夫婦情感

跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 7986


21#
發表於 19-8-9 12:08 |只看該作者
好多男人私下會約埋一齊去叫雞,大把人玩到停唔到

如果樓主接受唔到老公叫雞,就要諗下一步,夾硬接受係好痛苦,亦唔好期望男人話戒就戒到,我從來未見過有人戒到叫雞無論個老婆之後點用性去討好個男人,都係無用

明知家庭經濟有壓力都要每月用幾千叫雞玩女人,都唔肯幫輕下個家,呢種男人唔要都罷


伯爵府

積分: 19173


22#
發表於 19-8-9 12:09 |只看該作者

回覆樓主:

貼埋錢畀佢去叫雞,係咪真係冇男人唔得呢?我一定會離婚


大宅

積分: 2010


23#
發表於 19-8-9 12:11 |只看該作者
回覆 Lamcaca 的帖子

其實有時外人眼中好老公好爸爸未必係真。因為呢一類人好可能會係外人面前扮,或者講到自己有幾好老公幾好爸爸。


洋房

積分: 50


24#
發表於 19-8-9 22:56 |只看該作者
Heman2001 發表於 19-8-9 12:08
好多男人私下會約埋一齊去叫雞,大把人玩到停唔到

如果樓主接受唔到老公叫雞,就要諗下一步,夾硬接受係好 ...

本帖最後由 Vert 於 19-8-9 22:57 編輯




珍珠宮

積分: 33118

環保接龍勳章


25#
發表於 19-8-10 01:40 |只看該作者
我始終覺得叫雞既男人, 真係烏糟到極點, 自問唔可能再同佢搞


男爵府

積分: 7317


26#
發表於 19-8-10 02:59 |只看該作者
mi_bear129 發表於 19-8-9 03:03
個仔岩岩先1歲, 我好明白男人對做愛既需要, 我盡左力每個月2-3次, 季經, 有多襄, 我都要靠食藥先黎m...

道 ...

做乜連續2個post都系甘!

好嘔心呀d男人

為頭家左慳右慳
拎d錢去叫雞真系好過份



珍珠宮

積分: 37380

醒目開學勳章 畀面勳章


27#
發表於 19-8-10 03:02 |只看該作者
生活掹掹緊,但寧願將錢用來叫雞,都唔用在個仔身上,已經唔單係無道德,而係冇人性,不能原諒。


複式洋房

積分: 241


28#
發表於 19-8-10 07:48 |只看該作者
得罪講句,男人天生係需要被愛,同埋做愛。男人叫雞係好平常,你一個先個兩三次,彿祖都叫啦,一個月先兩三千蚊已經好節制。如果你接受唔到,一係斬左佢賓州,一係就唯有餵得佢飽d,表現得比d雞更加愛佢,係床上比d雞更加淫賤,咁先有可能改變到佢。


別墅

積分: 579


29#
發表於 19-8-10 16:55 |只看該作者
yanyan823 發表於 19-8-10 07:48
得罪講句,男人天生係需要被愛,同埋做愛。男人叫雞係好平常,你一個先個兩三次,彿祖都叫啦,一個月先兩三 ...

你的底線都好低吓

一個月叫鷄用兩三千你話正常。

你知唔知有啲少到200幾有交易。

即係一個月去10次都得。



男爵府

積分: 5596


30#
發表於 19-8-10 17:26 |只看該作者
mi_bear129 發表於 19-8-9 09:13
我本來對叫雞係 隻眼開隻眼閉嘅
只係冇估到原來咁頻密同離譜
有兩樣嘢犯咗一個 不能逾越 嘅 底線

睇到呢度已經好火滾 真係接受唔到呢種人,聽到唔識嘅人講都已經火滾成咁 更何況你仲要日日面對佢,我會將佢啲嘢dum出街然後換鎖。


男爵府

積分: 5596


31#
發表於 19-8-10 17:28 |只看該作者
happyb_happyb 發表於 19-8-10 01:40
我始終覺得叫雞既男人, 真係烏糟到極點, 自問唔可能再同佢搞

認同


大宅

積分: 2010


32#
發表於 19-8-10 18:56 |只看該作者
回覆 YeungngNganmld 的帖子

叫雞感覺真係好烏糟。就算唔行房,可能都擔心其他傳染病,皮膚病。


複式洋房

積分: 241


33#
發表於 19-8-11 04:46 |只看該作者
Lamcaca 發表於 19-8-10 16:55
你的底線都好低吓。

一個月叫鷄用兩三千你話正常。
叫d有質素既酒店雞都成千啦。除非你老公寧願食廟街呀婆都唔食你啦。


子爵府

積分: 11308

親子王國15週年勳章


34#
發表於 19-8-11 08:31 |只看該作者
性病有好多種,有時個男惹咗無發但會傳比老婆,日常生活又有機會傳比家人,自己小心。


男爵府

積分: 5184

虎到金來勳章


35#
發表於 19-8-11 16:24 |只看該作者
mi_bear129 發表於 19-8-9 09:13
我本來對叫雞係 隻眼開隻眼閉嘅
只係冇估到原來咁頻密同離譜
有兩樣嘢犯咗一個 不能逾越 嘅 底線

叫佢去死啦!叫雞已唔啱,叫你俾錢,寧願擺錢去叫雞都唔留俾個仔,睇來你和仔在他心中一文不值。
咁嘅男人不要也罷,留下只會令自己傷心;雖然我唔建議別人離婚;但如果我個咁男人,真係長痛不如短痛。


複式洋房

積分: 113


36#
發表於 19-8-11 16:32 |只看該作者
離婚啦
健康是金,平安是福。


別墅

積分: 579


37#
發表於 19-8-11 21:16 |只看該作者
yanyan823 發表於 19-8-11 04:46
叫d有質素既酒店雞都成千啦。除非你老公寧願食廟街呀婆都唔食你啦。

成千定幾百都係叫鷄,唔通叫成千的鷄你可以接受?呢啲係乜理論?

我諗係得你接受到男人叫鷄都話冇問題,唔好話多定少,叫一次都不能接受!



別墅

積分: 907


38#
發表於 19-8-12 08:51 |只看該作者
Lamcaca 發表於 19-8-9 11:19
講事實俾你聽,我身邊幾個男性朋友,已婚,有仔女,外人看對老婆仔女十分好,年年一家去旅行,放假又親子 ...
希望太太們聽到,有時有小小不太願意都滿足一吓老公。老公感到你的專重,自然會愛妳更多(聖經教導),不然,夫妻關係只會愈來愈差。


瑪瑙宮

積分: 141888

親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


39#
發表於 19-8-12 14:36 |只看該作者
Lamcaca 發表於 19-8-10 16:55
你的底線都好低吓。

一個月叫鷄用兩三千你話正常。
要搵籍口一個月去十次都好過分, 除非佢係LUNCH TIME都照去, 如果正常收工返屋企, 點搵咁多籍口而老婆又唔發現?


珍珠宮

積分: 32599


40#
發表於 19-8-12 15:08 |只看該作者
Nancy20090615 發表於 19-8-9 09:29
叫雞叫到番屋企
寧養雞都唔養仔

簡而精
一矢中的

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo