夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   7


珍珠宮

積分: 38354


21#
發表於 19-5-12 11:31 |只看該作者
sonandson 發表於 19-5-11 22:26
大家如果記得我之前開過一位所謂女兒戀父post
某位JM介紹了我去看一位該領域既權威心理學家
我以前很怕見治 ...
多謝分享心路歷程!
妳地會越來越好的。慢慢來啦。


Love is when the other person’s happiness is more important than your own  ~ H. Jackson Brown


男爵府

積分: 9525


22#
發表於 19-5-12 11:44 |只看該作者
咁就好了


侯爵府

積分: 22567


23#
發表於 19-5-12 13:42 |只看該作者
加油


別墅

積分: 591


24#
發表於 19-5-12 23:13 |只看該作者
你好叻!加油


男爵府

積分: 9796


25#
發表於 19-5-12 23:42 |只看該作者
sonandson 發表於 19-5-11 22:26
大家如果記得我之前開過一位所謂女兒戀父post
某位JM介紹了我去看一位該領域既權威心理學家
我以前很怕見治 ...

加油,你真係好叻,無野解決唔到,搵專業人士幫忙,女兒係你最親密既人,誠心同佢道歉,一定可以得到佢原諒


珍珠宮

積分: 46932

虎到金來勳章 牛年勳章 認識瑞士牛牛第一回


26#
發表於 19-5-13 01:13 |只看該作者
祝福


珍珠宮

積分: 31966

2018復活節勳章 hashtag旅遊勳章


27#
發表於 19-5-13 02:47 |只看該作者
加油祝福你地愈來愈好
分享:愛遊泰(內有曼谷芭堤雅清邁資料)
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=14416337&fromuid=956408


珍珠宮

積分: 39840

王國教室勳章


28#
發表於 19-5-13 04:27 |只看該作者
你好勇敢!敢於面對自己係好讚!
加油呀!相信你同個女一定會好好


子爵府

積分: 10032

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章


29#
發表於 19-5-13 13:45 |只看該作者
我都有睇你之前個post, 加油💪
時間係一個最好的良藥, 比d時間你自己同個囡。


侯爵府

積分: 21253

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章


30#
發表於 19-6-2 23:02 |只看該作者
o_____o 發表於 19-5-11 22:41
我記得之前個post,你最後話你同你先生會離婚,因為原來佢同個女夾埋呃你,出面有個女人兩年,現在lee件事 ...

我記得佢之前post過,話1月28日預產期,會生水瓶座男嬰,所以想墮胎唔想要水瓶男。
應該唔會離婚啩?


琥珀宮

積分: 152982


31#
發表於 19-6-3 03:54 |只看該作者

回覆樓主:



琥珀宮

積分: 152982


32#
發表於 19-6-3 14:10 |只看該作者
RAY媽 發表於 19-6-2 23:02
我記得佢之前post過,話1月28日預產期,會生水瓶座男嬰,所以想墮胎唔想要水瓶男。
應該唔會離婚啩?
...
咁複雜?


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


33#
發表於 19-6-3 16:18 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-6-3 14:10
咁複雜?

見附圖
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 152982


34#
發表於 19-6-3 17:07 |只看該作者
小可愛11 發表於 19-6-3 16:18
見附圖
竟然因為星座而唔想要個仔...真係第一次聽


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


35#
發表於 19-6-3 17:12 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-6-3 17:07
竟然因為星座而唔想要個仔...真係第一次聽

係呀


琥珀宮

積分: 152982


36#
發表於 19-6-3 17:14 |只看該作者
小可愛11 發表於 19-6-3 17:12
係呀
佢老公又無所謂個下勁,希望樓主睇完醫生後好返唔好再鑽牛角尖啦


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


37#
發表於 19-6-3 17:19 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-6-3 17:14
佢老公又無所謂個下勁,希望樓主睇完醫生後好返唔好再鑽牛角尖啦

...

樓主應該係膠人,又或者唔記得去覆診?
myimage.jpg


琥珀宮

積分: 152982


38#
發表於 19-6-3 17:24 |只看該作者
小可愛11 發表於 19-6-3 17:19
樓主應該係膠人,又或者唔記得去覆診?
我好奇入去睇個POST,有人分析佢懷孕係假的

其實戀父依個POST係咪真架?


珊瑚宮

積分: 102475

畀面勳章


39#
發表於 19-6-3 17:27 |只看該作者
tansyneko 發表於 19-6-3 17:24
我好奇入去睇個POST,有人分析佢懷孕係假的

其實戀父依個POST係咪真架?

有機會係假,所以網絡世界唔好太認真。


琥珀宮

積分: 152982


40#
發表於 19-6-3 17:33 |只看該作者
小可愛11 發表於 19-6-3 17:27
有機會係假,所以網絡世界唔好太認真。
嘩佢千字文咁,真係...又講到自己細個點點點慘咁...差D真係以為真添...但睇完依個星座落仔POST...好可疑...

其實佢咩心態呀...睇返佢話落仔個POST係喺"想生BB"個版POST出嚟添架,佢真係...OMG!!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo