夫婦情感

跳至

首頁
12

尾頁
   1


大宅

積分: 1007


21#
發表於 24-5-31 18:57 |只看該作者
manyuki 發表於 23-8-8 09:48
原來C6同我一齊咁唔開心
和好後隔幾日又冷戰過,好厭倦呢啲生活,無止境咁碌。。。。搬出去既念 ...

去中介果度幫你搵,只要有錢交租就無問題,一個月租金加兩個月按金,人地問你做咩,你揀個講,人地唔會check你。


水晶宮

積分: 51137


22#
發表於 24-6-1 14:02 |只看該作者

回覆樓主:

咁其實樓主有無試過plan好晒野,叫老公淨跟?佢肯唔肯?
可能我雙職,如果唔係為左小朋友,同埋怕身體習慣懶惰,我係好願意同老公一齊係屋企宅ga
我相信大部分男人都中意打機,就好似大部分女人都中意行街咁,價值觀問題,兩公婆,真係唯有磨合,老公如果唔係出軌,我覺得都係可以面對同解決嘅~


侯爵府

積分: 21457


23#
發表於 24-6-1 18:26 |只看該作者
平時去玩都係我plan多,交通就可能老公搵 。有時我一手包辦哂 。
Plan 8-9次可能佢plan返1-2次 。我就好簡單純粹想帶小朋友去見識呢個世界,就算唔想plan都會努力去做 。

如果你有能力一次過比一年租,我又覺得分開冷靜下幾好,如果對方覺得你唔重要既咪用一年時間重整返自己既生活,人生仲好長,用一年去任性唔算得d乜!我認同有時係屋企困住同一個空間只會日復日,男人係唔會變!加油

首頁
12

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo