自由講場

跳至

首頁

尾頁
   2


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


21#
發表於 20-11-1 10:54 |只看該作者
早兒媽媽 發表於 20-11-1 10:49
A中學和B中學都是band 1A頭位的中學,即是全港排名差不多吧!既然差不多,我會選擇近家的,日日慳半小時交通時 ...

係呀,兩間差唔多
我同細佬其實都想近d
不過最糾結係見中學A教得幾好,老師又唔差,唔揀又好似有d「蝕」
唔知去到中學B會點


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


22#
發表於 20-11-1 10:56 |只看該作者
熱媽 發表於 20-11-1 10:48
分開發展啦!無比較的情況下大家各展所長。我都唔喜歡同兄弟姐妹一間中學,萬一係學校衰咗啲咩,都唔會比佢 ...

其實又好似真係無乜阿哥家姐會鍾意同細佬妹一間
我細個都係


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


23#
發表於 20-11-1 10:59 |只看該作者
IloveJJ 發表於 20-11-1 10:51
係呀,佢兩個咁講,我當然同佢分開啦!不過我咪同細佬講,原本你如果想同哥哥同校,你就輕輕鬆鬆考呈分就得 ...

你個case無咁糾結喎,又近d又唔駛交學費,好大誘因


禁止訪問

積分: 61348


24#
發表於 20-11-1 11:03 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 46551


25#
發表於 20-11-1 11:04 |只看該作者

回覆樓主:

我揀左分開兩間
保持私隱唔想佢地知太多對方野
又走黎同我講


禁止訪問

積分: 12869


26#
發表於 20-11-1 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 61348


27#
發表於 20-11-1 11:07 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 11523


28#
發表於 20-11-1 11:11 |只看該作者

回覆樓主:

會揀B,一來學校要跟小朋友性格,有D學校傳統,有D學校多課外活動,你兩個小朋友性格唔同,可以揀唔同學校,況且都已經中學生,學校離屋企距離已經唔係重點,最緊要搵一間適合小朋友嘅學校,升中可以放手比佢哋自己揀學校


珍珠宮

積分: 31996

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


29#
發表於 20-11-1 11:22 |只看該作者

唔同種子, 放同一塊地, 成長也唔一定相同, 可況係人, 男仔女仔也唔同, 妳覺得唔遠, 但每人感受大不同, 最重要, 孩子想去邊, 來日方長, 唔好以為, 11 歲唔識, 或覺得他們聽妳話, 信任妳, 其實他們什麼長遠嘢可能唔知,但他的意願, 如果可以自己選, 他會開心


水晶宮

積分: 73474

2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 hashtag影視迷勳章 開心吸收勳章


30#
發表於 20-11-1 11:35 |只看該作者

回覆樓主:

從來覺得每個子女都係獨立個體,每條路都唔一樣,無必要遷就另一個,而不替他選擇更合適的道路。

我一女一子,當初為大女選校,亦不會因為仲有個細佬,而替她選男女校。 一

以你小朋友的情況,我會選不同校。


伯爵府

積分: 19467


31#
發表於 20-11-1 11:40 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 20-11-1 10:38
佢話如果A,佢可以跟家姐不過家姐唔想俾佢跟
B佢都ok,因為同學住附近,比較偏向揀B,往年 ...

咁就B !


侯爵府

積分: 22097

陪月勳章


32#
發表於 20-11-1 11:44 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 20-11-1 10:36
漏咗講,問過佢,佢無所謂。如果A,佢話可以跟住家姐,B就話可以快啲返屋企
...

如果咁就跟大果個去A學校,不用煩。


翡翠宮

積分: 77029

2025勳章蛇年勳章


33#
發表於 20-11-1 11:45 |只看該作者

回覆樓主:

不如開兩間中學名等其他人比意見


公爵府

積分: 25959


34#
發表於 20-11-1 11:46 |只看該作者
Band 1A,除成績外,可考慮名氣和校風.


珍珠宮

積分: 44781

畀面勳章


35#
發表於 20-11-1 11:46 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 20-11-1 10:26
大嗰個b1頭A中學,學校比較多活動選擇,佢成績一般,但見學校補底做得幾好,暫時遇到的老師亦ok。但學校比 ...

如果細既無所謂咁一動不如一靜
又近屋企學校,間學校又質數差不多
來回車程個度慳D時間自已再做練習
或者約下附近同學仔打下波仲好


翡翠宮

積分: 97287


36#
發表於 20-11-1 11:47 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 20-11-1 10:38
佢話如果A,佢可以跟家姐不過家姐唔想俾佢跟
B佢都ok,因為同學住附近,比較偏向揀B,往年 ...

本帖最後由 canies 於 20-11-1 11:51 編輯

既然細嗰個都冇所謂,而家姐就唔想同細個一齊返學,咁你咪畀細嘅讀近嗰間囉。

不過如果細讀家姐嗰間,諗諗下又可以接收家姐舊書都唔錯喎。


侯爵府

積分: 24995


37#
發表於 20-11-1 11:52 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 20-11-1 10:26
大嗰個b1頭A中學,學校比較多活動選擇,佢成績一般,但見學校補底做得幾好,暫時遇到的老師亦ok。但學校比 ...

B近D,放學及假期活動不用咁趕,又可能見返以前同學(因通常小學都係同班精英班)
PS :本人細時同兄長同間中學,成日扮唔識我,係學校根本冇交流


珍珠宮

積分: 31996

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 牛年勳章


38#
發表於 20-11-1 11:52 |只看該作者
ChloeMa 發表於 20-11-1 11:35
從來覺得每個子女都係獨立個體,每條路都唔一樣,無必要遷就另一個,而不替他選擇更合適的道路。

我一女一 ...



我本人一向喜歡男女校, 所以小學2 姐弟選一樣, 中學就唔一樣, 發現, 原來相信他們的能力, band 1 a band 1b , 其實都是每人把尺吧! 如果師資唔夠好, 一定找到方法去調整(補品) , 有能力唔會坐以待斃, 所以孩子由自己選中學, 面對挑戰, 無一條路可以永遠平坦, 學習點適應順逆


公爵府

積分: 27246


39#
發表於 20-11-1 11:52 |只看該作者
兄弟姐姐盡量分開唔同中學更好
眼見成長時身邊太多同校, 一個永遠變成另一個影子的例子
(阿邊個個細佬, 阿邊個個細妹之類, 冇名的)


水晶宮

積分: 62313

畀面勳章


40#
發表於 20-11-1 12:04 |只看該作者
tong831 發表於 20-11-1 11:04
梗係B啦,行路返學係無敵!

時間由自己雙腳控制,搭車係車控制你。日日瞓多幾個字,精神好好多㗎。

所以呢個原因令我想選B
我仔都話想早啲返屋企

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo