唔去改變調節一下,將自己條快樂鎖匙比咗老公,令他控制咗你嘅喜怒哀樂,咁樣嘅自己永遠都唔會快樂!
所以你一定要以自己為中心點行先!只要你心態改變好,人就不會那麼攰!


複式洋房

積分: 140


34#
發表於 19-5-5 22:26 |只看該作者
Yusum 發表於 19-5-5 22:20
我自己都係經歷咗好多風風雨雨後先穩固到同老公嘅感情!有時唔一定係老公有外遇嘅先叫受傷害,有一個「媽 ...

我知道喇,我都應該喺唔同角度去諗,同埋錫自己先令老公覺得我更值得愛


大宅

積分: 1674


35#
發表於 19-5-5 22:57 |只看該作者
有好多小三都係咁樣傾傾下計開始,就算你老公無野,只係有風度咁應個女人機,但個女人擺明係度發姣啦?佢有無男友/老公架?

你注意下自己唔好發咁多脾氣/鬧交,盞比位個潛力小三入,男人唔迫得同好易受人影響,只能軟攻! 最梗要佢地好怕麻煩,除非你迫到佢埋牆角,唔係都唔會無啦啦拋妻棄子搵個潛力小三,唔通咁大個人仲搵真愛?

多d focus落你地之間既關係/相處時間。哄得佢開心咪透露下「好怕失去你」「你會唔會扔低我地兩母子」之類,等佢自願同d女人保持距離,而唔係你用情緒去命令佢。

婚姻剛開始,男的要學習如何與異性朋友相處,女的亦要有智慧地去「假裝」相信他。


大宅

積分: 4208


36#
發表於 19-5-5 23:33 |只看該作者
Miran.Yuen 發表於 19-5-5 22:26
我知道喇,我都應該喺唔同角度去諗,同埋錫自己先令老公覺得我更值得愛
...

本帖最後由 Yusum 於 19-5-5 23:33 編輯

識唸就好了祝福你有一個幸福的家!


複式洋房

積分: 140


37#
發表於 19-5-5 23:34 |只看該作者
Yusum 發表於 19-5-5 23:33
本帖最後由 Yusum 於 19-5-5 23:33 編輯

識唸就好了祝福你有一個幸福的家!

多謝你


子爵府

積分: 10972

2018父親節勳章 開心吸收勳章


38#
發表於 19-5-6 06:25 |只看該作者
利用女人直覺好準做借口
來做捕風捉影
捉到就話拿我真係啱架
捉啲正常對話就話你未必係一個專一男人
我係男人都只會頂你唔順
我要我 盛放心中 快要熄滅的花火
我要我 救活命中 快要逝去的英勇


伯爵府

積分: 15208

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


39#
發表於 19-5-6 11:17 |只看該作者
你宜家有左bb, 我覺得你都係安心養胎。未有証據咪當無野先,比你查到佢地有野先再諗。
大肚婆情緒係會失控d, 你咪同老公講你想要多d安全感,叫佢陪多d你。
大人唔開心,bb都唔開心架。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo