自由講場

跳至

首頁

尾頁
   6


瑪瑙宮

積分: 138544

馬年勳章


21#
發表於 20-4-7 07:49 |只看該作者
小華子 發表於 20-4-7 07:25
我覺得有用,室內有用呀,咁我係水魚,因為試用感覺好好,放在床頭空氣清新左,鼻塞無左。
...


戴口罩耐焗到頭痛, 用左, 無呢個問題


瑪瑙宮

積分: 138544

馬年勳章


22#
發表於 20-4-7 07:53 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 20-4-6 22:17
帶左係咪無感覺架?開左無聲只有燈
唔好笑我呀

我部相反, 無燈, 只有好細聲, 貼近耳先聽到。
用左, 我明顯唔會戴口罩焗到頭痛


男爵府

積分: 7224


23#
發表於 20-4-7 22:36 |只看該作者

回覆樓主:

心思思想買俾小朋友,佢有鼻敏感,但外咩情況下用先有效呢


伯爵府

積分: 15466

好媽媽勳章


24#
發表於 20-4-7 23:13 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 20-4-6 22:17
帶左係咪無感覺架?開左無聲只有燈
唔好笑我呀

戴左,感覺良好左,人有自信左,氣場強大左,自然冇病菌埋身

利申:我有戴

點評

wcpcelia    發表於 20-4-8 17:38


男爵府

積分: 5181


25#
發表於 20-4-7 23:17 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 20-4-6 22:17
帶左係咪無感覺架?開左無聲只有燈
唔好笑我呀

果d係咪負離子機?


大宅

積分: 2712


26#
發表於 20-4-8 00:29 |只看該作者
有買但我出街唔多,感覺安心D老人家實際咳少左,係屋企都用


大宅

積分: 2712


27#
發表於 20-4-8 00:30 |只看該作者
不過我個部好平唔係貴野,貴野無貨


珍珠宮

積分: 48828


28#
發表於 20-4-8 00:32 |只看該作者
yan_yan_mummy 發表於 20-4-7 02:30
網上有人話係水魚標記

唔止,我之前都有在另一個post呻
我親身經歷
去撘lift,同lift有人單單打打
話係智商證明
講到出口話我弱智


水晶宮

積分: 72793

虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


29#
發表於 20-4-8 00:36 |只看該作者
自我感覺良好......

其實你個人係不斷咁行,人來人往咁其實幫到d咩.....除非攞個流動帳篷+個發電機+有轆既空氣清新機.....罩住黎行應該ok既


大宅

積分: 2712


30#
發表於 20-4-8 00:39 |只看該作者
michelle071180 發表於 20-4-8 00:36
自我感覺良好......

其實你個人係不斷咁行,人來人往咁其實幫到d咩.....除非攞個流動帳篷+個發電機+有轆既 ...

有部貴D日本製,行都有離子,移動喎
我想買但無貨


男爵府

積分: 9819


31#
發表於 20-4-8 00:41 |只看該作者
呢個無買,不過之前買左兩個ea mask,用完無咩感覺我覺得同一樣野黎,少少$你覺得用左安心d就用啦


水晶宮

積分: 72793

虎到金來勳章 牛年勳章 開心吸收勳章 我的育兒心得勳章 分享愛 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


32#
發表於 20-4-8 00:43 |只看該作者
黑仔僱主 發表於 20-4-8 00:39
有部貴D日本製,行都有離子,移動喎
我想買但無貨
呢d都係商家諗出黎既產品黎既啫......講真,條街咁大咁多人又點cover 吖


水晶宮

積分: 67430


33#
發表於 20-4-8 00:44 |只看該作者
yan_yan_mummy 發表於 20-4-7 02:30
網上有人話係水魚標記

形容得好攪笑


伯爵府

積分: 18553


34#
發表於 20-4-8 01:06 |只看該作者
yan_yan_mummy 發表於 20-4-7 02:30
網上有人話係水魚標記

剛睇東張好多藝員帶


男爵府

積分: 6742


35#
發表於 20-4-8 01:13 |只看該作者
我想買,不過唔捨得


瑪瑙宮

積分: 138544

馬年勳章


36#
發表於 20-4-8 01:19 |只看該作者
yurijm 發表於 20-4-8 00:32
唔止,我之前都有在另一個post呻
我親身經歷
去撘lift,同lift有人單單打打

唔使理人點諗, BK都係
否定的人用緊? 用過?
用緊的人講有效果, 依然覺得係無用, 咁唔係用者智商有問題, 係其他人有問題啫


侯爵府

積分: 20200

畀面勳章


37#
發表於 20-4-8 01:35 |只看該作者
我覺得坐車一定有用,空氣少流動的話應該可以淨化下。


別墅

積分: 547


38#
發表於 20-4-8 10:27 |只看該作者
muicc 發表於 20-4-8 01:35
我覺得坐車一定有用,空氣少流動的話應該可以淨化下。

坐定定真有用,我係ofc 用,為左淨化下二手煙味


男爵府

積分: 7666


39#
發表於 20-4-8 10:54 |只看該作者
之前Office搬遷,勁大浸裝修味,我對呢啲味道好敏感,全日聞真係好辛苦,所以就買咗部,戴住入Office,頭5分鐘都聞到,但之後就完全聞唔到了,依家Office已經冇味,但既然買咗,就繼續用


珍珠宮

積分: 33432

馬年勳章 父親節2025勳章 2024年龍年勳章


40#
發表於 20-4-8 11:02 |只看該作者
奶茶喱哩 發表於 20-4-6 22:17
帶左係咪無感覺架?開左無聲只有燈
唔好笑我呀

我有買黎用, 幾百蚊, 求安心!


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo