自由講場

跳至

首頁
12

尾頁
   5


伯爵府

積分: 16030

馬年勳章 2025中秋節勳章 2023年兔年勳章


21#
發表於 23-2-9 22:02 |只看該作者
huenhuenli 發表於 23-2-9 15:42
反而大小小我覺得安全d,太細太薄易跌

我都係咁覺得!有時想輕便d就剩用個卡片包,但覺得好無安感咁


珍珠宮

積分: 35304


22#
發表於 23-2-9 22:18 |只看該作者
lovelybaby2015 發表於 23-2-9 21:53
拎$係有d麻煩,不過我都買咗個,用細手袋時用

但其實都好少用現金,主要係嘟八達通先拎出嚟,我又冇乜所 ...

呢啲款式又真係細得滯
我睇中呢個
attach0/tmp/phptpbCKI


子爵府

積分: 12947


23#
發表於 23-2-9 22:41 |只看該作者
有無諗過用呢類包?連埋手機殼超方便。
attach1/tmp/phpUc9pLf


翡翠宮

積分: 97325

馬年勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 2018復活節勳章


24#
發表於 23-2-9 22:46 |只看該作者
本帖最後由 goldpiglet 於 23-2-9 22:48 編輯

方型卡片包
L拉鍊
對摺紙鈔剛剛好

以上各圖也用過
不夠方便


水晶宮

積分: 74313

馬年勳章 2025中秋節勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 畀面勳章


25#
發表於 23-2-9 22:50 |只看該作者

回覆樓主:

我呢三款輪住用
attach0/tmp/phpjkAFcn
attach1/tmp/phpBkP24l
attach2/tmp/php1DBrXk


寶石宮

積分: 252608

2025勳章蛇年勳章


26#
發表於 23-2-9 22:50 |只看該作者
capricornbb 發表於 23-2-8 22:24
你係咪講緊卡片包size太細?要將銀紙摺細,摺3摺才放得入?

我而家用類似呢啲有拉鏈款散紙包,無用大銀 ...
呢款用來去街市搭車用,
另一個張銀包就放小用卡及現金,coupon.


珍珠宮

積分: 38029

2024年龍年勳章 HiPP勳章(1) 2018父親節勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 大廚勳章


27#
發表於 23-2-10 14:37 |只看該作者
mmya 發表於 23-2-9 19:46
唯一用現金係街市

我唔駛煮飯, 所以甚少去街市 我用現金最多係買炒粟子
大事化小, 小事化毛.........


珍珠宮

積分: 42836


28#
發表於 23-2-10 15:11 |只看該作者

回覆樓主:

用現金係去街市及小數食店


水晶宮

積分: 50007


29#
發表於 23-2-10 17:47 |只看該作者

回覆樓主:

本帖最後由 kavenzou 於 23-2-10 17:53 編輯

我最討厭摺錢,而且要放收據/單據/coupons,實在用吾慣卡片包同Coin Bag,始终都係鍾意用銀包。如果想細,廢包都用到嘅,就買三摺。

但去街市,我會繼續用殘銀包,街市啲錢濕笠笠,我吾會放入平時出街嘅銀包


水晶宮

積分: 68485


30#
發表於 23-2-10 19:07 |只看該作者

回覆樓主:

最多兩摺


複式洋房

積分: 120


31#
發表於 23-2-10 19:09 |只看該作者
mmya 發表於 23-2-8 21:51
用緊嗰個好殘想換個
但依家根本都唔太需要攞個銀包出嚟
今天睇中咗個卡片包 (細個啲薄啲)

2摺

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo