自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   2


複式洋房

積分: 309


21#
發表於 23-1-4 13:51 |只看該作者
回覆 ilovematthew 的帖子

係咪愛xx果間


複式洋房

積分: 309


22#
發表於 23-1-4 13:52 |只看該作者
回覆 peony_so_hk 的帖子

我自己有試,媽咪行路不方便,沒有到店


珍珠宮

積分: 43602

醒目開學勳章 畀面勳章


23#
發表於 23-1-4 18:43 |只看該作者
annman 發表於 23-1-4 13:51
回覆 ilovematthew 的帖子

係咪愛xx果間



大宅

積分: 4104

虎到金來勳章


24#
發表於 23-1-4 18:54 |只看該作者
annman 發表於 22-12-29 13:54
媽咪早前跌倒,行起路時有問題,早2星期,到OTO專買店,問店員介紹,佢話部e足療機可以幫到我媽咪,中咗風 ...

雖然我冇用過E足健,但如果相同原理既產品都有用過(EMS) ,電流可以較大細,呢類機係做到放鬆效果,例如返工成日企或行得多既人會覺得好好用,電完血液循環好d,會好訓d。
老人家話冇電到,有冇搞清楚佢識唔識用?又或者老人家腳既感覺可能會較差?anyway,如果係跌親用呢類機我覺得未必適合,睇物理治療是更好選擇。


子爵府

積分: 10445


25#
發表於 23-1-4 19:28 |只看該作者
是但淘寶求其買個EMS按摩器都好有感覺㗎喎,OTO無奶油咁差


伯爵府

積分: 18377


26#
發表於 23-1-4 19:34 |只看該作者
oto應該唔會係有醫療用途喎。


禁止訪問

積分: 331


27#
發表於 23-1-4 23:24 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 309


28#
發表於 23-2-12 17:01 |只看該作者
回覆 peony_so_hk 的帖子

當日沒有試腳,因為費事脫鞋,只是試過電療貼,貼隻手


複式洋房

積分: 309


29#
發表於 23-2-12 17:03 |只看該作者
回覆 prettyhousewife 的帖子

之後喺淘寶買咗部差不多功能,價錢只是幾百蚊,好用過OTO部機


複式洋房

積分: 309


30#
發表於 23-2-12 17:07 |只看該作者
回覆 遇見晨曦 的帖子

買嘅時候無考慮清楚啦,太容易信Sales🥹佢話中咗風都用呢部機,一心諗住可以幫到媽媽,就試吓買


珍珠宮

積分: 42594


31#
發表於 23-2-12 17:34 |只看該作者
annman 發表於 23-2-12 17:07
回覆 遇見晨曦 的帖子

買嘅時候無考慮清楚啦,太容易信Sales🥹佢話中咗風都用呢部機,一心諗住可以 ...

其實呢類類似脈衝機,對血液循環係有效果架!伯友用落無感覺,但你有無試過自己落脚,有無感覺?如果你有感覺,但伯友無感覺,可能係1) 脚太乾 2) 媽媽的血循環/血管唔通,都會好低敏感度。 我屋企都有部呢類機,我做同我仔做,開嘅度數都差好遠,佢開好細已經好有feel, 我開到好大先感覺到。

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo