自由講場

跳至

首頁

尾頁
   1


大宅

積分: 3344


21#
發表於 20-7-6 20:59 |只看該作者
加拿大冇暖氣唔得個喎!我以前住溫哥華冬天已經算係比較暖,有一年大風雪停電屋企冇暖氣左一晚,我着住兩件羽絨都凍到瞓唔到。所以你一定要換,我一定唔會捨得比我個小朋友咁樣凍法。


大宅

積分: 3441


22#
發表於 20-7-6 21:11 |只看該作者
回覆 Shellyxlk 的帖子

是犯法的嗎?車房無窗的,她只告訴我們係夜晚瞓得唔好,要著褸加兩張被,有幾凍我就唔知,所以上黎問下。除了這樣,她可能同其他朋友已熟落,唔想改變,她只說忍多一年,上到大學至算。收到各位意見,我都係上Amazon 買給她吧!


男爵府

積分: 9785


23#
發表於 20-7-6 21:19 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 21:11
回覆 Shellyxlk 的帖子

是犯法的嗎?車房無窗的,她只告訴我們係夜晚瞓得唔好,要著褸加兩張被,有幾凍我 ...

咁都忍?加拿大冇暖氣會凍傷甚至死喎。係真唔係呀,好有問題喎


別墅

積分: 506


24#
發表於 20-7-6 21:33 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 17:28
我沒有到過當地,只知屋主每期照顧大約六個小朋友, 她被安排住地庫車房改装的房間,所以入房後就無暖氣, ...

我估呢個host 在西岸温哥華鄰近地區, 所以冬天先夠膽話唔開heat. 老實講, 就算係西岸, 冬天都凍, 也會落雪, 夜間有暖氈都唔夠暖, 加個暖風機仔仲實際. 可以在Amazon.ca買, 或上Canadian Tire/Best Buy/Walmart.ca 都買夠價錢可free shipping. 電器都係買local好, 而且唔一定貴過香港.
長遠計, 唉, 轉host family 啦.


大宅

積分: 3344


25#
發表於 20-7-6 21:45 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 21:11
回覆 Shellyxlk 的帖子

是犯法的嗎?車房無窗的,她只告訴我們係夜晚瞓得唔好,要著褸加兩張被,有幾凍我 ...

又無窗又無暖氣,呢個唔似係正當host family喎。真心的,搞清楚好啲,幫個妹妹搵個正正經經嘅host family。安全最緊要,仲要係女仔一個人身在外地!


伯爵府

積分: 15102


26#
發表於 20-7-6 22:11 |只看該作者
如果屋主為慳電而唔准開暖氣,他亦未必俾你女兒開暖炉或電毯,樓主不如認真考慮搬


子爵府

積分: 14574


27#
發表於 20-7-6 22:11 |只看該作者
正如樓上jm講,加拿大無暖氣真是會死人,點好好休息喔?
盡快換個地方住好些,唔係講笑,真是會凍死人!仲要是女仔,一定有nightmare!


男爵府

積分: 9785


28#
發表於 20-7-6 22:40 |只看該作者

回覆樓主:

認真,呢個host family 安排好有問題,唔講暖氣,都唔係一個可放心交托女兒嘅家庭,請樓主認真考慮


大宅

積分: 2790


29#
發表於 20-7-6 22:59 |只看該作者

回覆樓主:

我曾經住多倫多,有一晚暖氣壞咗,只係一晚,已經凍到傻,多倫多無暖氣,唔係講玩


大宅

積分: 3441


30#
發表於 20-7-7 01:02 |只看該作者
sisi0626 發表於 20-7-6 21:33
我估呢個host 在西岸温哥華鄰近地區, 所以冬天先夠膽話唔開heat. 老實講, 就算係西岸, 冬天都凍, 也會落雪 ...

係在温哥華,但係近邊我就唔知,有一細暖爐給她的,但應該唔夠暖,所以我想買電毯送給她,但我唔熟當地電壓問題,只知香港是 220v, 加拿大美國是110,怕買左用唔著,小朋友第一次出國,可能佢父母打點得唔夠好,有機會我再問清楚有無可能改善!多謝各位的提議,我無朋友在當地,都唔知點可以幫到佢


水晶宮

積分: 62377


31#
發表於 20-7-7 01:11 |只看該作者
車房係唔可以改裝做睡房,又冇heat比人,that’s illegal.


大宅

積分: 2674


32#
發表於 20-7-7 01:22 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-7 01:02
係在温哥華,但係近邊我就唔知,有一細暖爐給她的,但應該唔夠暖,所以我想買電毯送給她,但我唔熟當地電 ...

如果真係住地庫, 咁冬天房間會更涷的. 可以上 amazon.ca 買電毯. 寄多啲暖包俾佢.

最好change host family. 如果連暖氣都唔俾開..咁其他各樣照顧得好嗎? 一日三餐還可以嗎?





大宅

積分: 4599


33#
發表於 20-7-7 01:40 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 21:11
回覆 Shellyxlk 的帖子

是犯法的嗎?車房無窗的,她只告訴我們係夜晚瞓得唔好,要著褸加兩張被,有幾凍我 ...

本帖最後由 desma 於 20-7-7 01:42 編輯

加拿大室內法定溫度19C,不論有無人住/貨倉。車房/地庫要住人,一定要有暖氣和逃生出口/窗口。這邊火災,通常出事的都住在地庫。
Host 提供暖爐,合共6個同一時間開,電壓負荷到嗎?火災都是這樣發生的

我覺得這個host 不好,蝦小朋友
電氈在加拿大買平d


侯爵府

積分: 20916


34#
發表於 20-7-7 01:53 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 16:50
寄住的家庭,學生住的那層樓,不準開暖氣

下,乜唔係冬天室內不可低過22度咩,可以告佢傢喎


侯爵府

積分: 20916


35#
發表於 20-7-7 01:57 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-7 01:02
係在温哥華,但係近邊我就唔知,有一細暖爐給她的,但應該唔夠暖,所以我想買電毯送給她,但我唔熟當地電 ...

揾屋搬,上51.com.ca 好易傢咋,仲要係女仔,更易揾屋。現在host太cheap了


水晶宮

積分: 62377


36#
發表於 20-7-7 02:02 |只看該作者
Kanyin 發表於 20-7-7 01:57
揾屋搬,上51.com.ca 好易傢咋,仲要係女仔,更易揾屋。現在host太cheap了



水晶宮

積分: 62377


37#
發表於 20-7-7 02:03 |只看該作者
Kanyin 發表於 20-7-7 01:57
揾屋搬,上51.com.ca 好易傢咋,仲要係女仔,更易揾屋。現在host太cheap了

贊成


伯爵府

積分: 16580


38#
發表於 20-7-7 02:16 |只看該作者
本帖最後由 Tuscany 於 20-7-7 02:37 編輯

住車房改裝的房,萬一發生火警怎麼辦?有沒有獨立的出入口以作逃生之用?有沒有窗俾空氣流通?又唔准開暖氣,冬天涷到都無心機讀書啦。如果無辨法搬就唯有買電毯,好過買變壓器(重到死,除非好多野需要變壓),不過間屋watt數夠不夠?個個都一齊開暖爐用電毯得唔得㗎?長遠來講都係搵地方搬。你個女如果人生路不熟又舉目無親的話,我會提議佢去當地大間的教會(例如宣道會和浸信會嗰啲),大間嗰啲佢哋通常有兒童及青少年部,和專責這部門的牧師和傳道人,有什麼事也好有個人關心和照應。但當然你個女都要小心,因為去到邊都有好人壞人。


男爵府

積分: 7944

馬年勳章 2026勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 2018復活節勳章 開心吸收勳章


39#
發表於 20-7-7 02:42 |只看該作者
本帖最後由 kingmommy 於 20-7-7 02:44 編輯

回覆 KikiAc 的帖子

係加拿大唔提供暖氣係不合法的!
Host family 是否學校推薦?學校有councilor 可同佢哋反映的;要求轉換寄居家庭!

加拿大的鎮屋基本上電壓不足,不能同一時間開動多部電器,否則容易跳電掣,變壓器火數可能大;容易發生火警,不建議使用!

住鎮屋好凍,基本上無暖氣係會死架,如果住basement 仲凍,而且凍天係頗漫長,有排堐!


大宅

積分: 2162


40#
發表於 20-7-7 02:52 |只看該作者
KikiAc 發表於 20-7-6 15:34
家人在加拿大讀書,帶香港電器去,電壓不足,很多用不到,或者係小朋友唔識處理!
...

太危險了, 易火燭!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo