家庭理財

跳至

首頁
12

尾頁
   0


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


21#
發表於 22-3-2 11:56 |只看該作者
choyki 發表於 22-3-2 11:39
你有 AB 字頭咩?
應該係無字頭同 AA 字頭,各 1,000,000 張。

我無啊,我見到有,好似特別高價


大宅

積分: 1878


22#
發表於 22-4-29 13:32 |只看該作者

回覆樓主:

今日領鈔,5張單張及1套四連張,一出中銀門口,有人來收,開價$1500, 成交價 $1700。


伯爵府

積分: 19511


23#
發表於 22-5-2 08:47 |只看該作者
ps1314 發表於 22-4-29 13:32
今日領鈔,5張單張及1套四連張,一出中銀門口,有人來收,開價$1500, 成交價 $1700。
...

咁遲先取?


侯爵府

積分: 24622


24#
發表於 22-5-2 11:10 |只看該作者
SUKI20062014 發表於 22-3-2 11:56
我無啊,我見到有,好似特別高價

邊度見?罕有應該高價,但收購嘅好似只睇數字,唔睇字頭㗎。
會唔會係另一款,唔係中銀香港嘅冬奥紀念鈔?



我係 XX 牌月供股票系統嘅代理。 講笑。 不是。   
有人肯月供股票才需要月供股票系統,有月供股票系統才可讓人月供股票。
呢個係有雞先定有蛋先嘅問題。券商話有蛋先,代理話有雞先。


男爵府

積分: 6359

開心吸收勳章


25#
發表於 22-5-2 13:26 |只看該作者
ps1314 發表於 22-4-29 13:32
今日領鈔,5張單張及1套四連張,一出中銀門口,有人來收,開價$1500, 成交價 $1700。
...

五張單的加埋四連先1700?


大宅

積分: 1878


26#
發表於 22-5-3 20:44 |只看該作者
SUKI20062014 發表於 22-5-2 13:26
五張單的加埋四連先1700?

抽唔到35連唔想keep,
冇想過有人係門口收購,唔係甘知價。

屋企仲有一套百年中銀鈔。
唔知而家值幾錢?

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo