想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1013


21#
發表於 22-4-9 23:49 |只看該作者
vicvickyy 發表於 22-4-6 17:11
知道食蛋做早餐對備孕好
但上班一族朝早真係無咁多時間烚蛋
同埋係公司食蛋會好大陣味

以前我食烚蛋同事都嫌臭
話好似臭屁味


大宅

積分: 1018


22#
發表於 22-4-11 19:39 |只看該作者
Sophia2022 發表於 22-4-8 17:57
本帖最後由 Sophia2022 於 22-4-8 18:10 編輯

覺得樓主備孕心態有小小問題。睇唔出真係有心生仔。就算 ...

其實呢,你唔覺得有味唔代表其他人覺得無味
我就係試過烚蛋食但鬼佬老細同同事覺得臭
我有同理心但唔知你有無
你覺得無味咪無味囉
我只係一個簡單嘅問題用不著你留埋啲咁嘅說話


別墅

積分: 883


23#
發表於 22-4-11 19:50 |只看該作者
vicvickyy 發表於 22-4-11 19:39
其實呢,你唔覺得有味唔代表其他人覺得無味
我就係試過烚蛋食但鬼佬老細同同事覺得臭
我有同理心但唔知你 ...

可能當中我誤會你 咁唔好意思呀
你咁講我就好明你了 唔好意思當中有誤會
你試下同佢哋講下 佢哋會明白你 唔會臭好內
我都想你食到好嘅營養又易整易熟方便嘅食物都想你成功


別墅

積分: 883


24#
發表於 22-4-11 20:04 |只看該作者
Esthersoi 發表於 22-4-9 23:49
以前我食烚蛋同事都嫌臭
話好似臭屁味

臭屁味 陰公。好彩宜家都有口罩
宜家食可能個口聞到臭蛋屁味 仲嫌了
唯有屋企食完隻蛋返工穩陣d


大宅

積分: 1018


25#
發表於 22-4-11 20:45 |只看該作者
Sophia2022 發表於 22-4-11 19:50
可能當中我誤會你 咁唔好意思呀
你咁講我就好明你了 唔好意思當中有誤會
你試下同佢哋講下 佢哋會明白你 ...

係囉,我都唔明點解一個咁簡單嘅問題你都可以用呢啲字眼去judge人
我只係問下大家分享下食咩早餐
一定要食烚蛋架咩?
你覺得我有問題你咪唔好理唔好答囉
講野咁無禮貌顯得你好叻嗎?
定係你無野做太得閒?
睇黎你生仔都要小心個小朋友好似你咁無禮貌


別墅

積分: 883


26#
發表於 22-4-11 21:20 |只看該作者
vicvickyy 發表於 22-4-11 20:45
係囉,我都唔明點解一個咁簡單嘅問題你都可以用呢啲字眼去judge人
我只係問下大家分享下食咩早餐
一定要食 ...

我做野嘅唔係得閑,我亦唔叻當中誤會你真不好意思 ,
烚蛋真係唔得 你咁揀其他亦得 唔好意思了

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo