自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


禁止訪問

積分: 12869


21#
發表於 21-11-17 15:09 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3045


22#
發表於 21-11-17 15:20 |只看該作者

回覆樓主:

真係冇佢地咁大愛,d野豬都出埋黎有攻擊性,間唔中都聽到有市民受傷。政府唔做時又話人攞住高薪乜都唔處理,處理又係到話關注野豬權益野豬都係生命,總之就包反對,日日都揾位鬧政府。


珍珠宮

積分: 45634

馬年勳章


23#
發表於 21-11-17 15:35 |只看該作者
回覆 大力大力 的帖子

野豬都要關注, 太得閒了吧!
HOPE EVERYDAY IS A GOOD DAY


琥珀宮

積分: 158845

畀面勳章


24#
發表於 21-11-17 15:42 |只看該作者

回覆樓主:

咁巴閉叫佢地捉d野豬啦,而家走入民居範圍傷到人呀?佢地一人養幾隻係自己屋企囉,垃圾


大宅

積分: 2719


25#
發表於 21-11-17 15:45 |只看該作者
Lilyforest 發表於 21-11-17 14:09
而家連馬鞍山都有野豬出沒,早2星期有隻野豬喺行人天橋横行,嚇到啲路人雞飛狗走 ...

佢哋話你哋啲人唔好主動去撩野猪就相安無事啦,嗱!啲狗同野猪相處從來無事架!殘殺人哋,你哋於心何忍呀?
有人仲話,傷咗個香港公安啫,就要殺害生命,回歸之後真係冇眼睇咯


男爵府

積分: 7592


26#
發表於 21-11-17 15:45 |只看該作者
ian723 發表於 21-11-17 13:30
點解佢地唔成立個老鼠關注組同壁虎關注組?

係佢地心目中,呢D物種都係生命喎

係呀,仲有曱甴關注組,老鼠曱甴都係生物,點解要殺死佢地?曱甴仲要生存歷史係耐過人類,點解要殺佢地?


公爵府

積分: 28525

畀面勳章


27#
發表於 21-11-17 15:46 |只看該作者
野豬整傷佢地小朋友,老人家,咪又呼天搶地政府嘅錯



珍珠宮

積分: 31726


28#
發表於 21-11-17 15:49 |只看該作者

回覆樓主:

好多食開豬又話唔好殺豬,即係點啊,係咪養殖豬條命cheap啲?話時話黑毛豬都貴啊


珍珠宮

積分: 31726


29#
發表於 21-11-17 15:50 |只看該作者
bobotenten 發表於 21-11-17 15:45
佢哋話你哋啲人唔好主動去撩野猪就相安無事啦,嗱!啲狗同野猪相處從來無事架!殘殺人哋,你哋於心何忍呀 ...

上次受傷單嘢都係捉市區豬先受傷喎,咁係咪即係唔捉啊~~~捉算唔算撩


禁止訪問

積分: 12869


30#
發表於 21-11-17 15:56 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 29439

虎到金來勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章


31#
發表於 21-11-17 16:00 |只看該作者
熊熊老婆 發表於 21-11-17 13:29
我諗我都要開番個「關注關注組」

support


公爵府

積分: 28358

牛年勳章


32#
發表於 21-11-17 16:38 |只看該作者
YURICKY 發表於 21-11-17 15:46
野豬整傷佢地小朋友,老人家,咪又呼天搶地政府嘅錯

咪就係因為今次整傷嘅係警察,唔係老人家同小朋友囉!有好多人咪覺得冇所謂囉!


珍珠宮

積分: 30989


33#
發表於 21-11-17 17:53 |只看該作者
daijuju 發表於 21-11-17 15:49
好多食開豬又話唔好殺豬,即係點啊,係咪養殖豬條命cheap啲?話時話黑毛豬都貴啊
...

黑毛豬都冇走地豬咁矜貴

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo