夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 51137


21#
發表於 19-5-16 12:26 |只看該作者
Poohpooh_bb 發表於 19-5-16 12:19
你偷睇佢電話?

我點會偷睇到人地老公電話


大宅

積分: 1041

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


22#
發表於 19-5-16 12:34 |只看該作者
Poohpooh_bb 發表於 19-5-16 12:19
你偷睇佢電話?
問我嗎?
佢密碼不嬲都比我知,都話可以隨便睇佢電話...但我多數佢訓左先睇既~平時佢電話跟身


伯爵府

積分: 15208

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


23#
發表於 19-5-16 12:40 |只看該作者
叫雞即係比錢去解決生理需要,坦白講,叫雞真係會上引。我地良家婦女真係學唔到d雞既技術。
我自己就咁睇,如果你為左小朋友既,咪比次機會大家,但錢你一定要管,我唔信佢無錢可以去叫到雞囉。
叫雞係未應該好過有小三,只少隻雞唔會同你c6玩真感情掛。都係講錢咋。
不過如果你覺得佢已經好嘔心,見到佢已經頂唔順,我都贊成離婚,自己感覺行先最重要。


伯爵府

積分: 15208

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章


24#
發表於 19-5-16 12:42 |只看該作者
但離婚後,你又無工作,萬一佢唔比錢你地,你要諗埋後著。
男人始終都信唔過,最緊要你去驗身先。


珍珠宮

積分: 36897


25#
發表於 19-5-16 14:53 |只看該作者
january0412 發表於 19-5-16 11:52
唉!佢叫完雞之後都有同我咩咩,仲冇帶套,我都好怕會中招

痴缐!
叫完雞仲同你攪仲要冇套?!


大宅

積分: 2379


26#
發表於 19-5-16 15:03 |只看該作者
嘩太恐怖, D雞等同大眾公廁, 衰男人叫雞唔用套真係隨時染性病, 返屋企仲要同老婆又做, 諗起我都想嘔, 快D去驗身求個安心


公爵府

積分: 25141


27#
發表於 19-5-16 15:13 |只看該作者
january0412 發表於 19-5-16 11:55
睇到佢既信息時我都好難接受,佢之前同我講過叫雞好污糟,一定唔會咁做....
點知幾年記咁樣....唔通真系7年 ...
妳26歲仲咁後生個老公已經咁,到36、46歲㸃搞?我怕佢已周身性病了,離婚對妳好D,襯後生再另找幸福吧


複式洋房

積分: 383


28#
發表於 19-5-16 15:15 |只看該作者
驗左身先呀!! 最緊要有錢係手~ 同埋拎定D 證據, 傾唔掂數要打官司果陣可以有野係手..
仲咁後生, 人生人流流長, 唔好心軟呀一定要諗清楚...


別墅

積分: 989


29#
發表於 19-5-16 15:33 |只看該作者
january0412 發表於 19-5-16 11:52
唉!佢叫完雞之後都有同我咩咩,仲冇帶套,我都好怕會中招

快啲去驗下!男人真係貪心


瑪瑙宮

積分: 139638


30#
發表於 19-5-16 15:50 |只看該作者
雞癮咁深信唔過, d 雞直頭令佢念念不忘, 唔好再同佢行埋,


男爵府

積分: 8148


31#
發表於 19-5-16 15:59 |只看該作者
你咁後生再揾個真心對你既唔難。就算你原諒左,心裏面永遠都有條刺。單親也比之後內心受盡折磨好。


別墅

積分: 840


32#
發表於 19-5-16 17:41 |只看該作者
january0412 發表於 19-5-16 10:04
我同老公結左婚5年幾,有2個小朋友~佢系大b 2歲時都試過番大陸揼邪骨,當時我原諒左佢,早幾日我發覺佢去叫 ...

給你兩個建議:
1.及時止損,趁年輕,另覓幸福。
2.搵醫生驗身!
Good luck (emoji)(emoji)


伯爵府

積分: 19739

虎到金來勳章


33#
發表於 19-5-16 17:44 |只看該作者
january0412 發表於 19-5-16 11:55
睇到佢既信息時我都好難接受,佢之前同我講過叫雞好污糟,一定唔會咁做....
點知幾年記咁樣....唔通真系7年 ...

你c6都係好後生嗎?如果係,未定性,唔擔保佢唔再出去玩。


男爵府

積分: 6303


34#
發表於 19-5-16 18:37 |只看該作者

回覆樓主:

check左自己無事先再諗之後點處理


別墅

積分: 989


35#
發表於 19-5-16 18:55 |只看該作者
january0412 發表於 19-5-16 11:55
睇到佢既信息時我都好難接受,佢之前同我講過叫雞好污糟,一定唔會咁做....
點知幾年記咁樣....唔通真系7年 ...

男人講野真係唔可以相信,經一事長一智。就算佢講到實牙實齒,到有一日佢真係可以唔會記得自己講過囉。
你先26咁佢都應該好後生,你最緊要係唔好染到菌。到時已經唔到你諗離唔離開而係自己個身體健康重要。


翡翠宮

積分: 76486

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 最關心BB問題熱投勳章 我的育兒心得勳章 2011精緻種植勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


36#
發表於 19-5-16 18:59 |只看該作者
你知嘅,只係兩次
實情即係可能N次
已經唔會再信佢,其實留低都無意思
亦坦白一句,你都唔會敢比佢掂
比我一定走


大宅

積分: 1041

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


37#
發表於 19-5-17 01:39 |只看該作者
longsky 發表於 19-5-16 17:44
你c6都係好後生嗎?如果係,未定性,唔擔保佢唔再出去玩。
29~30左右,血氣方剛


侯爵府

積分: 21457


38#
發表於 19-5-17 08:05 |只看該作者
january0412 發表於 19-5-17 01:39
29~30左右,血氣方剛

其實我有小小認為 年齡不是最大問題 而係佢心態 我自己覺得 佢中意叫雞即係貪新鮮感 呢樣 無論係你 或是另一個女心做佢老婆都好 佢都會出去玩 即係叫未玩夠 你呢刻一定唔係佢最後一個

我以前有班男性男朋定期都上大陸蒲,玩咩心知肚明,佢地廿頭玩,玩左差唔多十年,突然悶了這種生活,最後都係搵返以前識於微時既女友結婚生B,婚後有冇玩就唔知了。


大宅

積分: 1041

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


39#
發表於 19-5-17 10:29 |只看該作者
花花b 發表於 19-5-17 08:05
其實我有小小認為 年齡不是最大問題 而係佢心態 我自己覺得 佢中意叫雞即係貪新鮮感 呢樣 無論係你 或是另 ...
可能真系未玩夠,基本我都算系佢初戀...
佢之前有拍過拖唔長2個月貨仔,搞到唔過3次~
我都有諗佢未玩夠,有時諗系米要放生佢放生自己,一個男人未玩夠,又剛接觸依啲相信系會上引~一個未玩夠既男人,跟本系拉都拉唔住


侯爵府

積分: 21457


40#
發表於 19-5-17 10:35 |只看該作者
january0412 發表於 19-5-17 10:29
可能真系未玩夠,基本我都算系佢初戀...
佢之前有拍過拖唔長2個月貨仔,搞到唔過3次~
我都有諗佢未玩夠,有 ...

本帖最後由 花花b 於 19-5-17 10:37 編輯

睇你能力同佢會唔會改變。
早兩年我老公公司,識左個同事,個同事應該有叫開雞,又成日睇喊網,我見我老公電話果期好多咸網咸相WS GROUP SHARE,個時我有微言話佢成日睇咸網,痴埋D咁既同事,不過佢就好怕污糟,所以唔會同佢地去玩,後來我同佢冷戰,關係都幾差,根住佢果咸濕同事又調走左,而慢慢佢知我唔中意,就減少左睇咸片,今年佢要睇既會一齊睇,以前佢真係晚晚一個人係咁睇唔訓教!朝早又無精神。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo