自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   5


珍珠宮

積分: 44174


21#
發表於 20-4-7 13:47 |只看該作者
Celine524 發表於 20-4-6 23:42
我之前每月過萬咭數~
用支付寶和信用咭好似唔係錢~

我每月平均3至4萬咭數,如果現dou dou比應該會好肉赤!但電子支付又真係唔多覺!


子爵府

積分: 10787


22#
發表於 20-4-7 13:53 |只看該作者
Celine524 發表於 20-4-6 23:42
我之前每月過萬咭數~
用支付寶和信用咭好似唔係錢~

一樣,我主要係用支付寶(信用卡)同埋八達通自動增值買嘢,成個月只係㩒過一次錢,但收到月結單成萬幾蚊要找,真係完全唔覺自己駛咗咁多


翡翠宮

積分: 78601


23#
發表於 20-4-7 13:57 |只看該作者
回覆 Celine524 的帖子

自我節制能力從小培養


珍珠宮

積分: 34116


24#
發表於 20-4-7 13:57 |只看該作者
我都曾經有用過記帳 apps..
但太懶.. 用用下就無再記...
其實諗返起.. 我好少亂買野..
要用既錢都係應該要用既..
所以記唔記都一樣..


珍珠宮

積分: 34116


25#
發表於 20-4-7 13:58 |只看該作者
ahpoo 發表於 20-4-7 13:47
我每月平均3至4萬咭數,如果現dou dou比應該會好肉赤!但電子支付又真係唔多覺!
...

我都差唔多..
不過我基本上所生活開支都係用卡比...
所以其實又唔算多...

點評

wcpcelia    發表於 20-4-8 17:54


公爵府

積分: 29155

牛年勳章


26#
發表於 20-4-7 14:05 |只看該作者


珍珠宮

積分: 42122


27#
發表於 20-4-7 14:16 |只看該作者
已習慣用信用卡,一來有~1%回贈優惠;二來月月清又唔駛俾利息得嚟仲可以賺一、兩個月息差,三來又快又乾淨,四來有電子月結單記錄開支。
相比現金,完全諗唔到信用咭有咩唔好處,怕洗大咗嘅人可以考慮降低信用額,用入賬方法去增加可用額,即係當debit card 咁用。


珊瑚宮

積分: 119927

2024年龍年勳章 好媽媽勳章 畀面勳章


28#
發表於 20-4-7 14:27 |只看該作者
用信用卡,電子付款...儲分,DISCOUNT,唔同PROMOTION...
抵過用現金好多...

反正都係要買野...
用信用卡比500蚊...有PROMOTION可能已平5%...再有回贈...又平2%
用現金...比左500就係500

自己有節制就用乜方法比錢都冇問題...
冇節制...現金洗多左...咪又可以再禁機


珍珠宮

積分: 40979

虎到金來勳章 減齡達人勳章 認識瑞士牛牛第二回 好媽媽勳章 睛靈勳章


29#
發表於 20-4-7 14:29 |只看該作者
學下記賬仲好啦


伯爵府

積分: 17771


30#
發表於 20-4-8 06:54 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 小談心 於 20-4-8 06:55 編輯

我全部都信用卡消費,能信用卡的,我都信用卡比,一年夠換我1家4口嘅機票。
每月信用卡達2~30000
但我係真家庭消費,冇乜車始品
其實理財關個人控制事,多過現金定信用卡
會辭洗錢,現金也會
我長期得2~300係身,冇乜必要都唔用
長期用電子消費,洗錢得嚟,仲有月結鼉,唔洗自己抄抄抄


寶石宮

積分: 434347

大廚勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


31#
發表於 20-4-8 07:38 |只看該作者

回覆樓主:

而家好少用現金, 係去街市用得最多
舊年一萬蚊可以差唔多用成年, 其它就八達通, 支付寶,信用卡
今年就唔得啦, 個個星期六日街市買轉都唔平

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo