潮流時尚

跳至

首頁
12

尾頁
   1


複式洋房

積分: 170


21#
發表於 23-5-12 16:01 |只看該作者
ahpoo 發表於 23-5-12 15:40
官方公佈左?除左backpack,另外個Gabrielle 流浪包還會岀嗎?

成個系列官網都無埋喇
同埋之前新聞有講(傳)吾再出
而我又問左sa 都話好大機會同好耐都無返
如果咁林冧淋 我會想買23s duma


複式洋房

積分: 170


22#
發表於 23-5-12 16:05 |只看該作者
KIKOBABE1231 發表於 23-5-12 15:46
好多人用緊背囊呀 斜孭我都有個small珠光粉紅色 太細 冇拎過岀街

多人用係另外其他vintage 款
流浪back依家吾多呀 都算過左熱潮
好靚wo 珠光色 夠特別


男爵府

積分: 5149


23#
發表於 23-5-12 16:11 |只看該作者
中午老美人 發表於 23-5-12 16:05
多人用係另外其他vintage 款
流浪back依家吾多呀 都算過左熱潮
好靚wo 珠光色 夠特別

自己睇下
https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=23642414&extra=page%3D8

係好靚呀 當時2019春季買架,打算春天用,但一直都唔捨得用,到想用時又怕落雨同埋發覺SMALL好細。


複式洋房

積分: 170


24#
發表於 23-5-12 16:27 |只看該作者
KIKOBABE1231 發表於 23-5-12 16:11
自己睇下
https://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=23642414&extra=page%3D8

我覺得無咩安全感 因為個口(山)吾埋
驚比人偷野 同埋容易跌野出來


男爵府

積分: 5149


25#
發表於 23-5-12 16:28 |只看該作者
中午老美人 發表於 23-5-12 16:27
我覺得無咩安全感 因為個口(山)吾埋
驚比人偷野 同埋容易跌野出來

Duma 其實灰色都靚


複式洋房

積分: 170


26#
發表於 23-5-12 16:44 |只看該作者
KIKOBABE1231 發表於 23-5-12 16:28
Duma 其實灰色都靚

新出奶茶色都靚
見到大size我都會買
Sa offer 細黑比我無要到

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo