想生BB

跳至

首頁
12

尾頁
   0


複式洋房

積分: 432


21#
發表於 23-7-10 17:27 |只看該作者
K160004 發表於 23-7-10 05:36
加油啊JM, 你哋try左幾耐先決定IVF呢條路?

我試左年零左右啦,然後病左停左一年,病情一穩定就叫醫生寫轉介信。


複式洋房

積分: 432


22#
發表於 23-7-18 20:25 |只看該作者

回覆樓主:

我喺Day 53終於黎左M
今日開針喇!
希望一切順利啦

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo