夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   1


琥珀宮

積分: 152982


21#
發表於 19-5-24 14:23 |只看該作者
對自己有份少少信心


公爵府

積分: 26412

認識瑞士牛牛第二回 認識瑞士牛牛第一回


22#
發表於 19-5-24 14:54 |只看該作者
聯名 一個想賣樓一個不想賣,賣不了,但單個名,就邊個話事,由不得你同意不同意


瑪瑙宮

積分: 139638


23#
發表於 19-5-24 15:38 |只看該作者
本帖最後由 Nancy20090615 於 19-5-24 15:45 編輯

既然你係好唔想咁做, 就唔好應承咁做. 唔好做左又响度 e e 哦哦.


大宅

積分: 2957


24#
發表於 19-5-24 15:43 |只看該作者
你咁介意就乜都一人一半同聯名,咁有錢買多間咪拆名,不過預左到時又會嘈拆邊個名


寶石宮

積分: 292903

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


25#
發表於 19-5-24 15:50 |只看該作者
hopelesss 發表於 19-5-24 10:46
咁可以到時再除名,不是嗎?

除名要交印花税


寶石宮

積分: 292903

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2023年兔年勳章


26#
發表於 19-5-24 15:54 |只看該作者
hopelesss 發表於 19-5-24 10:46
咁可以到時再除名,不是嗎?

仲有按揭要處理


男爵府

積分: 6814

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


27#
發表於 19-5-24 16:40 |只看該作者
MGM_DRAGON 發表於 19-5-24 11:02
享用首置嘅優惠
係要喺律師樓宣誓
如果喺香港境內曾經持有物業


其實只要按正規買賣合約做, 應該係唔使宣誓(只少我無做過), 通常買第二層, 都要加按第一層樓, 咁你就要將第一層樓既一半業權賣比另一半, 比時價平D都無所謂既, 咁2層樓既印花稅都會跟首置一樣, 而第一層只係計半層印花稅咋.

另外, 毎個人既諗法都唔同, 我同老公好多年前都係聯名(佢同我都有出, 佢出多D), 到後黎先發現我地唔識諗, 應該用一個人名, 所以買第二層時, 我咪買埋佢第一層樓個半份業權囉, 麻煩DD.

其實兩公婆, 我自己就唔會太計較, 離婚你亦可分佢一半身家, 但當然人人諗法唔同, 如果有出錢, 想聯名諗法亦係正常, 尤其係自己阿爸阿媽都會諗, 點解我個仔/女有出錢但無名, 不過, 如果無出錢, 我就覺得無名係啱既.

樓主如果真係唔想先生一個人名, 話晒都兩夫妻, 仲有D咩唔可以講呢? 講出黎, 大家再商量囉, 如果唔係, 到時已成事實, 你又日日唔開心!

ANYWAY, 買樓係好事, 開心D啦!


大宅

積分: 3809


28#
發表於 19-5-24 16:52 |只看該作者
24092013 發表於 19-5-24 16:40
其實只要按正規買賣合約做, 應該係唔使宣誓(只少我無做過), 通常買第二層, 都要加按第一層樓, 咁你就要將 ...

如果賣左第一層樓半份業權俾另一半,再買第二層樓已經唔係首置,但仍然可以享用第二標準印花稅稅率嘅3.XX%。
律師費
需唔需要加按第一層樓就係有幾多錢啦。
不過第二層樓只有一個名,第一層樓又供左一大部份,唔知會唔會又覺得唔夠「保障」啦.....


男爵府

積分: 7262


29#
發表於 19-5-24 17:05 |只看該作者
回覆 hopelesss 的帖子

如我係你,我會嘜錢都唔出,佢自已買樓供樓咪OK。自已儲多點私己錢。
好似我朋友咁,我絕不會妥協:
一齊拍拖多年,諗住結婚,男方買樓只寫左自已名,但債務人要寫埋女方至夠過壓測。
我作為女方朋友,叫佢審慎考慮呢個男人,最後女方妥協照結婚,我唯有祝福佢。


n年後,佢生左一對仔女,由2房換上3房,我再問佢如何呀。。。換樓點都可以寫埋女方喇,無功都有勞,女方有比錢去為頭家,最終女方支吳以對話男完全無諗過兩人聯名。最終女方都生左兩件亦沒機會走喇。。。唯有認命。我覺我男愛錢比愛女方多,佢亦不否認。

我只係帶出,男真真係愛妳既話,將層樓寫你名都沒所謂。
真心搵個老公搵$10比$9你,定$100比$30你既老公。



珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


30#
發表於 19-5-24 17:36 |只看該作者
如你有出錢,理應寫埋你名,
如果為慳税或留個首置名額,
為乜唔單寫你名?
結左婚,都叫做夫妻共同財產,
未結婚,你冇保障,
當你借首期俾佢得唔得?
如果你要供屋,記住由自己戶口過數。


男爵府

積分: 6814

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


31#
發表於 19-5-24 17:39 |只看該作者
MGM_DRAGON 發表於 19-5-24 16:52
如果賣左第一層樓半份業權俾另一半,再買第二層樓已經唔係首置,但仍然可以享用第二標準印花稅稅率嘅3.XX% ...


想問下, 如首置, 675萬樓宇既印花稅率係幾多呢? 我老公買第二層時(第一層我買埋佢半份業權)交既印花稅係以 3.75%計算既.




大宅

積分: 3809


32#
發表於 19-5-24 17:42 |只看該作者
24092013 發表於 19-5-24 17:39
想問下, 如首置, 675萬樓宇既印花稅率係幾多呢? 我老公買第二層時(第一層我買埋佢半份業權)交既印花稅係 ...

675萬係指第二層?


男爵府

積分: 6814

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


33#
發表於 19-5-24 17:46 |只看該作者
MGM_DRAGON 發表於 19-5-24 17:42
675萬係指第二層?


YES


大宅

積分: 3809


34#
發表於 19-5-24 17:49 |只看該作者
24092013 發表於 19-5-24 17:46
YES

老公名下無物業
可以用第二標準稅率計印花稅
3.XX%
無錯呀

咁你向先生收購第一層樓嘅一半業權時需要補交印花稅嗎?


子爵府

積分: 10956

馬年勳章


35#
發表於 19-5-24 18:00 |只看該作者
Ivan1023 發表於 19-5-24 17:05
回覆 hopelesss 的帖子

如我係你,我會嘜錢都唔出,佢自已買樓供樓咪OK。自已儲多點私己錢。

同意


男爵府

積分: 6814

認識瑞士牛牛第一回 畀面勳章


36#
發表於 19-5-24 18:33 |只看該作者
MGM_DRAGON 發表於 19-5-24 17:49
老公名下無物業
可以用第二標準稅率計印花稅
3.XX%

我見首置印花稅, 675萬都係3.75%, 所以我唔太明第二標準印花稅(稅率一樣)?

我一半物業既印花稅交左 6萬 (半層樓 - 315萬), 都係首置物業稅率.




大宅

積分: 3809


37#
發表於 19-5-24 18:41 |只看該作者
24092013 發表於 19-5-24 18:33
我見首置印花稅, 675萬都係3.75%, 所以我唔太明第二標準印花稅(稅率一樣)?

我一半物業既印花稅交左 6萬 ( ...

印花稅係從價稅一種
正常係用第一標準稅率
過600/650萬(唔肯定)就要交7.XX%印花稅
但如果屬首次置業或名下無物業嘅人
都可以以第二標準稅率計算印花稅
而3.XX%就係指第二標準稅率


翡翠宮

積分: 86648

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 育兒性格勳章 趣教勳章 叻叻勳章 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


38#
發表於 19-5-24 19:00 |只看該作者
soso1227 發表於 19-5-24 03:36
如你有出錢,理應寫埋你名,
如果為慳税或留個首置名額,
為乜唔單寫你名?

我非常同意,明明兩個人一齊出資,就應該寫兩個人的名,當然如果個男人幾千萬身家又同我簽紙結婚,唔寫我名冇咩所謂,因為離婚一定唔會咩都冇,但既然大家努力儲錢買的樓,點解只寫一個人名?以香港的樓價,真係咁易買多間?我唔覺得樓主計較,因為相信男既亦唔會甘心只落女方的名,但做得兩公婆應該大家傾下各自的感受


翡翠宮

積分: 79226


39#
發表於 19-5-24 19:08 |只看該作者

回覆樓主:

咁即係你到底有無出錢唧


大宅

積分: 3844


40#
發表於 19-5-25 01:12 |只看該作者
如果佢唔寫你名,你一蚊都唔好出囉。咁都好公道吧。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo